Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

AGR sanoi:...
Turhanpäiväiset hilutreenaavat rääkyjät ja painojen heittelijät kieltämättä hiukan ärsyttää.
Tosimies huutaa äitiä salilla. Kyllä nauratti kun tehtiin Akin ja Newsmaisterin kanssa Mähösen välikuolemaan jaloille. Alla oli kovia kutosia smithissä ja kun mentiin hackiin pudotussarjoihin, niin Nyyssölä huusi kesken kolmannen pudotuksen "OI ÄITIII!". Siinä oli sitä aitoa miehen tuskaa!LuomuPorkkana sanoi:mielestäni se menee jo ''katsokaa kaikki kuin kova oon''- meiningin puolelle se menee jos siellä ulvoo hulluna. se on vähän jo muiden kanssatreenaajien häiriköintiä..
kovassa treenissä pienet pihaukset ja murinat kuuluu tietty asiaan -minunkin osalta-, mutta tollaset teatraaliset sota huudot...:(

erehdyttiin treenamaan yhdessä ja ku tää tsemppas mua niin karjui kuin leijona-> mä siihen voinu muutaku lopettaa sarja koska nauroin kuset housussa.:lol2: ei vaan oo mun juttu. treenit meni vielä ihan ok, mutta loppuverryttelyssä -onneksi ei ollu ihmisiä lähistöllä- seuraavat 4o min naamat punaisena :curs: keskusteltiin treenimetodeista ja juuri tuosta karjumisesta.lopputulos:EI ENÄÄ IKINÄ YHDESSÄ TREENIÄMike sanoi:Tosimies huutaa äitiä salilla. Kyllä nauratti kun tehtiin Akin ja Newsmaisterin kanssa Mähösen välikuolemaan jaloille. Alla oli kovia kutosia smithissä ja kun mentiin hackiin pudotussarjoihin, niin Nyyssölä huusi kesken kolmannen pudotuksen "OI ÄITIII!". Siinä oli sitä aitoa miehen tuskaa!