Ärsyttävin julkkis

Aleksi Valavuori.

Pakko oli nostaa ketjua. Valavuori ei niinkään ärsytä, mutta nostaa aika kovat myötähäpeän tunteet.
Mm. tänään twitterissä: "Urheilussa on aina kyse tavoitteiden lisäksi prosenteista, aina." Puhumattakaan niistä "kamoon" huudoista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Petri Nygård, tyyppi sinällään ei ole hirveän ärsyttävä mutta se, että sellasella jalluu kossuu kaljaa renkutuksella keikutaan listojen kärjessä. Huoh, mihin tääkin maa on menossa...

Petri Nygård, tyyppi sinällään ei ole hirveän ärsyttävä mutta se, että sellasella jalluu kossuu kaljaa renkutuksella keikutaan listojen kärjessä. Huoh, mihin tääkin maa on menossa...

Komp komp.

Niimpä. Sillähän on paljon parempiakin biisejä kun ne menestyneimmät hitit :)

Nostoa vanhalle, mutta mulla meni totaalisesti maku Marco Bjurströmiin muutama vuosi takaperin, että siksi ääneni hälle.

Olin studioyleisössä hänen silloin juontamassa ohjelmassa. Tottakai se naminami-meininki oli päällä, mutta mitäs tapahtui kameroiden sammuessa. Mies muuttuu hirveän happamaksi ja kärttyisäksi. Tiuskii kameramiehelle, että vähän parempaa kuvaa seuraavaksi ja menee naama happamana istumaan studion takaosassa olevaan pöytään ja sieltä katsoo tuimalla ilmeellä yleisöön tyyliin, että mitä hittoa nuo tuolla toljottaa. Päälle vielä tiuskasi yhdelle yleisössä istuvalle lapselle. Sitten tuli olo, että tämäkö on se koko kansan sympaattinen naminami-Marco. Jopa minä pidin häntä semmoisena ennen kuin livenä törmäsin. Muutenkin kuullut ihmisiltä vastaavaa palautetta hänen persoonasta, että ei välttämättä mennyt huonon päivän piikkiin jos semmoinen oli alla. Taas ysi tuttu sanoi, että ehä on takoitus tuolla meiningillä korostaa sitä yliposiitivista suomenruotsalaisuutta ja siksi tuo naminami on teatteria ja vahvasti käsikirjoitettua.

Nostoa vanhalle, mutta mulla meni totaalisesti maku Marco Bjurströmiin muutama vuosi takaperin, että siksi ääneni hälle.

Olin studioyleisössä hänen silloin juontamassa ohjelmassa. Tottakai se naminami-meininki oli päällä, mutta mitäs tapahtui kameroiden sammuessa. Mies muuttuu hirveän happamaksi ja kärttyisäksi. Tiuskii kameramiehelle, että vähän parempaa kuvaa seuraavaksi ja menee naama happamana istumaan studion takaosassa olevaan pöytään ja sieltä katsoo tuimalla ilmeellä yleisöön tyyliin, että mitä hittoa nuo tuolla toljottaa. Päälle vielä tiuskasi yhdelle yleisössä istuvalle lapselle. Sitten tuli olo, että tämäkö on se koko kansan sympaattinen naminami-Marco. Jopa minä pidin häntä semmoisena ennen kuin livenä törmäsin. Muutenkin kuullut ihmisiltä vastaavaa palautetta hänen persoonasta, että ei välttämättä mennyt huonon päivän piikkiin jos semmoinen oli alla. Taas ysi tuttu sanoi, että ehä on takoitus tuolla meiningillä korostaa sitä yliposiitivista suomenruotsalaisuutta ja siksi tuo naminami on teatteria ja vahvasti käsikirjoitettua.
Jotkut julkkikset ne joskus yllättää. Itse seisoin Metallican konsertissa metrin päässä kun pari jätkää tuli pyytään Aku Hirviniemen kanssa selfietä. Aku otti toisen puhelimen, selfie otettiin rutiinilla jonka jälkeen puhelin tiputettiin tahallaan maahan ja jatkettiin matkaa baaritiskille sanomatta sanaakaan. Olihan se aika päreessä, mutta luulisi julkisuuskuvan silti kiinnostavan edes hitusen. Melkoisen ylimielistä toimintaa.

Sara Sieppi, Sabina Särkkä ja muut turhat bimbojulkkikset, joilla ei ole oikeastaan mitään annettavaa kenellekään tai ylipäätään minkäänlaista osaamista millään alalla.

Tarvitsee kyllyä kysyä, että miten esim nuo kaksi "bimbojulkkista" näkyy arjessasi?

Itselläni ei mitenkään, ellei satunnaista vierailua iltalehdistön sivulla lasketa. Kadulla en ole törmännyt, jotta olisin voinut luoda heistä mielikuvaa.

Uutiset asiallisista lähteistä, esim itsellä pääasiassa yle + aamulehti.

