Ärsyttäviä pareja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Minua kyrsivät suunnattomasti aloittelijat, jotka eivät osaa sparrata kevyesti, vaikka pyydetään. Erityisen usein tätä tapaa isoilla miehillä, joilla se on myös kaikkein vaarallisinta. Myönnän kyllä, että itsellänikin oli aikoinaan tätä taipumusta. Pahimmat kuitenkin käsittävät sparrin jonkinlaiseksi kamppailuksi elämästä ja kuolemasta, mätkivät täysillä ja yrittävät kaikin keinoin rikkoa toisen ottelua, etteivät vain saisi yhtään tälliä.

Näille en enää tunne armoa. Sanon kerran, että olisi syytä ottaa rauhallisemmin ja jos ei usko, niin vetelen vartaloon niin kovaa kuin lähtee, kunnes toinen pyytää kevittämään kontaktia. Tämän jälkeen kun sanoo, että kaverin olisi parmpi keventää itsekin, se menee yleensä perille.

Raivostuttavimpia ovat naiset, jotka tekevät tätä, koska niitä ei isona miehenä voi lyödä kovaa ilman, että tulee loukkaantumisia.

Sama, kerran nyrkkeilyn peruskurssilla jäätiin sparrailemaan parin kaverin kanssa treenien jälkeen. Sparrasin sitten yhden 100kg jässikän kanssa ja piti "kevyesti". No sparrissa sitten tämä tälläsi suoraan poskeen koukulla aika perkeleen kovaa, väitti että otti kevyesti mutta mulle tuli aivotärähdys :rolleyes:

Kannattaa kuitenkin muistaa, että +100-kiloisen kevyt on eri asia kuin vaikkapa useamman kymmentä kiloa kevyemmän !! Erikokoisuus harvemmin palvelee painavammankaan osapuolen treenausta ja harvemmasta seurasta löytyy useampia yli satakiloisia ainakaan Etelä-Suomen isojen kaupunkien ulkopuolelta, joten asiaan ehkä on paras suhtautua hieman realistisemmin.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että +100-kiloisen kevyt on eri asia kuin vaikkapa useamman kymmentä kiloa kevyemmän !! Erikokoisuus harvemmin palvelee painavammankaan osapuolen treenausta ja harvemmasta seurasta löytyy useampia yli satakiloisia ainakaan Etelä-Suomen isojen kaupunkien ulkopuolelta, joten asiaan ehkä on paras suhtautua hieman realistisemmin.

Totta höpiset! +100 kg ukoilla lyönnit tuntuvat kovin erilaisilta. Niissä on painoa vaikka lyötäisiin suht kevyesti. Varsinkin koukuissa tuppaa olemaan poweria, vaikka löisi "pelkällä kädellä" .....

Viime aikoina on enemmän ja enemmän alkanu pänniä sellaset parit, jotka selittelee ja "petailee" omia suorituksiaan. Yleensä se alkaa jo pukukopissa. "Joo viime yönä nukuin vaan 5,5h :eek: ja hitto kun on olkapää kipeenä. Ei varmaan irtoo tänään. Ihan löysä olo. Väsyttää."

Mietin juuri tätä nyt leirin päätteeksi. Olin itsekin kyllä selittelijä, vitutti kun meni huonosti väsymyksen vuoksi ja tiesin että pystyn parempaan, mutta kun jotkut tekee sitä aina :/

Kitisijät!

Tässä kyllä tulee väkisin mietittyä niitä omia huonoja salitapojaankin aika paljon. Vedin aika härskisti yhtä tyttöä tänään... koetin neuvoa mutta kun ei uskonut niin piti sitten näyttää käytännössä ja lujaa ettei kannata laittaa naamaa tarjolle. Nolottaa. Oon itse ärsyttävä pari. Ainakin joskus.

Mietin juuri tätä nyt leirin päätteeksi. Olin itsekin kyllä selittelijä, vitutti kun meni huonosti väsymyksen vuoksi ja tiesin että pystyn parempaan, mutta kun jotkut tekee sitä aina :/

Kitisijät!

Tässä kyllä tulee väkisin mietittyä niitä omia huonoja salitapojaankin aika paljon. Vedin aika härskisti yhtä tyttöä tänään... koetin neuvoa mutta kun ei uskonut niin piti sitten näyttää käytännössä ja lujaa ettei kannata laittaa naamaa tarjolle. Nolottaa. Oon itse ärsyttävä pari. Ainakin joskus.

Hehe, toi onki kaikista nolointa! Ite ku aina on niin hyvä sparri partneri ja huomaa olevansa jonkun muun kuvailema tyyppi! Itellenihän moista ei ole sattunut... :rolleyes: :D No ei, mut tää on musta aika hyvä threadi, ku voi vähä miettä tekemisiään jos löytyy jotaan mikä koskettaa itteään :)

Kitisijät!

IMHO, eipä toi ollut väärin tehty: ensin hyvällä, sitten pahalla jos ei mene jakeluun. Varmasti muistaa nyt paremmin ;-)

Itsekin olen sanonut Bullhoganille, että jos ei mene oppi jakeluun hyvällä, niin sit pitää tulla pari sopivaa osumaa motivoimaan ......

IMHO, eipä toi ollut väärin tehty: ensin hyvällä, sitten pahalla jos ei mene jakeluun. Varmasti muistaa nyt paremmin ;-)

Pääsin hiomaan vasta vast'ikään kunnolla oppimaani kohokoukkua oikein huolella ja voimalla. Kivaa se oli, ei siinä mitään. Itsepähän katseli lattiaa ja jätti hanskanmentävän aukon käsiensä väliin :evil: .

:nolo:

Joo mutta isomman olisi pitänyt muistaa vastuunsa tässä tilanteessa. Jos on merkittävästi isompi niin ymmärtäähän sen että pitää vieläkin kevyemmin ottaa.

Huomattavasti kevytrakenteisempia naispareja vastaan vituttaa potku- ja lyöntisparrissa se että joutuu varomaan omia liikkeitään, joka taas syö tekniikkaa pahasti. Etenkin jos pari on teknisesti yhtä taitava ja vähintään yhtä nopea, on ainakin itselläni erittäin vaikeaa potkia riittävän nopeasti jotta osuu, mutta silti riittävän kevyesti ettei tytöiltä mene kyljet ruhjeille heti lämmittelyssä. Potkujen pysäyttäminen taas juuri osuman aikana tekee ikävästi hallaa liikkeen teknisen kokonaisuuden hiomiselle, eikä aina edes onnistu kun vastustajan liikkeet voivat olla arvaamattomia.

Joo mutta isomman olisi pitänyt muistaa vastuunsa tässä tilanteessa. Jos on merkittävästi isompi niin ymmärtäähän sen että pitää vieläkin kevyemmin ottaa.

Tiedätkö kuinka turhauttavaa on otella rääpäleiden kanssa jos et itse voi lyödä edes kevyesti? Koska jos joudut ottamaan ihan totaalisesti avuttoman tyypin kanssa matsia niin se parempi joutuu ottelemaan "hidastetusta" ettei vaan satu ne kevyet ja nopeat lyönnit... ja parasta vielä että kun sitten ottaa hitaammin ja kevyesti niin se huonompi/heikompi/pienempi luulee pärjäävänsä ja rupeaa mälläilemään täysillä ja kun näyttää kaapin paikan niin sitten tuleekin jo itkut :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos on vaikeaa otella pienempiä vastaan sen verta kevyesti ettei sparrissa tule itkua niin parempi pysyä poissa sieltä salilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom