🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

DIaz-GSP olis siis myöskin täysin perusteltua ottaen huomioon mitä Diazin viimeisimmässä matsissa tapahtui
Hävisi pystymatsin Conditille? Toki Condit on hyvä pystyottelija, muttei sentään niin hyvä, että hänelle hävitessäänkin ansaitsee mestaruusmatsin.

En tiedä mistä puhut.

Etpä tietenkään :jahas:

Aina kun joku ottaa esimerkiksi jonkun matsin, jossa toinen hävisi paskan tuomaroinnin takia niin sun vastaus on siihen aina olkia kohauttaen suurinpiirtein, että "häviö on häviö". Vaikkapa nyt Hendo vs Shogun, josta kaikki (fanit, media, mmasaitit yms.) on sitä mieltä, että olisi pitänyt tuomita tasuriksi, niin sä vaan hehkutat kuinka Hendolla on kaksi iso päänahkaa Fedorista ja Shogunista. Vaikka todellisuudessa sillä on iso päänahka vain Fedorista, koska Shogun matsi olisi pitänyt olla tasuri.

Mutta nyt kuitenkin Edgar ansaitsee päästä suoraan titteliotteluun Aldoa vastaan, koska tuo häviö oli kyseenalainen? Eikös häviö ole häviö ja sillä sipuli?

Annas mä vähän virkistän sun muistia:

Käyttäjänimi MiroHa laittoi fightmetric linkin viitaten Shogun vs Hendo ottelun lopputulokseen.

Johon sinä vastaat:

loss Dan Henderson UFC 139 - Shogun vs. Henderson
Nov / 19 / 2011 Decision (Unanimous)
Josh Rosenthal 5 5:00

MiroHa:

Hieno homma, vastasit faktoihin paskalla tuomaroinnilla.

Ten-Point Must System: 47-47 Draw
FightMetric Winner: Mauricio Rua

Ja sun vastaus:

Vastasin ottelun virallisella lopputuloksella, joka on fakta, toisin kuin jonkun nettisivun prosenttilaskuri.

..Ei nyt aloiteta tästä mitään Hendo Shogun kumpi kampi voitti oikeesti nönnönnöö skeidaa, vaan kunhan valaisin sun muistia. Eli sun logiikalla Edgar ei ansaitse päästä titteliotteluun, koska on häviö alla. Jos nyt sittenki ansaitseekin päästä, niin silloin pyörrät omia puheitas ja näin ollen samalla logiikalla Hendolla ei todellisuudessa ole isoa päänahkaa Shogunista, koska ei oikeasti sitä voittanut.

Tiedätkö nyt mistä puhun?

Etpä tietenkään :jahas:

Aina kun joku ottaa esimerkiksi jonkun matsin, jossa toinen hävisi paskan tuomaroinnin takia niin sun vastaus on siihen aina olkia kohauttaen suurinpiirtein, että "häviö on häviö". Vaikkapa nyt Hendo vs Shogun, josta kaikki (fanit, media, mmasaitit yms.) on sitä mieltä, että olisi pitänyt tuomita tasuriksi, niin sä vaan hehkutat kuinka Hendolla on kaksi iso päänahkaa Fedorista ja Shogunista. Vaikka todellisuudessa sillä on iso päänahka vain Fedorista, koska Shogun matsi olisi pitänyt olla tasuri.

Mutta nyt kuitenkin Edgar ansaitsee päästä suoraan titteliotteluun Aldoa vastaan, koska tuo häviö oli kyseenalainen? Eikös häviö ole häviö ja sillä sipuli?

Annas mä vähän virkistän sun muistia:

Käyttäjänimi MiroHa laittoi fightmetric linkin viitaten Shogun vs Hendo ottelun lopputulokseen.

