Örisetkö salilla toistojen aikana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sammyt
  • Aloitettu Aloitettu
Kovissa sarjoissa tulee pieniä murahduksia uloshengittäessä..muuten vaan pihisen :)

Täällä kans lähinnä epämäärästä tuhinaa ja pihinää :)

Ei tuu öristyä, hengitettyä kyllä sillointällöin.

Turhanpäiväiset hilutreenaavat rääkyjät ja painojen heittelijät kieltämättä hiukan ärsyttää.

AGR sanoi:
...
Turhanpäiväiset hilutreenaavat rääkyjät ja painojen heittelijät kieltämättä hiukan ärsyttää.

mutta niin ärsyttää nekin jotka katsoo kun viimestä päivää jos puoli vahingossa pääsee joku äännähdys sarjan aikana. Jos salilla on tarkoitus treenata niin mikä siinä on että ollaan kuin kirkossa? Jos jonkun jalkatreenin vie loppuun asti niin miten se on mahdollista tehdä täysin hiljaa?

suhinaa, joskus voimakasta örinää.. ja verisuonten pamahdus ääniä.

mielestäni se menee jo ''katsokaa kaikki kuin kova oon''- meiningin puolelle se menee jos siellä ulvoo hulluna. se on vähän jo muiden kanssatreenaajien häiriköintiä..

kovassa treenissä pienet pihaukset ja murinat kuuluu tietty asiaan -minunkin osalta-, mutta tollaset teatraaliset sota huudot...:(

LuomuPorkkana sanoi:
mielestäni se menee jo ''katsokaa kaikki kuin kova oon''- meiningin puolelle se menee jos siellä ulvoo hulluna. se on vähän jo muiden kanssatreenaajien häiriköintiä..

kovassa treenissä pienet pihaukset ja murinat kuuluu tietty asiaan -minunkin osalta-, mutta tollaset teatraaliset sota huudot...:(
Tosimies huutaa äitiä salilla. Kyllä nauratti kun tehtiin Akin ja Newsmaisterin kanssa Mähösen välikuolemaan jaloille. Alla oli kovia kutosia smithissä ja kun mentiin hackiin pudotussarjoihin, niin Nyyssölä huusi kesken kolmannen pudotuksen "OI ÄITIII!". Siinä oli sitä aitoa miehen tuskaa!

Joskus oon kesken prässisarjan huomannu murisevani samanlailla kun meidän koira... :D Muuten yritän olla hiljaa ettei muut huomaa mua - Tämmönen ujo kun oon..... :)

Hmm.. Tosta saa nyt helposti sen kuvan, että koirakin tekee jalkaprässiä. Ei - Se murisee vaan muuten.

Mike sanoi:
Tosimies huutaa äitiä salilla. Kyllä nauratti kun tehtiin Akin ja Newsmaisterin kanssa Mähösen välikuolemaan jaloille. Alla oli kovia kutosia smithissä ja kun mentiin hackiin pudotussarjoihin, niin Nyyssölä huusi kesken kolmannen pudotuksen "OI ÄITIII!". Siinä oli sitä aitoa miehen tuskaa!
erehdyttiin treenamaan yhdessä ja ku tää tsemppas mua niin karjui kuin leijona-> mä siihen voinu muutaku lopettaa sarja koska nauroin kuset housussa.:lol2: ei vaan oo mun juttu. treenit meni vielä ihan ok, mutta loppuverryttelyssä -onneksi ei ollu ihmisiä lähistöllä- seuraavat 4o min naamat punaisena :curs: keskusteltiin treenimetodeista ja juuri tuosta karjumisesta.lopputulos:EI ENÄÄ IKINÄ YHDESSÄ TREENIÄ

Ärinä, kiroilu ja hassut äänet kuuluvat urheiluun ;) . Yritän pitää noi kuitenkin suht minimissä. Jos joitain häiritsee mölinä, niin voi tulla ainakin mulle huomauttamaan, että teen sarjat vaikka muiden tauoilla.

Toiset huutaa kaikki kirosanat mitä osaa ja ruotsiksi päälle ku vetää ykkösiä.
Kaveri huusi maastavedossa kisoissa niin kovaa että taulut meni vinoon seinillä, "viiitttuuuuppeeeeerrrrkkeeeeleeeee!":D

Päätuomari sanoi aika kiukkuiseen sävyyn et nyt sitte siivoat jätkä suutas ku meet nostamaan! IPF:n kisat. Ei vissiin saa käyttää voimasanoja?´

Mua ei häiritse kenenkään huutaminen/toisten kannustus salilla yhtään mutta FinnFightissa petti pokka ku erään ottelijan valmentaja ja kulmamies psyykkas sitä pukkarissa... " Sä tapat sen jätkän, tajuutsä!" Se ei voi sulle mitään, sä teet siitä kyljystä saatana! " Vittu revi sen pää pois, tapa se, se pelkää sua!"
Lopuksi ottelija nousi penkistä, nosti pään ylös ja sano niinku transsissa silmät palaen, " Joo, nyt mä meen tappamaan sen."

Hoh hoh...:D

Back
Ylös Bottom