❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

Nii.. en tiiä miten noiden vittuilukommenttien postaaminen tänne auttaa immua nousemaan suosta. Maailma (Suomi) ois parempi paikka, jos ihmiset ois vähän kannustavampia. Se, että poljetaan lisää jo valmiiksi poljettua on vaan todella surullista. Immukin on ihminen, pitää hänestä tai ei.
No tuskinpa noiden kommenttien postaaminen tänne vaikuttaa Immun tulevaisuuteen suuntaan tai toiseen. Postasin tänne sillä ajatuksella, että kuvastaa miten karu on meno somessa tämän myötä. Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä Immu tässä nyt sai myös osin ansaitun opetuksen. Sellainen päälle liimattu kovan äijän rooli sillä on ollut rikollisuran jälkeenkin, vaikka sinänsä parantanut tapansa ja tekee hyvää materiaalia tubeen. Mutta kuten Pok Bill kehässä totesi, Stagalan kohtelussa oli Immun ja "median" taholta myös kiusaamista, olkoonkin että Stagalan kommentit olivatkin alkujaan typeriä. Mutta ihmeellisen mustavalkoisesti yleisö alkujaan otti tuon asetelman, kuinka Stagala on paha jolle saa vittuilla rajattomasti ja Immu taas hyvis joka vetää sen levyksi koko Suomen puolesta. Se toinen pressi, jossa ne pari kiukusta kihisevää nais"toimittajaa" aukoivat Stagalalle päätään koko pressin ajan Immun kompatessa heitä höhötellen, oli surkuhupaisaa katsottavaa.

Immu myös löi vastustajaansa ensimmäisessä pressissä ja kevään aikana heitteli kommentteja tyyliin "Toi transu ei ikimaailmassa pysty satuttaa mua", "mee pukee jotain nättii päälle" jne. Immu ei siis missään vaiheessa ollut tässä mikään vastustajaansa kunnioittava puhdas pulmunen, niin jos käytöksensä jälkeen tulee kehään rapakunnossa ja pyörtyy 15 sekunnissa, niin pitää vähän roustausta kestää. Jos ei kestä, niin voi vain todeta että mitäs läksit nii.

Ps. Immulla on myös ajoittain ollut tapana heittää sellaisia passiivisaggressiivisia piikkejä milloin kenellekin. Esimerkiksi kun erikoisjoukkojen Matias Petäistö hävisi taannoin nyrkkeilydebyyttinsä verta vuotavaan haavaan, "analysoi" Immu jollain videolla esityksen olleen haitallinen ja nolo Matiaksen brändille tai imagolle, kun Matias ei Immun mukaan saanut ottelussa yhtään onnistunutta suoritusta. En tiedä oliko miesten välillä alkujaan jotain kaunaa, mutta tuo oli esimerkki täysin turhasta vittuilusta ottelijaa kohtaan, joka on uskaltanut nousta kehään, ja jonka suoritus oli tappiosta huolimatta ihan urhoollinen, noin 1000 kertaa "vähemmän nolo" kuin Immun esitys Ice Cagessa.

En mäkään Immua tässä nyt ole lyömässä maanrakoon raskaan tappion jälkeen, mutta kyllä sen nyt pitää hetki löylyä kestää, kun leikkiin ryhtyi.

En mäkään Immua tässä nyt ole lyömässä maanrakoon raskaan tappion jälkeen, mutta kyllä sen nyt pitää hetki löylyä kestää, kun leikkiin ryhtyi.
Juuri noin ajattelen itsekin. Tätä myllytystä kestää nyt viikon pari ja sitten koko homma unohtuu. Vaikka imagoon tuli lommo niin tubevideot ja kirjat myy kyllä jatkossakin, niin hyvä supliikki Immulla on.

Immu voisi nyt, kun matsit on varmasti lopullisesti matsattu, sanoa miehekkäästi mistä se tappio todellisuudessa johtui. Tärkein syy heikolle esitykselle ja rapakunnolle ei ollut ikä vaan viimeiset +20 vuotta eletty elämä hormonien käyttöineen ja päihteineen eikä se treenikään liiemmälti ole tainnut maistua.

Annan isot propsit Immulle että puhuu nuorisolle rikollisuutta ja huumeidenkäyttöä vastaan, mutta vielä yksi teema puuttuu.

Nii.. en tiiä miten noiden vittuilukommenttien postaaminen tänne auttaa immua nousemaan suosta. Maailma (Suomi) ois parempi paikka, jos ihmiset ois vähän kannustavampia. Se, että poljetaan lisää jo valmiiksi poljettua on vaan todella surullista. Immukin on ihminen, pitää hänestä tai ei.
No pitää muistaa että Immu polleesti sanoi useita kertoja että "kyl mä nyt ton prinsessan hoidan" ja just nuo Kurdistaniin muuttojutut ym. Jos lähtee tohon leikkiin niin leikin kestäköön. Toinen vaihtoehto on se, että "vähän munaa" tohon asenteeseen ja lopettakaa itku siitä jos Immulle tuli nyt vähän paha mieli kun hävis ja jatkakaa elämää ilman sen suurempia empatian tunteita tai woke i love you all fiiliksiä:LOL:

No tuskinpa noiden kommenttien postaaminen tänne vaikuttaa Immun tulevaisuuteen suuntaan tai toiseen. Postasin tänne sillä ajatuksella, että kuvastaa miten karu on meno somessa tämän myötä. Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä Immu tässä nyt sai myös osin ansaitun opetuksen. Sellainen päälle liimattu kovan äijän rooli sillä on ollut rikollisuran jälkeenkin, vaikka sinänsä parantanut tapansa ja tekee hyvää materiaalia tubeen. Mutta kuten Pok Bill kehässä totesi, Stagalan kohtelussa oli Immun ja "median" taholta myös kiusaamista, olkoonkin että Stagalan kommentit olivatkin alkujaan typeriä. Mutta ihmeellisen mustavalkoisesti yleisö alkujaan otti tuon asetelman, kuinka Stagala on paha jolle saa vittuilla rajattomasti ja Immu taas hyvis joka vetää sen levyksi koko Suomen puolesta. Se toinen pressi, jossa ne pari kiukusta kihisevää nais"toimittajaa" aukoivat Stagalalle päätään koko pressin ajan Immun kompatessa heitä höhötellen, oli surkuhupaisaa katsottavaa.

Immu myös löi vastustajaansa ensimmäisessä pressissä ja kevään aikana heitteli kommentteja tyyliin "Toi transu ei ikimaailmassa pysty satuttaa mua", "mee pukee jotain nättii päälle" jne. Immu ei siis missään vaiheessa ollut tässä mikään vastustajaansa kunnioittava puhdas pulmunen, niin jos käytöksensä jälkeen tulee kehään rapakunnossa ja pyörtyy 15 sekunnissa, niin pitää vähän roustausta kestää. Jos ei kestä, niin voi vain todeta että mitäs läksit nii.

Ps. Immulla on myös ajoittain ollut tapana heittää sellaisia passiivisaggressiivisia piikkejä milloin kenellekin. Esimerkiksi kun erikoisjoukkojen Matias Petäistö hävisi taannoin nyrkkeilydebyyttinsä verta vuotavaan haavaan, "analysoi" Immu jollain videolla esityksen olleen haitallinen ja nolo Matiaksen brändille tai imagolle, kun Matias ei Immun mukaan saanut ottelussa yhtään onnistunutta suoritusta. En tiedä oliko miesten välillä alkujaan jotain kaunaa, mutta tuo oli esimerkki täysin turhasta vittuilusta ottelijaa kohtaan, joka on uskaltanut nousta kehään, ja jonka suoritus oli tappiosta huolimatta ihan urhoollinen, noin 1000 kertaa "vähemmän nolo" kuin Immun esitys Ice Cagessa.

Trash talk on osa kamppailuviihdettä. Se pitää vastustajan ja fanien kestää. Ottelu on nyt oteltu ja trash talkkaaja tyrmättiin rumasti. Miksi sitä lokaa pitää enää heittää? Ja huom. myös Stagala laukoi aikaa kovaa tekstiä Immusta eli kyllä se trash talk oli molemminpuolista.