Johon sinä vastaat:

MiroHa:

Ja sun vastaus:

..Ei nyt aloiteta tästä mitään Hendo Shogun kumpi kampi voitti oikeesti nönnönnöö skeidaa, vaan kunhan valaisin sun muistia. Eli sun logiikalla Edgar ei ansaitse päästä titteliotteluun, koska on häviö alla. Jos nyt sittenki ansaitseekin päästä, niin silloin pyörrät omia puheitas ja näin ollen samalla logiikalla Hendolla ei todellisuudessa ole isoa päänahkaa Shogunista, koska ei oikeasti sitä voittanut.

Tiedätkö nyt mistä puhun?

Helpommalla pääset kun unohdat ton kaverin kokonaan.....

Juu no tää on käyty jo läpi.Suosittelen katsomaan varsinki noi 5 eräset matsit ainakin kahteen otteeseen,ne alkupään tapahtumat tykkää yleensä unohtumaan jos toinen vie 3 ja 4 erän suht selkeesti.

Mä sain 1,2 ja 5 erän Diazille.Mun mielest aika selkeästikkin mut turha tästä on enää jauhaa.Diaz tulee saamaan tod.näk sen shotin muutenki mikäli ZUFFAaa raha kiinnostaa ja sehän kiinnostaa(Chaelille titleshot LHW yms)

Tollaset äärimmäisen tasaiset väännöt kuten pari edellä mainittua on kyllä loistoesimerkkejä siitä että recordia tuijottelemalla ei aina saa käsitystä ottelijan tasosta.

Olis kyllä aika perseestä jos tasureita tuomittais enemmä, koska se vain lisäis uusintaotteluiden määrää, mikä nykyiselläänkin on korkea. Toisaalta on väärin myös se että todella tiukan matsin hävinnyt osapuoli tiputetaan jonon perälle ja laitetaan uudelleen rakentamaan recordia. Edgar ja Diaz tittelimatsit on/olis mun mielestä ihan perusteltuja jos selvästi parempia haastajia ei ole. Edgarin matsi varsinkin on todella perusteltu, koska pudotti painoluokkaa ja ketään muuta yhtä vakavastiotettavaa contenderiä ei ole. Diazin tilanne on sikäli toinen että mies on vähän sössinyt muutenkin tässä välissä ja Hendricks on tehnyt sillävälin itsestään haastajan. Diazille yksi välimatsi ja voitolla siitä tittelimatsiin olis kaikkein loogisin vaihtoehto.

Lisään vielä tohon tasurikitinään, niin jengi nyt kitisee jostain 10-8 ihan vaan sen takia, koska se oli niin eeppinen matsi ja jengi symppaa shogunia joka teki hienon comebackin siinä matsissa. Mutta kyllä toi 10-9 10-9 10-9 9-10 9-10 ihan normaali lopputulos oli. Hendo voitti ton matsin, oli kaiken muunkin lisäksi reilusti yli puolet matsista selkeästi niskan päällä ja oli selkeästi lähempänä lopettaa ottelun kuin shogun joka mukamas ansaitsi 10-8 siitä että istui puolikuolleena pari minuuttia puolikuolleen hendon päällä vikassa erässä saamatta juuri mitään aikaan... terve.

Kuten aiemmin sanoin, niin en lähde sun kanssa tästä vääntämään ja pilaamaan tätäkin ketjua. Mutta voidaan sitten sopia niin, että sä olet oikeassa ja kaikki muut on väärässä.

Ihmetyttää kyllä toi sun vauhkoominen. Minun mielestäni Henderson voitti Shogunin, mielipidettäni tukee ottelun virallinen lopputulos. MiroHan mielestä shogun ansaitsi tasurin ja hänen mielipidettään tukee nettiprosenttilaskuri. Tällä perusteella MiroHa on sanonut minulle minun mielipiteestäni koskien Hendon voittoa muun muassa näin:

Se ei ole pätevä perustelu, koska tuon matsin olisi pitänyt olla tasuri

Mutta itse aiheeseen, voisitko selittää mulle, miksi tulit vauhkoamaan ja haukkumaan mun mielipidettä siitä että mielestäni Edgarin 145lbs titleshotti ei oo yhtä läppä kuin muun muassa Sonnenin titleshotti Jonesia vastaan ja Sylvian titleshotti Fedoria vastaan? :o

Siksi koska mielestäni Hendo voitti shogunin? Okei.

