Taitaa olla toi antibiootti aikas usein alkulähde monille vatsavaivoille. Mäkin olen elämäni aikana syönyt aikas monta kuuria (n. 20-29 ikävuoden välillä mulla oli tosi paljon virtsatien tulehduksia, nyt muutama vuosi ilman niitä... ihanaa, onneksi). Ja asiaan... mulla vatsavaivat lähti V-Pen nimisestä kuurista. Lääkärin mielestä tämä pitäisi olla lääke, joka on suppeakirjoinen ja siten hyvin epätodennäköinen ko. vaivan aiheuttaja. Mutta kuitenkin työpiirissäni on muutamia henkilöitä, jolle ko. antibiootti on aiheuttanut pahojakin vatsaongelmia. Yksi joutui tiputukseen todella huonossa kondiksessa, koska vatsan oma "hyvänlaatuinen" bakteerikanta kuoli lähes kokonaan (ja asialla samainen V-Pen). Ehkä tässä maalailen piruja seinille,mutta itse kyllä en enää suostu syömään ko. lääkettä.
Yksi uusi ripulin oireita pintaan tuonut asia: aloitin lenkkeilykauden talven jälkeen... eipä tarvinnut kauaa lenkkeillä. 50 min. jälkeen tuli todella kiire "vessaan" ja nyt vatsa on ollut sekaisin taas useamman päivän. Ja tänään salilla sai kokoajan pelätä mitä kaikkea sieltä pöksyistä löytyykään kyykkysarjojen jälkeen... ei oikein uskaltanut puristaa loppuun asti
Yksi uusi ripulin oireita pintaan tuonut asia: aloitin lenkkeilykauden talven jälkeen... eipä tarvinnut kauaa lenkkeillä. 50 min. jälkeen tuli todella kiire "vessaan" ja nyt vatsa on ollut sekaisin taas useamman päivän. Ja tänään salilla sai kokoajan pelätä mitä kaikkea sieltä pöksyistä löytyykään kyykkysarjojen jälkeen... ei oikein uskaltanut puristaa loppuun asti