älykkyystesti

Mutta mä väitän kaikesta huolimatta, että pakkiksella on enemmän homoja kun moni osaa aavistaakaan :D

Käykää vaikka vip-chatissa :rolleyes:

Ja lopettkaa se fiksun esittäminen jonkun palikkatestin perusteella ;)

Löin tuohon satunnaiset arvot ja 20min. myöhemmin: 96.

Tuo ei oikeastaan "kerro" mistään :) Samalla lailla olisi mahdollista satunnaisia arvoja käyttämällä saada se 150, tai sitten tosi alhaiset pisteet.

tiedän,olen idiootti.kuuden minuutin päästä saan siihen varmistuksen.

E:105.odotin huonompaa.tästä on hyvä jatkaa.jos yrittäjäksi pääsä 68 tuloksella niin mihinkäs tällä pääseekään.mihin vaan.sellaseen paikkaan missä ei tarvitse pistää palikoita järjestykseen

Laitoin vastauksena kaikkiin kohtiin 99.99% varmuudella väärän vastauksen ja tulos oli 78. Mitenköhän mike on saanut 68? Graafisessa asteikossakaan ei ole pienempää kuin 78-pistettä.

Oikeat testit on tullu joskus tehtyä ja tulos oli parempi kuin 0.8% väestöstä.

Laitoin vastauksena kaikkiin kohtiin 99.99% varmuudella väärän vastauksen ja tulos oli 78. Mitenköhän mike on saanut 68? Graafisessa asteikossakaan ei ole pienempää kuin 78-pistettä.

Voihan olla, että testi antaa pisteitä esim seuraavasti:

a: -3
b: -2
c: 0
d: +4

Sain 150 tosta testistä. Olen käynyt mensan testissä ja siitä sain 148. Mensan testi on hieman erilainen, kuin nämä nettitestit. Kuviot ovat samantyyppisiä, mutta koko ajan on hirveä kiire. Monta eri osiota ja ne pitää täyttää todella rivakasti. Aikaa niiden täyttämiseen ei kerrota, mutta se ei ole kauaa. Viimeiset on jo niin vaikeita, että niitä tuskin kukaan kerkiää täyttämään.

Näiden testien määrittelemä älykkyys liittyy avaruudellisen hahmottamisen sekä monimutkaisten ajatusketjujen ymmärtämiseen. Nämä ovat geneettisiä asioita ns. culture fair testejä . Toki tulostaan voi parantaa harjoittelemalla ja omaksumalla tehtävätyyppien rakennetta. Silti perustaso on geneettisesti määritelty.

Jos puhutaan geneettisistä ominauisuuksista niin voidaan ottaa joukoksi vaikka joka ikäluokka erikseen ja silti saadaan suurinpiirtein keskiverto arvoja eri parametreistä. Jos ihanahelena olet vielä pihalla mistä puhun niin suosittelen asian miettimistä vaikka kynän ja paperin kanssa.

Voi herrajestas, kyllä minä tajuan mistä sinä puhut, mutta väitän vielä, että tämä pakkis EI edusta keskivertoa otosta suomesta, vaikka ikäluokka asia-perustelu ei nyt pädekkän.

Mutta en nyt väitä, että täällä niitä homoja ei olisikaan...Minusta vaan punttailu ja homoilu ei kulje käsi käessä. Mutta päätelmäni voi olla väärä, koska se menee näin ( suomalaiset = 6 % homoja )-> (keskivertoo reilusti enemmän urheilevat = pakkotoistolaiset = < 6 % homoja... testosteroini... on yksi perustelu ) Naisista en osaa sanoa, koska en tiedä onko siinä 6%:ssa sitten vain mieshomot vai myös naishomot.

Ja sinäkö sitten tiiät 99.99% varmuudella oikeat vastaukset?

*reps, kops*

Sain 150 tosta testistä. Olen käynyt mensan testissä ja siitä sain 148. Mensan testi on hieman erilainen, kuin nämä nettitestit. Kuviot ovat samantyyppisiä, mutta koko ajan on hirveä kiire. Monta eri osiota ja ne pitää täyttää todella rivakasti. Aikaa niiden täyttämiseen ei kerrota, mutta se ei ole kauaa. Viimeiset on jo niin vaikeita, että niitä tuskin kukaan kerkiää täyttämään.

sano sä älykkö edustaako tämä pakkotoisto hyvää otosta suomalaisista ja nyt puhutaan homouden suhteen. Kun en usko, että täällä on 6% homoja mitä suomalaisista on. Perustelu mm. punttis ( testosteroini )ja homous ei jotenkaan kulje käsikädessä, mutta en tarkoita, että täällä on kaikki umpi heteroita!

kas-vain sanoi:

No niin, et oo päässy ees 115 tulokseen, että ilimankos.

