älykkyystesti

153, "erittäin lahjakas".

Mä haluaisin nähdä ton testintekijän omat versiot niistä loppupään 4 kohdan "loogisista" kuviosarjoista, joihin 2 pitää valita. Mulla loppu kausaalinäkö kyllä siihen, skeba jääty aika pystyyn.

Hahaha..aika hörhö testi. Testin tekemiseen meni noin minuutti, kun vain vilkasin ja ruksasin. Tulos 120. Tuossa testissä saa varmaan lottoamallakin yli sata.

Mä haluaisin nähdä ton testintekijän omat versiot niistä loppupään 4 kohdan "loogisista" kuviosarjoista, joihin 2 pitää valita. Mulla loppu kausaalinäkö kyllä siihen, skeba jääty aika pystyyn.
Sama.

Sitä mieltä muuten, että näissä "älykkyystesteissä" pitäisi aina olla enemmän kuin neljä vaihtoehtoa per kohta. IMO liian suuri todennäköisyys että saa munkilla oikein, vaikkei tietäisikään vastausta.

147.

156.. koitin paria kohtaa oikein kunnolla miettiä kun oli aikaa mut en löytänyt niistä kyllä mitään logiikkaan.

edit: tekis mieli huijata sen verran et tekis uudestaan niin kauan et tulis kaikki oikein.. eli kirjoittais vastaukset muistiin ja muuttais niitä joista ei oo varma

132, 15min jäi aikaa..

"vähän" poikkeaa mensan versioista...

141. Noissa pitäisi olla joku systeemi, että pitäisi jättää tyhjäksi jos ei ole täysin varma. Ellei sitten saa miinusta jos vastaa väärin. Jokunen vaihtui tarkastuskierroksella.

heh. 117. Eli tyhmä kuin saapas. :D

Toisaalta aikaa jäi 16 minuuttia, olisikohan tarvinnut tarkastaa vastaukset. :D

144. -.-

Eikös maailman väestön äö:n keskiarvo ole about 100? Väittäisin et toi heittää parikyt pinnaa yläkanttiin tai sitten jotenkin vain keskimääräistä älykkäämmät ovat eksyneet tekemään ton testin.

EDIT: vastaavasta keskusteltu jo aiemmin...

Oma tulos 153/18min (Gdane soitti kesken testin..)

Tämän testin mukaan älykkyysosamääräsi on 153
Huipputulos!
Olet erittäin lahjakas. :eek:

ei voi olla totta, näyttää päin persusta

Back
Ylös Bottom