Siksi kysyn, miksi pitää lukea seiskaa, jos se ärsyttää? Mainosrahoitteisista iltalehdistöstä turha puhua, koska niiden tarkoitus on vain saada tunteita herättäviä otsikoita, jotta immiset klikkaavat. Eikä se kai ole henkilön syy, jos toimittaja hakee uusimmat tissikuvat instasta?

Some + tv ei ole pakollisia ja niistäkin voi käsittääkseni valita, mitä katsoo.

Mua ei kauheesti ärsytä kukaan kun välttelen ihmisiä jotka ärsytttää. Osa ihmisistä on jotenkin masokistisen vajaita, ne alkaa stalkkaamaan vihaamaansa ihmistä joka kanavassa ja pahimmat sitten alkaa vielä pyhittämään elämänsä niiden maineen kuraamiselle.

Jaajo Linnonmaa vituttaa päivä päivältä enempi.
Taas tänään alkoi selittämään ettei kuussa ole painovoimaa ja pari päivää sitten postilla oli monopoli pakettien kuljettamisessa jne.
Puhuis vaan pelkkää paskaa&pilluperse juttua ja jättäs asiallisista asioista puhumisen ihan muille.

Ei juurikaan mitenkään. Se ei tosin auta niin kauan, kun olen tietoinen näiden olemassa olosta.

Onks se silleen, että heräät aamulla, linnut laulaa, aurinko paistaa, aamukahvi höyryää..... vittu Sara ja Sabina on olemassa... voi voi, taas on päivä pilalla..

Tämä apinoitu ismon homo-sketsistä :D (kandee katsoa kokonaan jos ei oo nähnyt):

Jotkut julkkikset ne joskus yllättää. Itse seisoin Metallican konsertissa metrin päässä kun pari jätkää tuli pyytään Aku Hirviniemen kanssa selfietä. Aku otti toisen puhelimen, selfie otettiin rutiinilla jonka jälkeen puhelin tiputettiin tahallaan maahan ja jatkettiin matkaa baaritiskille sanomatta sanaakaan. Olihan se aika päreessä, mutta luulisi julkisuuskuvan silti kiinnostavan edes hitusen. Melkoisen ylimielistä toimintaa.

Toisaalta tässä huomaa sen millaisia koomikot on siviilissä useimmiten. Ei aina parane häiritä. Itse en paljon ole viihdyttäjiä tavannut kasvotusten, mutta Jope Ruonansuun kyllä. Hän ei täytä siviilipersoonanakaan tosin ärsyttävän julkkiksen piirteitä. Oli oikein mukava persoona ainakin siinä tilanteessa. Keikan jälkeen jututti pitkään ihmisiä ja kirjoitteli nimmareita ja juttua tuli muutenkin.

Joskus näin Heikki Kinnusen Tampereen rautatieasemalla. En jututtanut tai mitään, mutta hän oli kyllä aika happaman ja totisen oloinen. Spede ja Pirkka-Pekka heitä kyllä viihteensä puolesta arvostanut suuresti, mutta eipä heitäkään siviilissä parannut häiritä.

Toisaalta tässä huomaa sen millaisia koomikot on siviilissä useimmiten. Ei aina parane häiritä. Itse en paljon ole viihdyttäjiä tavannut kasvotusten, mutta Jope Ruonansuun kyllä. Hän ei täytä siviilipersoonanakaan tosin ärsyttävän julkkiksen piirteitä. Oli oikein mukava persoona ainakin siinä tilanteessa. Keikan jälkeen jututti pitkään ihmisiä ja kirjoitteli nimmareita ja juttua tuli muutenkin.

Joskus näin Heikki Kinnusen Tampereen rautatieasemalla. En jututtanut tai mitään, mutta hän oli kyllä aika happaman ja totisen oloinen. Spede ja Pirkka-Pekka heitä kyllä viihteensä puolesta arvostanut suuresti, mutta eipä heitäkään siviilissä parannut häiritä.

Joskus aikoinaan tuli oltua Heikki Kinnusen kanssa samassa seurueessa koko yö ja täytyy sanoa et on kaikkea muuta kuin happaman oloinen ukko. Naurettiin kamujen kans koko yö vedet silmillä kun Kinnunen pisti parasta, aivan sairaan kova huumori mies luonnossa. Eikä oltu millään lailla Kinnusen kaveriporukkaa vaan oltiin täysin tuntemattomia hänelle sitä iltaa ennen. Baarissa sattui istumaan viereisessä pöydässä ja pyydettiin kaverin tallille jatkoille, ei epäilly hetkeäkään vaan lähti messiin ja nauratti meitä koko yön. Aamulla lähti taksilla himaan, Satu kuulemma jo odotteli.

Kasvon piirteetkin tekevät paljon jonka oletuksella helposti tekee arvion ihmisen persoonasta. Joku voi helposti näyttää vihaiselta olematta sitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom