Kannattaisi järjestää kaksipäiväinen tapahtuma samalla jos nyt jo loppuunmyyty. Samalla tavalla kuin bändit tekevät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sitten vaan nauttia työn tuloksista ja panostaa vaikkapa striimien myyntiin.Kannattaisi järjestää kaksipäiväinen tapahtuma samalla jos nyt jo loppuunmyyty. Samalla tavalla kuin bändit tekevät.
Pitäisi saada ihan hemmetisti ottelijoita, että eri päivinä eri ottelijat sekä molemmille päiville pitää todennäköisemmin saada se "vetonaula" ottelupari.Kahden päivän tapahtuma ei ole kamppailu-urheilussa aivan sama asia kuin bändien kohdalla. Bändi voi soittaa saman setin kahtena päivänä peräkkäin, mutta ottelijat eivät voi ottaa kahtena päivänä peräkkäin samoja matseja.
Ei oo halvinta hommaa vuokrata noita kiinteistöjä, joten toisen päivän tuotto pitäis kattaa kanssa aika paljon kuluja.Pitäisi saada ihan hemmetisti ottelijoita, että eri päivinä eri ottelijat sekä molemmille päiville pitää todennäköisemmin saada se "vetonaula" ottelupari.
Muuten vähän tappiollista, että ekana päivänä halli täynnä ja toisena tyhjä. Ehkä joku messu- ja ottelutapahtuma voisi olla myyvä konsepti. Ekana päivänä meet and greet, live pressit + muuta tapahtumaa sitten pistetään kehä pystyyn ja toisena päivänä itse ottelutapahtuma.
Osaako joku kertoo, Mitenhän tää pitäis tulkita? Makwan ottelee? Vaiko ei?
View: https://www.instagram.com/reel/DQKA9TvCO3p/?utm_source=ig_web_copy_link
Nyt ollaan samalla puolella pulpettiaTestotimoa ei tarvita enää yhteenkään kamppailu tapahtumaan
Jos kaveri edes nyrkkeilisi eikä tönisi vastustajaa.Testotimoa ei tarvita enää yhteenkään kamppailu tapahtumaan
Luulen myös että kaveri myy sen verran hyvin että varmasti näkyy jatkossakin.Luulenpa että aika moni promoottori jatkossa kokee, että tarvitsee Testotimon palveluksia. Jos ei Ice Cage, niin 1vs1 ainakin.
Voiko noita paljastaa ennen viralliata paljastusta?Testotimo taisi omassa livessä jo mainita että tulee ottelemaan seuraavassa Ice Cagessa.
On tietenkin mahdollista, että matsi on esim. nyrkkeilyä jotain Testotimoa vastaan, että saadaan Makwan näkyviin tapahtumaan.
Mulla on jo podcast odottamassa, jossa vastustajan kuva. Tulee jäsenille heti kun virallista.Voiko noita paljastaa ennen viralliata paljastusta?Luulen, että niitä pimitetään tarkoituksella, huhuja toki varmasti liikku.