NEUTRAALI huutelee siellä kokemuksen syvällä rintä-äänellä. Entä jos ne luulemasi hombret sitten haluaa samanlaisen kropan kuin niillä jätkillä joita ne ihailee... siis näyttää homostelulta. Kyllä minäkin ihailin suunnattomasti fitness-tyttöjen kroppia, vaikka en todella ole lesbo. Ei ainakaan voimailusalilla homoja ole. No kai ne homot sitten urheilee mä luulin, että ne ovat enemmänkin taiteilijahommissa...;)

Onhan niitä homoja varmasti joka porukoissa, mutta oiskohan täällä nyt sitä kuutta prossaa?!?

Mä en edes muista miksi tästä väittelen...

E: siis tämän takia

kas-vain sanoi:
Miten niin et voi uskoa??? 100 on mediaani tulos, joten yhtä paljon tilastollisesti on tuloksen 132 ja 68 saaneita. Ei siinä sen ihmeempiä. Jos kaikkien pitäisi saada se 130-150 tulokseksi niin pitäisi asteikkoa muuttaa. Sama homma kuin täältäkin foorumilta löytyy keskimääräin 6 homoseksuaalia 100 käyttäjää kohti. Et varmaankaan sitäkään usko?

Ps. En väitä, että Mike on vajari!

niin eli minä en uskonu, että miken tulos on 68 ja eihän se ollutkaan. Ja sen kyllä vaistos, kun on tota älyäkin vähän päässä...

sano sä älykkö edustaako tämä pakkotoisto hyvää otosta suomalaisista ja nyt puhutaan homouden suhteen. Kun en usko, että täällä on 6% homoja mitä suomalaisista on. Perustelu mm. punttis ( testosteroini )ja homous ei jotenkaan kulje käsikädessä, mutta en tarkoita, että täällä on kaikki umpi heteroita!

no perkele kai se sama sääntö pätee punttailu hommissa kuin muussaki elämässä. miten nää voit olla noin dille:wall:

homoja on siis aivan samanlain punttailu porukoissa kuin ei punttailevissa. itse asiassa kun kaupallisilla saleilla porukkaa katsoo niin tuntuu että punttailijoissa niitä hinureita on jopa normaalia enemmän:D

En todellakaan ole mikään älykkö, mutta vastataan silti. Veikkaisin että pakkiksella, niin kuin kaikilla muillakin suurimmilla keskustelupalstoilla, homoja on suunnilleen saman verran. Eiköhän niitä kiinnosta punttailu ihan saman verran kuin meitä heteroitakin.

En todellakaan ole mikään älykkö, mutta vastataan silti. Veikkaisin että pakkiksella, niin kuin kaikilla muillakin suurimmilla keskustelupalstoilla, homoja on suunnilleen saman verran. Eiköhän niitä kiinnosta punttailu ihan saman verran kuin meitä heteroitakin.

huips, eiks tuo 148 ole mensan rajan yli->eli oot älykkö. Iiks uskon sitten, että niitä on 6% ( onkohan tässä akat mukana ). Onneks se on aika vähän

:nolo: :nolo:

147. Käytin kaiken ajan, ainoa taustahäiriö oli broidi joka kärtti pääsyä koneelle.

Eka viesti pakkikselle... ja mihin threadiin :-P

huips, eiks tuo 148 ole mensan rajan yli->eli oot älykkö. Iiks uskon sitten, että niitä on 6% ( onkohan tässä akat mukana ). Onneks se on aika vähän

:nolo: :nolo:

148 on alin pistemäärä, jolla voi liittyä Mensan jäseneksi. Itse en liittynyt, koska ei huvita maksaa siitä ilosta. Itse en kyllä pidä Mensan testiä minään älykkyyden mittarina. Mun mielestä älykkyyttä ei voi mitata tuollaisella testillä, eikä oikeastaan minkäälaisella testillä.

Tuli myös toi 78 kun koitin väärin kaikkiin vastailla. 0 pistettä saa kun vastaa vain yhteen kysymykseen ja siihenkin väärin. Ehkä tuosta saa jotenkin kikkailtua välillä 0 ja 78 olevat pisteet :)

Milläköhän laskukaavalla pääset tuohon tulokseen? Tuloksesi heittää lähes 50 pojoa:) Kannattaa tutustua luottamusväleihin ja normaalijakaumaan ennen kuin tulet tänne huutelemaan.

Jatkakaa...

ei ole ainakaan mensan testi ollu, koska silloinhan on älykkyysosamääräsi oisi ollut lähes 165!! Ihan psykologian kirjasta katoin. Ja noihin on tutustuttu jo yli 6 vuotta sitten.

Että ei siihen kaavoja tarvitse...

Back
Ylös Bottom