älykkyystesti

Tein sitten huvikseni tämän ja aikaa jäi 8min 22sek tarkistusten jälkeen.

Tulos:

Tämän testin mukaan älykkyysosamääräsi on 165

Huipputulos!
Olet erittäin lahjakas.

Tulos Arvio
168 - 174 Nero
153 - 165 Erittäin lahjakas
138 - 150 Lahjakas
126 - 135 Yli keskiarvon
078 - 123 Normaali
Tuloksesi 165
on riittävä hyvä
(129 tai parempi)
diplomin tilaamiseksi.

Tämä oli 272. testi tänään ja 661842. testi 2.11.1997 lähtien.

ei se oo. tsekkaa muitakin kirjotuksia :D. jotkut on vaan vähän yksinkertaisia. anteeksi vaan.

Joo en oon en ja neutraali on vaan hiljaa minun yksinkertaisuudesta, kun et edes samoihin pisteisiin yltäny.

katsoin väärin kas-vaimen viestin siinä luki, että hänen testi tulos on parempi kuin 0.8% väestöstä. Sori vaan, en ottanut tuota prosenttia huomioon, eli ajattelin 80% väestöstä. Siitä tuli se, ettet yltäny edes 115 pisteisiin. :nolo:

että nyt varmaan integrandikin uskoo etten ole trolli.

katsoin väärin kas-vaimen viestin siinä luki, että hänen testi tulos on parempi kuin 0.8% väestöstä. Sori vaan, en ottanut tuota prosenttia huomioon, eli ajattelin 80% väestöstä. Siitä tuli se, ettet yltäny edes 115 pisteisiin. :nolo:

Nyt vasta huomasin, että olin ilmaissut itseni hieman väärin, koska jos tulokseni olisi parempi kuin 0,8% väestöstä olisi tulos jotain aivokuolleen luokkaa.

Nyt vasta huomasin, että olin ilmaissut itseni hieman väärin, koska jos tulokseni olisi parempi kuin 0,8% väestöstä olisi tulos jotain aivokuolleen luokkaa.

En kyllä siihenkään uskonu, jotenkin se 80% tuntui niin uskottavalta ( lue! halusin uskoa )
anteeks sulle, olet tosi pätö jätkä, jos sulla on se äo on melkein 165 ( siis suorastaan nerouden puolelle alkaa menemään ), mutta se homo-juttu oli sitten uskon asia. Ja mikellä oli se äo ton testin mukaan 135.

No kyllä minä uskon, että täällä on 6% homoja, kun noin fiksu niin sanoo.

Ois muuten siistiä tietää miten jengi alkaa kelaileen noita kysymyksiä, varsinkin noita kuviojuttuja! On se vaan jännää mistä sitä alkaa oikeesti miettiin niitä - sitäkö se älykkyys on että osaa alkaa heti muodostamaan jotain "oikeaa kaavaa/kuviota" päässään?

PS: Onko jengille vaikeampi myöntää saaneensa testistä 50 pojoa vai kertovansa ettei penkistä nouse enempää kuin 50?:rolleyes:

Päivällä testin tulokseksi sain 120 ja nyt 126 :) Näyttää jo paremmalta. Ehkä mä sain jostain lisää järkeä. :rolleyes: Veikkaan että tätä testiä ei olis tarkoitus ottaa enää uusiks sen ekan kerran jälkeen :D

Pistää silmään nämä quotet tästä keskustelusta:

anteeks sulle, olet tosi pätö jätkä, jos sulla on se äo on melkein 165 ( siis suorastaan nerouden puolelle alkaa menemään

Iso-j sanoi:
On se vaan jännää mistä sitä alkaa oikeesti miettiin niitä - sitäkö se älykkyys on että osaa alkaa heti muodostamaan jotain "oikeaa kaavaa/kuviota" päässään?

Tämä nyt on varmaan jo tiedossa, mutta siis nerous ja älykkyys ei todellakaan ole sitä että osaa päätellä kuvioiden loogisia jatkuvuuksia. Tottakai noilla testeillä voidaan mitata ihmisten keskinäisiä loogisen hahmotuksen kykyjä ja pistää ihmisiä vertailuasteikoille, mutta älkää vetäkö tällasista testeistä mitään sen suurempia päätelmiä. Älykkyyttä on montaa eri lajia. Aivan varmasti keskimääräistä älykkäämmät ihmiset saavat keskimääräistä parempia tuloksia älykkyystesteistä, mutta se ei tarkoita sitä että joku näissä testeissä huonommin menestynyt ihminen häviäisi älykkyyden kokonaismäärässä näille menestyneille.

Ja ihan kokonaan toinen asia on että mitä sillä älykkyydellä tekee, ja miten se mittaa esimerkiksi ihmisen menestymistä elämässä, työssä tai ihmissuhteissa.

Joo en oon en ja neutraali on vaan hiljaa minun yksinkertaisuudesta, kun et edes samoihin pisteisiin yltäny.

no oot sinä viisaampi, mutta silti tyhmempi :D ;)

mää tein tuon testin kans tolla mike systeemillä eli vastasin aivan summassa enkä lukenu kyssäreitä. 99 pojoa tuli sillain :S

no oot sinä viisaampi, mutta silti tyhmempi :D ;)

mää tein tuon testin kans tolla mike systeemillä eli vastasin aivan summassa enkä lukenu kyssäreitä. 99 pojoa tuli sillain :S

ei kun ehottomasti sinä olet viisaampi, koska olet vanhempi. Minä tyhmempi, koska olen nuorempi ;). Mutta minä älykkäämpi.

Niin miten kuvioita ratkaistaan, jotain logiikkaahan niistä on etsittävä.

Joo tiedetään että älykkyyden lajeja on monia ja lahjakkuuden. Siinähän lukikin, että mittaa loogista päättelykykyä. Mutta, olen kuullut, jos oikeessa mensan testissä pärjää on monesti hyvä myös muilla osa-alueilla. Esim. city-lehden valopää-kisan voittaja ( mensan laatima testi ) oli kalevalakorun suunnittelija ( taiteellisesti lahjakas ). En muista tekikö hän sitten oikeet testit, mutta oikeasti hyvät pisteet sai. En nyt tosiaankaan tarkoita, että kaikki älykkäät ovat myös taiteellisesti ja/tai liikunnallisesti lahjakkaita... Mutta yleinen harhaluulo, että älykkäät olisivat peukalo keskellä kämmentä on täyttä puppua. Kyllä he oppivat käytännön asiat´kin nopeasti, jos on tarvis ( voi olla, että eivät kaikki kaikkia opi, esim. liikuntaan liittyviä asioita )

Mutta tämän höpinän tiimoilta, pakko kysyä kas-vaimelta, miten sujuu lahjakkuuksien ( musikaallisuus, verbaallisuus jne. )osa-alueet?

e: Mitä vaikeutta tehtävässä 4 väheni vaan aina yhtä enemmän...siellä oli kyllä muita hiukka haastavampia...

Back
Ylös Bottom