Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vähän outoiluahan tuo on. Onko tuossa nyt tarkoituksena hankkiutua ketoosiin kerran ja tämän jälkeen syödä joka treenin jälkeen kuin idiootti?
Tästä syystä en uskokaan, että kyseinen menetelmä toimii, jos joka ilta vetää 300g kermajätskiä ja päivän kalorit huitelee reilusti plussalla.Paitti että ei. Koklaappa lyödä sun perussyömiset dieetillä kalorilaskuriin, mutta kikkaile niin että söisitki jälkkäriksi vaikka 300g kermajätskiä. "hups." Laitoin ite just omat perussyömiset, mutta korvasin normijälkkärin (pakastebanaani + rahka) 300g jätskiä ja lisäsin pari pagenin rasker-paahtista marmeladilla. 4000kcal...
Yritin jossain vaiheessa löytää kokemuksia tuosta CBL-menetelmästä, mutta aika vähän tuntui löytyvän. Ehkäpä menetelmää kokeilleet eivät ole saaneet niin hyviä tuloksia, että viitsisivät jakaa tuloksia.En ole hetkeen vetäissyt iltapalaksi karkkipussia, mutta ainakin tärkkelyksestä otetut hiilarit imee mulla nesteet ihon alta. Tämä tietty edellyttää, että ruokailun jälkeen ei juo tarpeeksi vettä ja aamulla herää kurkku kuivana. En tiedä johtuuko tuosta hetkellisestä nestehukasta vai mistä, mutta sitten saakin juoda vettä reilusti ja sen jälkeen tulee kyllä mukava pöhö. Kaipa tuo on osittain yksilöllistäkin.Mulla kyllä tekee täysin 101% päinvastoin. Jos oon ketolla ja imasen sitten vaikka pussin karkkia ni vittu että on pöhö aamulla.
En ole hetkeen vetäissyt iltapalaksi karkkipussia, mutta ainakin tärkkelyksestä otetut hiilarit imee mulla nesteet ihon alta.
Tuli mieleen ni sekoitampa lissää pakkaa:
Kiefer myös sanoi yhdessä Biojacked-podcastissään, että kokojyvätuotteet aiheuttais jollain tavalla enemmän rasvankertymistä kuin valkoiset, että ne ois jollain tavalla huonompia (TODENNÄKÖSESTI siksi, että ne aiheuttaa liikaa kylläisyyttä kalorimäärään nähden, tai ovat liian hitaita) [tässäpä esim] joten kandee vetää valkosta viljaa jne.
Enkä siis käytä lähteinä blogeja tms. tarkoituksella, en vain jaksa nyt kaivaa dh:n foorumeilta herran omia mielipiteitä, kun ne on tupanneet olemaan joko aivan käsittämättömän vaikeaselkoista (tarkoituksella?) ja auktoriteettipainotteista.
Kiefer myös sanoi yhdessä Biojacked-podcastissään, että kokojyvätuotteet aiheuttais jollain tavalla enemmän rasvankertymistä kuin valkoiset, että ne ois jollain tavalla huonompia (TODENNÄKÖSESTI siksi, että ne aiheuttaa liikaa kylläisyyttä kalorimäärään nähden, tai ovat liian hitaita) [tässäpä esim] joten kandee vetää valkosta viljaa jne.
Onko kellään vieläkään tosta carb backloadingista mitään infoa? PDF/Kirja? Kannattaako ostaa? Mulla kiinnostais tietää onko sielä mitään uutta ja ihmeellistä (vai onko kaikki mitä voidaan keksiä jo keksitty? [sic]) vai onko se vaan markkinaschaibaa edellisen kirjan boostaamiseksi.
Pähkinänkuoressa mitä oon koonnu foorumeilta ja Kieferiltä:
- Hankkiudu ketoosiin (10 päivää alle 30g hiilaria)
- Ateriarytmille se ja sama, mutta alle 30g hiilaria pitkin päivää kunnes
- Treenin jälkeen vedetään simppeleitä sokereita 40-50g (ite vetäisin kyllä just ennen mutta enikeis)
- Loppupäivä syödään prodea ja mätetään hiilaripaskaa niin paljon ku napa vetää (sipsejä, karkkia, jätskiä, limukkaa)
- Aamulla näytetään INFINITE ABS!!!11
Eli toi kaava EI Kieferin mielestä ole
- Makrosyklittelyä, vaan carb-backloadingia
- Ketoosipohjainen ruokavalio, vaan carb-backloadingia
- Pätkäpaastoa ja kaikin puolin Berkhanin protokollaa ja Lyle McDonaldin ja Natermanin ohjenuoria noudattavaa copypastaa, vaan carb-backloadingia.
(Lähde: Kiefer itse allekirjoittaneen kysymykseen vastanneena.)
Tällaset vänkäykset saa mun misantropian kukkimaan. Ei millään haluttais uskoa että tohtoriarvon biofyysikko ois niin läpeensä mätä että ihan 100-0 kusettais, joten täytyyhän kirjassa olla jotain oikeasti siistiä?
Edelleen tekis mieli ostaa vaan koko paska sen takia että sais lukea miten pahasti Kiefer nettoaa, kun fabot on fundamentalistifanipoikia täynnä..
Mummani tapas sanua...25vuatta sitten,notta laihtuu kuhan ei syä illalla kuuren jälkeen mitään,eli ei tämä ihan uus keksintö ole ;)

Ei ku ihan tosi...aamulla varahin navettahan,niin siinä se elämä meni ihan ittestään pätkä paastoten.![]()
Miten tuo liittyy mitenkään tohon "illalla kuuden jälkeen" -mytologiaan?
No siis aamutöiren jälkeen ku mumma aamupalan söi,niin eleli hän niinku pätkittäin pätkä paastoillen...melekeen...ei tuo niin tärkiä"asia"ollu.
Mutta hyvältä tuntuu paasto kyllä,eiliset kuulailut sujui niinkuin ennekin,saa sit jatkos nähdä kuinka vaikuttaa.
Tykkäätkö esim. näistä teksteistä?Onko kellään vieläkään tosta carb backloadingista mitään infoa? PDF/Kirja? Kannattaako ostaa? Mulla kiinnostais tietää onko sielä mitään uutta ja ihmeellistä (vai onko kaikki mitä voidaan keksiä jo keksitty? [sic]) vai onko se vaan markkinaschaibaa edellisen kirjan boostaamiseksi.
Pähkinänkuoressa mitä oon koonnu foorumeilta ja Kieferiltä:
- Hankkiudu ketoosiin (10 päivää alle 30g hiilaria)
- Ateriarytmille se ja sama, mutta alle 30g hiilaria pitkin päivää kunnes
- Treenin jälkeen vedetään simppeleitä sokereita 40-50g (ite vetäisin kyllä just ennen mutta enikeis)
- Loppupäivä syödään prodea ja mätetään hiilaripaskaa niin paljon ku napa vetää (sipsejä, karkkia, jätskiä, limukkaa)
- Aamulla näytetään INFINITE ABS!!!11
Eli toi kaava EI Kieferin mielestä ole
- Makrosyklittelyä, vaan carb-backloadingia
- Ketoosipohjainen ruokavalio, vaan carb-backloadingia
- Pätkäpaastoa ja kaikin puolin Berkhanin protokollaa ja Lyle McDonaldin ja Natermanin ohjenuoria noudattavaa copypastaa, vaan carb-backloadingia.
(Lähde: Kiefer itse allekirjoittaneen kysymykseen vastanneena.)
Tällaset vänkäykset saa mun misantropian kukkimaan. Ei millään haluttais uskoa että tohtoriarvon biofyysikko ois niin läpeensä mätä että ihan 100-0 kusettais, joten täytyyhän kirjassa olla jotain oikeasti siistiä?
Edelleen tekis mieli ostaa vaan koko paska sen takia että sais lukea miten pahasti Kiefer nettoaa, kun fabot on fundamentalistifanipoikia täynnä..
Kirja sisältää samanlaista hifistelyä, mutta vielä yksityiskohtaisemmin. Jos kiinnostaa niin kannattaa hankkia, muuten ei. Opit varmasti uutta solu- ja hormonitoiminnasta ja kuinka niitä manipuloidaan ruokavalion ja treenin avulla.
Lähdeluettelo on laaja ja kirjaa päivitellään uusimpien tutkimustulosten mukaisesti. Ei oo mitään copypastea vaan ihan on ite poika kirjottanu, vaikka samantyylisiä dieettejä on netti pullollaan.
Tosin tämänkaltaisen makrosyklittelyn
Mitä Kieferiin tulee niin mielestäni ihan asiaa se kirjottaa, vaikka välillä lipsuu, kuten ne pätkäpaastoartikkelit, joiden tarkotus oli ihan selkeesti ohjata suositusta dieetistä jengiä omiin päin.
Niin ja voihan tätä kokeilla ilman kirjaakin... tai sitten hommaa se halvempi kopio joka on aikalailla sama dieetti ilman hifistelytekstejä ja lähteitä - The Renegade diet (tjs).
Kiitti postauksesta, pitää tsekata renegade ja kattoa jos pistän ton kirjan tilaukseen. Heitän sen ebayhin jos se on aivan susi, niin eiköhän sen sieltä joku fanipoika nappaa.