🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Tuskin maltan odottaa että K1-Riddle päästetään taas irti.

7.gif

2.gif

Sehän on jeesus kanadalaisille, kai ne ostaa?

GSP Divulges Salary Per Fight… Um… No Wonder Nick Diaz is Pissed
http://mmafix.com/2011/11/gsp-divulges-salary-per-fight-um-no-wonder-nick-diaz-is-pissed/
Jännä miten Yrjö on eniten PPV:tä myyvä ottelija. ottelutyyli kun on jotain aika helvetin puuduttavaa pidemmän päälle.

Toi 4-5 milj. liksa takaa kyllä sen että GSP:tä kiinnostaa jatkossakin mielummin passailla matossa kuin "riskeerata" ja lähteä hakemaan lopetuksia..

Toi 4-5 milj. liksa takaa kyllä sen että GSP:tä kiinnostaa jatkossakin mielummin passailla matossa kuin "riskeerata" ja lähteä hakemaan lopetuksia..

Jep. GSP vaikuttaa muutenkin aika fiksulta ja ajattelevalta tyypiltä, varmaan ei edes ottele kauhean vanhaksi. Sitten on kivat rahat pankissa ja voi rauhassa miettiä uutta uraa. :)

Hail !!! Odotan prefight trashtalkkia yhtä paljon kuin itse matsia!
Andy haluis matsin varmasti Brasiliaan, mutta lienee Sonnenin terveyden kannalta parasta pitää mies yhdsvaltain rajojen sisällä! ;)

Toinen yhtä iso uutinen on Dana Whiten twitteristä:

danawhite: Done!!!! The votes have been counted and @BrittneyPalmer is back!

BJ:n mietteitä

http://bjpenn.com/news/2011/11/11/e...irement-talk-cesar’s-offer-and-more-7807.html

"As far as the fight itself, I think Nick and Cesar had a good gameplan, they used the typical big man push you against the fence and tire you out gameplan. That kind of threw me for a surprise because I saw one of his interviews and he had said he was going to really fight me and I thought we were going to go out there and trade Jiu Jitsu techniques and boxing techniques but a portion of the first and second rounds we were stuck on the fence trying to get away from him."

Ehkä mulla aivan törkeän vahvat Diaz lasit, mutta vähän kuulostaa huonolta häviäjältä.

En mä nyt oikeen ymmärrä Pennin pointtia...

"Diaz löi oikeesti eikä antanut mun levätä"

We? Me, myself and i?

Back
Ylös Bottom