Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä mainoksessa on jotain sairaan kiihottavaa:D

Tottakai se on, siinä on hyvännäköisiä hymyileviä tyttöjä. Kaikkien mainosten pitäis olla tuollasia, siinä myydään mielikuvaa keski-ikäistyville miehille siitä, että parikymppisiltä tytöiltä voi ja pitää saada edelleen pillua.

Täältä ääni VitaeProlle. Mitäköhän Raakkeli tykkää tuosta paskasta?

- - - Updated - - -

Tämän alkuperäinen versio tulee hyvänä kakkosena:

Tosin tuossa paljon parempi pätkä alkuperäisestä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei samperi näköjää muutama muuki ärsyyntynny tosta Vitaepro-mainoksesta, jossa Nikke tanssii ja laulaa niin ilosena. Kaiken ruunaa vielä se, et toi mainos on niin saakelin pitkä.

Ottaa niin ankarasti päähän tämä yksi mainos. "Haluan matkustaa Venetsiaan" Hirveätä lässytystä ja pitkä kuin nälkävuosi, muija keikistelee siinä parvekkeella ja haluaa niin parhaaseen mahdolliseen hintaan. Keles, otan pikavippiä ja maksan sille akalle telttamatkan! ristus! ärsyttää!

Mainoskatko alkaa tällä trivago mainoksella, puolessa välissä näytetään uudestaan ja ennen ohjelman jatkumista vielä kolmas kerta. Itsellä on nyt pari päivää telkkari bannissa ja katson vain leffoja koska ei mun heikko mielenterveys enää yksinkertaisesti kestä tuota mainosta.

Ton aina yhtä ärsyttävän Trivago-mainoksen lisäks mua ärsyttää toi Soneran(?) "Mummo ja laadukas laajakaista" -mainos!

" sitä mää vaan, että onhan sulla laadukas laajakaista..."

Mainoskatko alkaa tällä trivago mainoksella, puolessa välissä näytetään uudestaan ja ennen ohjelman jatkumista vielä kolmas kerta. Itsellä on nyt pari päivää telkkari bannissa ja katson vain leffoja koska ei mun heikko mielenterveys enää yksinkertaisesti kestä tuota mainosta.

Joo toi mainos pyörii kyllä ihan urakalla teeveessä. Ihan mielenkiintosta olis tietää, et minkä verran tohon mainostamisee on kyseisellä firmalla menny massia.

En tiiä onko ny niin ärsyttävä mainoksena, mutta sattupa silmään.. (tai sitten en vain väsyneenä ymmärrä jutun juonta)

Capture.JPG

Ehdottomasti tämä Soneran mainos, missä se mummo sanoo jotain tyyliin "Taasko sinä olet täällä netissä".
Joka kerta pakko laittaa mykistys päälle, kun tuo tulee.

Viime aikojen kamalin mainos oli "Eii! Ei! EEi!", jne. Ehkä napakampi ohjaus ja leikkaus olisivat tehneet sen siedettävämmäksi, mutta silti. Tietysti kohderyhmää pitää silittää pehmoisella.

Kakkosena ja tasavertaisina tulevat mummo-Sonera ja loputtomat Trivagot. Olen ihmetellyt, että hotellin varauspalvelulla on noin -keleesti rahaa.

Pohjaton mainoskassa näyttää olevan myös Vitaproolla. Hienoa, että Karppis-Pertti tienasi jonkun tonnin, mutta muuten kauheaa pakkosyöttöä. Pistesija riuttaskorville ja sille firmalle.

Tiedän, että noiden mainittujenkin ansiosta voin katsoa Emmerdalea. Ja aina pääsee jääkaapille tai röökille.

Viimeksi muokattu:
Mitä eikö tätä huippua ollut vielä täällä? Kuinkahan monta kertaa ton tytön vanhemmat on meinanneet viiltää ranteet?

Ei saat***. Juuri, kun olin ehtinyt unohtaa tämän :(
Tämä vetää kyllä pidemmän korren ärsyttävyydessään kuin toi Soneran mummo.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kuinka moni on kiinnittänyt huomionsa, että Trivago mainoksen naisääni on nykyään paljon normaalimpi ja siedettävämpi? Jengin valitukset ovat ilmeisesti menneet perille :D

zalandon mainokset etenkin se missä valokuvaaja pyytää malleja skarppaamaan tms mitä lienee olikaa ja mallit rupee heiluu ja hyppii ku hullut apinat ja sitten se "kapinallis" mainos, jossa se akka paasaa muodista kunnes ovesta ryntää värikkästi pukeutunut nainen ja heittää laatikolla näyttöön ja kaikki alkaa juhlii tms.. shaibaa. Ironisin mainos on k-supermarketilla jossa kerskutaan pienillä hinnoilla kesko on hinta vertailuissa kallein kauppa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom