Ärsyttävin TV-mainos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dee
  • Aloitettu Aloitettu
Saatanan poliisit ettimässä pizzapaikkaasa. Ei henkilökohtasesti mitään Hietalahtee vastaan, mutta ei se kyllä mitenkään hauska ole eikä mielestäni tarviis olla noin paljoa esillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minusta yksi hammasharjamainos on onnistunut syöpymään yhdellä ärsyttävällä linjalla mieleen: "TEE HAMPAIDENPESUSTA ELÄMYS".

Ok.

Seuraavaksi sitten vessapaperimainos : "Tee paskallakäynnistä elämys".

Saatanan poliisit ettimässä pizzapaikkaasa. Ei henkilökohtasesti mitään Hietalahtee vastaan, mutta ei se kyllä mitenkään hauska ole eikä mielestäni tarviis olla noin paljoa esillä.
Nää mainoksethan on suorastaan loistavia. On nähty jo monta kertaa, mutta vieläkin hymyilyttää. Yksi harvoista mainoksista mikä ei vituta.

Polli, oi ku hyvää, polli, oi ku hyvää, polli, oi ku hyvää, polli, oi ku hyvää, polli, oi ku hyvää, polli, oi ku hyvää

Polli, oi ku hyvää, polli, oi ku hyvää, polli, oi ku hyvää, polli, oi ku hyvää, polli, oi ku hyvää, polli, oi ku hyvää

Melkein yhtä raivostuttava on Danion pikkunälkä. Tekis mieli aina paiskata kaukosäädin päin töllöä kun se tulee...

Jos se Ifa-mainoksen perseenpyörittäjä tulee joskus vastaan, en takaa mitä tapahtuu.

Onko muuten kukaan huomannut että huonolla suomella solkottavat mainosäänet tuntuvat lisääntyneen? Tuo polli -mainos kuulostaa ihan joltain ruotsalaisen ja baltin risteytykseltä. "Pollji ojj ku hyvaa, pollji ojj ku hyvaa":curs:. On niitä muitakin mutten enää muista.

Mua ärsyttää se airopikkaajan Danonino -mainos "Meidän neiti tykkää aprikoosista!" ja sitten likistetään nolostunutta kersaa. Äideillä tuntuu yleensä tosielämässäkin olevan sisäsyntyinen tarve nolata lapsiaan. Joku kosto valvotuista öistä ja revenneestä välilihasta? Toinen on se jogurttimainos missä ihmiset taputtelee vatsaansa.

se polli mainos on aivan v*tun ärsyttävä. tai oikeastaan semmonen ärsyttävä ja pakokauhua tuottava. sen kolmannen polli lausahduksen jälkeen ei tiedä että hyppääkö parvekkeelta vai mitä tekee.

Tämä Nordean "tervetuloa avainasiakkaaksi" mainos joka on pyörinyt telkussa jo muutaman kuukauden pistää jostain syystä kuoriin aika huolella. Ihan helvetin ärsyttävä.
Se ämmä kyselee tältä hintiltä jotain todella tyhmän kuulosel äänellä yrittäen kuulostaa kauhian asialliselta. ukko siinä edessä sitte vastailee yhtä teennäisellä tavalla

- oletteko harkinnut säästämistä?
- olen juuri aloittanut :] *tuoliin ilmestyy joku pehmustetty tyyny*

X-Factorin alussa ja lopussa (ainakin) tuleva "mainos":
Mä oon Lissu Vantaalta ja oon NIIIIIIIIIIN jatkossa!

Lissu, ole hyvä ja ammu itsesi :wall:

Pandan lakumönjäpaska mainos

Tällä hetkellä ketutusta nostaa uusi Suomen huippumalli haussa -ohjelman mainos, jossa ne likat kiljuu ja on tyynysotaa. Ei siinä niin mitää, mut eniten päähän ottaa se Saimi joka tulee sieltä ja niin teennäisesti heittää omat vuorosanansa ja jotain "Oijjoijoijoi miten ammatimaista menoa tytöt! Fäntästik!" Kyseistä ohjelmaa oon aina seurannu ja täytyy sanoo että surkein mainos tähän mennessä tosta sarjasta. Ärrinmurrin...

Ei tv-mainos, vaan radiomainos ''ITELLA LOGISTIIKKA! TÄSTÄ PÄIVÄSTÄ LÄHTIEN MEIDÄN FIRMAN LOGISTIIKKA-ASIAT HOITAA ITELLA LOGISTIIKKA!'' ttu.

Specsaversin mainos, jossa taiotaan laseja nallesta ja joku hintti istuu ja selittää jotain en muista mitä.

Radiomainos Voicella:
Vitun pikkuoravaääni selittää miten EEBEE ON SIISTISTI KUUL. Voi saatanan saatana, mutta pistää vihaksi. Jos joskus pakkotilanteessa tai väliaikaisessa mielenhäiriössä joudun julkisia käyttämään, niin yritän välttää expressbusia viimeiseen asti. Toi on niin ärsyttävä, ettei voi edes kuvailla. Joskus niissä on jotain ihan veteliä juttuja, kuten: "Fiksut miehet tekee naisen elämästä elämän ja EB on siististi cool." Siis mitä vittua? Miten toi alku liittyy mihinkään ja varsinkaan expressbusiin? AAAARGH!!! :wall:

X-Factorin alussa ja lopussa (ainakin) tuleva "mainos":
Mä oon Lissu Vantaalta ja oon NIIIIIIIIIIN jatkossa!

Lissu, ole hyvä ja ammu itsesi :wall:

Ärsyttävin asia tv:ssä varmaan ikinä, onneksi loppui.:worship:

tällähetkellä ärsyttää ainakin radiorockilla pyörivä veikonkoneen samsung zembalot mainos, tekee mieli kyllä etsiä ase jostain ja ampua ittensä ku toi pärähtää radiosta soimaan.. (sori ei ollu tv mainos)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom