Omaan koppaan ei vaan mene että miten henkilö ilman ottelukokemusta voisi viedä kaverin jolla taas kokemus otteluista on + koko aikuisiän (?) jatkunut treenaus sekä sparrailuMinkälaiset mahdollisuudet pakkisraati antaa Stagalalle? Itse näen, että Immun iän tuoma kankeus ja Stagalan nopeus mahdollistavat sen, että Stagala saattaa pitkäänkin pystyä juoksemaan karkuun, mutta on hyvin vaikea nähdä, että Stagala näin lyhyellä valmistautimisella pystyisi aitoon iskujenvaihtoon. Saa olla Stagalalla taistelijan psyyke, jos ei mene refleksinä silmät kiinni ja kroppa jäykäksi, kun oikeita iskuja alkaa tulemaan.
Siltikin, on tässä kaikesta huolimatta jonkinmoinen jännitysmomentti juurikin ison ikäeron takia. Kaiken kaikkiaan tämä on mielestäni kiinnostava koitos, vaikka Kummeli-matsi onkin ja itse ottelusta veikkaan antikliimaksia, eli Immu voittaa pisteillä Stagalan juostua karkuun kolme erää. Jotenkin Max on kuitenkin osannut sellaisen kaksikon valita, että todellakin haluan nähdä mitä siellä häkissä tapahtuu, ja niin haluaa varmasti moni muukin.
Toki jos ne Stagalan sparrailut on viety överikovaksi ja iskuja annetaan voimalla niin kyllähän se auttaa paljon valmistautumaan. Ja hänellä kun ei tällä hetkellä päivätöitä ole niin treeniaikaa on loputon määrä.
En ole itse kehässä ollut mutta sitähän tämän asian tiimoilta valtaosa ottelijoista on sanonut että se stressi ja paine joka kehässä tulee, vie kokemattoman kaverin helposti veltoksi.
Joka tapauksessa innolla odotan tätä iltaa ja oma veikkaus on että Immu vie