Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
voi vittu..tän on jo pakko olla trolli :wall:ei ole ainakaan mensan testi ollu, koska silloinhan on älykkyysosamääräsi oisi ollut lähes 165!! Ihan psykologian kirjasta katoin. Ja noihin on tutustuttu jo yli 6 vuotta sitten
voi vittu..tän on jo pakko olla trolli :wall:
Tulos Arvio
168 - 174 Nero
153 - 165 Erittäin lahjakas
138 - 150 Lahjakas
126 - 135 Yli keskiarvon
078 - 123 Normaali
No?Katotaas 19min päästä mitä näyttää kun lätkin randomisti noi.

ei se oo. tsekkaa muitakin kirjotuksia :D. jotkut on vaan vähän yksinkertaisia. anteeksi vaan.
katsoin väärin kas-vaimen viestin siinä luki, että hänen testi tulos on parempi kuin 0.8% väestöstä. Sori vaan, en ottanut tuota prosenttia huomioon, eli ajattelin 80% väestöstä. Siitä tuli se, ettet yltäny edes 115 pisteisiin.![]()
Nyt vasta huomasin, että olin ilmaissut itseni hieman väärin, koska jos tulokseni olisi parempi kuin 0,8% väestöstä olisi tulos jotain aivokuolleen luokkaa.
Tämän testin mukaan älykkyysosamääräsi on 93
Tulos on kaikkien ihmisten tulosten keskiarvoa huonompi.
Älykkyysosamääräsi on normaali.

anteeks sulle, olet tosi pätö jätkä, jos sulla on se äo on melkein 165 ( siis suorastaan nerouden puolelle alkaa menemään
Iso-j sanoi:On se vaan jännää mistä sitä alkaa oikeesti miettiin niitä - sitäkö se älykkyys on että osaa alkaa heti muodostamaan jotain "oikeaa kaavaa/kuviota" päässään?
Joo en oon en ja neutraali on vaan hiljaa minun yksinkertaisuudesta, kun et edes samoihin pisteisiin yltäny.
no oot sinä viisaampi, mutta silti tyhmempi :D ;)
mää tein tuon testin kans tolla mike systeemillä eli vastasin aivan summassa enkä lukenu kyssäreitä. 99 pojoa tuli sillain :S