Ihmetyttää kyllä toi sun vauhkoominen. Minun mielestäni Henderson voitti Shogunin, mielipidettäni tukee ottelun virallinen lopputulos. MiroHan mielestä shogun ansaitsi tasurin ja hänen mielipidettään tukee nettiprosenttilaskuri. Tällä perusteella MiroHa on sanonut minulle minun mielipiteestäni koskien Hendon voittoa muun muassa näin:

Mutta itse aiheeseen, voisitko selittää mulle, miksi tulit vauhkoamaan ja haukkumaan mun mielipidettä siitä että mielestäni Edgarin 145lbs titleshotti ei oo yhtä läppä kuin muun muassa Sonnenin titleshotti Jonesia vastaan ja Sylvian titleshotti Fedoria vastaan? :o

Siksi koska mielestäni Hendo voitti shogunin? Okei.

Ei tässä ole kyse että Hendo voitti...vaan miten sä arvostelet tietyt häviöt jyrkästi häviöiksi ja tietyt häviöit "lievemmäksi" häviöksi.

Tulin katsomaan tänne taas uutisia.

Näköjään yhtä paska reissu, kun viikonloppu anoppilassa

no voi!

entäs tämä uutinen:

Ronda Rousey: Yritän saada niin paljon seksiä kuin mahdollista ennen matsia

http://www.mmamania.com/2012/11/29/3705982/ronda-rousey-jim-rome-showtime-sex-fight-ufc-mma

tuli tuosta anopista mieleen ... ei kun siis, asia monisäikeinen. Hormonit toimivat miehillä ja naisilla eri tavoin, perinteisesti nyrkkeilyvalmentajat ovat vaatineet pidättäytymistä, missä on sellainen pointti, että turhautunut, kärvistelevä ottelija voi frustraatio-aggressiohypoteesin mukaisesti kokea vastustajastaan että tuon takia tässä on kärsitty .... tai jotain sinne päin

lisäksi on luultavasti eroa rankalla jyystöllä ja hellällä pehmokiehnäämisellä --- jälkimmäinen lisää oksitosiinia, joka mahdollisesti voi haitata kamppailu-urheilijaa ....

Tulin katsomaan tänne taas uutisia.

Näköjään yhtä paska reissu, kun viikonloppu anoppilassa

Mitas oot mielta tosta Fedorista?

Ei tässä ole kyse että Hendo voitti...vaan miten sä arvostelet tietyt häviöt jyrkästi häviöiksi ja tietyt häviöit "lievemmäksi" häviöksi.

Tottakai mä sanon, että hendo voitti, koska hendo voitti? Disgusted ja MiroHa on saanut jostain päähänsä, että on fakta, että se oli oikeasti tasuri. Ei ollut fakta. Mielipide on eri asia kuin fakta. Jos MiroHa väittää, että on fakta, että hendo-shogun oli oikeasti tasuri, niin enkö saa korjata asiaa toteamalla, että eipäs ole fakta, vaan fakta on se, että hendo voitti shogunin? Jankutinko jo tarpeeksi selvästi?

"Tosiasia (tosiseikka, fakta) on yksilöllisestä käsityksestä tai tulkinnasta riippumaton asia. Se on todellisuudessa olemassa oleva vastine todelle väittämälle, ja sen olemassaolo tekee väittämästä toden. Tosiasia on näin asioiden todellinen tila, asiaintila joka vallitsee."

"Mielipide on yleisesti ottaen joukko ihmisen omia ajatuksia jostakin tietystä asiasta tai aiheesta. Mielipide muodostuu ihmisen omista kokemuksista sekä kuulemista tai näkemistä aihetiedoista."

Mielipiteistä voi väitellä, ei faktoista.

Back
Ylös Bottom