Eiköhän Immu saa jo aika paljon paskaa tällä hetkellä itseltään. Kukaan ei varmasti ole tällä hetkellä yhtä armoton sitä kohtaan, kuin mitä hän itse on itselleen. Siihen ei tarvita enempää muilta apuja. Onko se sun tai mun homma heittää sitä löylyä vielä matsin jälkeen ja vielä noin pahan tyrmäyksen jälkeen? Eikö se tyrmäys ja sen tuoma henkinen isku ole jo riittävä "opetus"? Mä veikkaan, että Immulla on tällä hetkellä aika vitun vaikee olla.

Noh, eipä siinä. Ihmettelen vaan aina miten jengi saa kiksejä muiden kärsimyksestä.

Trash talk on osa kamppailuviihdettä. Se pitää vastustajan ja fanien kestää. Ottelu on nyt oteltu ja trash talkkaaja tyrmättiin rumasti. Miksi sitä lokaa pitää enää heittää? Ja huom. myös Stagala laukoi aikaa kovaa tekstiä Immusta eli kyllä se trash talk oli molemminpuolista.

Eiköhän Immu saa jo aika paljon paskaa tällä hetkellä itseltään. Kukaan ei varmasti ole tällä hetkellä yhtä armoton sitä kohtaan, kuin mitä hän itse on itselleen. Siihen ei tarvita enempää muilta apuja. Onko se sun tai mun homma heittää sitä löylyä vielä matsin jälkeen ja vielä noin pahan tyrmäyksen jälkeen? Eikö se tyrmäys ja sen tuoma henkinen isku ole jo riittävä "opetus"? Mä veikkaan, että Immulla on tällä hetkellä aika vitun vaikee olla.

Noh, eipä siinä. Ihmettelen vaan aina miten jengi saa kiksejä muiden kärsimyksestä.
En mä mitään löylyä heitä Immulle, enkä myöskään nauti hänen kärsimyksestään. Tarkastelen tätä tilannetta ihan objektiivisesti ja totean, että Immu saa nyt hetken aikaa sitä mitä tilasi. Vaikutat melko ryppyotsaiselta tapaukselta, pitäisikö sun vetää happea välillä? Kyllä Immu tosta selviää, vaikka nyt varmasti korpeaa, että äläpä huoli sen osalta.

En mä mitään löylyä heitä Immulle, enkä myöskään nauti hänen kärsimyksestään. Tarkastelen tätä tilannetta ihan objektiivisesti ja totean, että Immu saa nyt hetken aikaa sitä mitä tilasi. Vaikutat melko ryppyotsaiselta tapaukselta, pitäisikö sun vetää happea välillä? Kyllä Immu tosta selviää, vaikka nyt varmasti korpeaa, että äläpä huoli sen osalta.
Tarkastella tilannetta objektiivisesti on eri asia, kuin etsiä instasta vittuilukommentteja ja linkata niitä tänne, jotta vielä enemmän ihmisiä näkisi niitä. Vähän akkamaista ja epätyylikästä.

Mutta annan osaltani tän nyt olla. Ehkä mä oon liian vanhanaikainen ja ryppyotsainen.

Tarkastella tilannetta objektiivisesti on eri asia, kuin etsiä instasta vittuilukommentteja ja linkata niitä tänne, jotta vielä enemmän ihmisiä näkisi niitä. Vähän akkamaista ja epätyylikästä.

Mutta annan osaltani tän nyt olla. Ehkä mä oon liian vanhanaikainen ja ryppyotsainen.
Kyl mä myös näkisin että jos leikkiin lähtee ni pitää kestää vittuilut, onhan korvauskin varmaan ollut hyvä.
Ja immuhan on useamman vuoden ammatikseen vittuillut muista niin eiköhän se ihan oikein että samalla mitalla.
Tuskin edes lukee mitään instajuttuja joten sinänsä ihan sama.
Enemmän veikkaan immua vituttaa kun tietty maine meni, mutta ei ole eka eikä vika ton asian suhteen.

