Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pressitilaisuudet itsessään eivät ole kovin vahvaa kuvaa antaneet, lähinnä aiheuttaneet suurta myötähäpeää.
Taaskaan ei yllätä yhtään. Kun tapahtuman urheilullinen taso vedetään riittävän alas niin tietysti porukasta yhä suurempi osa on kriminaaleja.![]()
Turun kohuillan ottelija kertoi ampuneensa ja upottaneensa miehen jokeen – Sitten paljastui jotain aivan muuta
Ice Cage -promootion kamppailu-urheiluilta järjestetään Turun Gatorade Centerissä lauantaina.www.iltalehti.fi
Eikös kyseinen ottelija ollut alunperin mukana F2F porukan ekassa illassa joka peruttiin? Ja ottelua mainostettu tyylii uusnatsi vs mamu vai sekotanko nyt johonkin toiseen ottelijaan?
Joo...Immu on yksi pahin ihmisperse ja kun istunut yhdestä rikoksesta linnassa niin on nyt jotenkin hyvittänyt kaiken. Täysin läpimätä jätkä joka nyt jakaa tuomioita muille.Mielestäni huvittavaa kun vaikkapa Immu yrittää cancelöida näitä ottelijoita.
Ensin Makwan ja nyt tämä Sirve.
Väitän tekee sen takia että pisteet nousis omasta mielestään joidenkin silmissä.
Ilmeisesti haluais olla jonkunlainen suvakkihyvis.
Kuitenkin itse entinen rikollinen ja veti avarin itse lehdistötilaisuudessa, mutta muiden homopuheet ihan hirveitä eikä kuulu lajiin.
Offtopic, Immu muuten aikoinaan oli yksi arvostelutuomareista kun Toni Valtonen "hävisi" pistein.
Syynä häviölle oli kun saman seuran Niko Puhakka näytti keskisormea tuomareille, niin piti yrittää kostaa koko jengille.
Mitähän väliä tuollakin on kun näön vuoks se vaan on tuolla. Punnitus ollut jo aamulla.Viivästymisen syy, Punnitustilaisuus josta puuttuu vaaka.![]()
Hyvältä näytti Theo punnituksessa.
Maku on siitä lässyttänyt enimmäkseen, itse Theo on maininnut, että olis piece of a cake. Pakko myöntää, että menin vähän samaan miinaan..Ihmettelen miten tästä Theon painonvedosta on saatu niin iso haloo. Eihän hänellä ollut mitään erityisen isoa vetoa. Pikemmin aivan normaali tai jopa keskimääräistä suomalaista vapaaottelijaa vähän pienempi veto. Silti jengi pohtii huuli pyöreänä, miten painonveto mahtaa vaikuttaa juuri Theon ottelemiseen.
Siihen nähden makun pitäis voittaa helposti kun hama darakin pärjäs ihan ok.Huomenna mielenkiintoista seurata ylipäätään illan antia. Mun nähdäkseni Maku ei tarvi mitään ihmeellistä onnistumista ja huippuvirettä voittaakseen. Ihan riittää perus suoritus. Theo tarvii silkkaa hyvää onnea sekä ihan nappisuorituksen että on edes realistinen mahdollisuus voittoon. Jos he ottelisi kymmenen iltaa peräkkäin niin edelleenkin Maku veisi suurella todennäköisyydellä jokaisen kohtaamisen. Theolla kuitenkin hyvin painetta lyönnissä ja unihiekkaa pystyy tarjoilla jos niikseen tulee, ja kyllä kamppailuun sisältyy sekin mahdollisuus että kovalyöntinen altavastaaja osuu hyvin ja voittaa näyttävästi.
Häviät kaikkien tuomareiden korteilla ottelun ensimmäistä pro ottelua ottavaa vastaan= pärjäät ihan OKSiihen nähden makun pitäis voittaa helposti kun hama darakin pärjäs ihan ok.
Dara ei ole makun tasoa taidoiltaan sekä pienempi kokoinen.