Immulle on tullut somessa joku +6000 seuraajaa lisää matsin jälkeen. En usko, että maineelle tekee juuri mitään radikaalia muutosta.

En halua vinkua, sillä painovedot ja nesteytys kuuluvat lajiin. Minulla ne vain menivät vituiksi ja jälki on sitten sen mukaista.

– Minulla oli aika tiukka sopimus. Jos minulla olisi ollut painot yli, niin olisin menettänyt tuntuvan summan rahaa. Sen takia halusin vetää ne painot vähän alle.

Miehellä on Youtubessa 106 000 tilaajaa, Tiktokissa yli 122 000 seuraajaa ja Instagramissa lähes 83 000 seuraajaa. Palautetta on riittänyt.

– Kyllä tässä on vähän koulukiusattu olo, kun siivoilee noita tilejä. Youtubessa meni tuhat ihmistä estoon, ja Instagramissa tulee ehkä enemmänkin. Tuntuu, että koko maailma vihaa minua.

– Mutta itsepähän olen kerjännyt ja hillunut somessa. Nyt sitten saa mitä tilaa.

Ilmén kertoo, että positiivisiakin viestejä on, mutta pääosa on alatyylistä huutelua.

– ”Oot pelle, tapa ittes”. Tosi rumia juttuja tyyliin ”vitun vasikka sait, mitä tilasit” ja sitä rataa.

– Kyllä nuo kertovat aika paljon ihmisestä. Ei minulla tulisi mieleenkään kirjoitella kenellekään tuollaista.

Tiktok ja insta ainakin on pullollaan kommentteja joissa ihmiset edelleen kannattaa ja tsemppaa Immua. Parhaat kommentit kerää kymmeniä tuhansia tykkäyksiä. Ja ei puhuta siis Immun profiilista josta hän poistaa suurimman osan negatiivisista kommenteista vaan tuhansista muiden julkaisemista videoista joissa sana vapaa.

Sen sijaan Stagala saa edelleen järkyttävästi paskaa niskaan, ehkä 5% vähemmän kuin aiemmin mutta silti kontrasti on suuri.

Immu voisi noi vuosien aikana nähdyt kommentit muista ihmisistä jättää vähemmälle kun hän ei sitten hirveästi itse kestä sitä kritiikkiä (poistelee kommentteja, estää jne.)

Henry Aflecht, Petäistö, Vavansambo, Opa, maga..
Osasta toki melko kevyitä juttuja mutta esim. aloitti jauhamaan Henkan rikoshistoriasta ja kun Henkka kertoi tietävänsä Immusta kyseenalaisia juttuja niin heti estoon eikä suostunut yhteisliveen jossa olisi voinut puida asiat läpi 😅

Lopeta nyt ihmeessä tuo vaikertaminen. Akkamaista ja epätyylikästä on tapasi marista täällä milloin mistäkin asiasta, ei internetissä kannata jatkuvasti pahoittaa mieltään.

Mutta joo, kuten sanottua, kyllä se Immu tuosta taas nousee. Mielenkiintoista kuitenkin nähdä, miten Immu sitten vuosien päästä muistelee tuota koitosta, kun se asettuu perspektiiviin.

Lopeta nyt ihmeessä tuo vaikertaminen. Akkamaista ja epätyylikästä on tapasi marista täällä milloin mistäkin asiasta, ei internetissä kannata jatkuvasti pahoittaa mieltään.
Toi onki nykymaailman ongelma; nimimerkin takaa voi huudella ihan mitä vaan ilman seuraamuksia.

Eikö "internetissä" ihmiset ole ne jotka kirjoittaa ja ne jotka lukee näitä kirjoituksia? Etkö sinä ole ihminen? Miksi on ok sanoa mitä vaan internetissä vain siksi, että tää on internet? Ihmisiä me kaikki näiden nimimerkkien takana silti ollaan.

Mielelläni kuulisin mistä asioista oon marissut?

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom