- Pariskunta on ollut naimisissa kymmenen vuotta, pariskunnan mies on superkyttä joka taistelee järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan 24/7 ase housunkauluksessa, mutta SILTI vaimolle tulee täysin puskista että siipan työnkuvaan jollain tapaa liittyy pahiksia ja vihulaisia. Kun siippa sitten yksi päivä ryntää kotiin karjuen ovelta NO TIME TO EXPLAIN, GET IN THE CAR!!!!1111 alkaa helkkarinmoinen inttäminen. Mitä? Miksi? Mitä tarkoitat?
Minä en lähde mihinkään ennen kun selität! Vää! Vää! Mitä oikein tapahtuu? Keitä he ovat? Apua, apua, en halua menettää sinua! Yää, et voi tehdä tätä minulle! ...ja niin edespäin kunnes ehtii talolle ja ampuu ensimmäisen kerran ikkunasta sisään. Oumaikaad, thei aar hiör! No niinhän mä just sanoin. :face:
- Vastaava jänkytyskohtaus nähdään jos miehen pitää lähteä pelastamaan maailma, jolloin emäntä haluaa lähteä ammattitappajasotilaansa mukaan olemaan tiellä.
- Jos pääpariskunnan pitää paeta metsään tai pimeyteen, mies retuuttaa naista mahdollisimman hankalan näköisesti kädestä (kuka juoksee käsikädessä karkuun?) ja nainen inahtelee ja kirkuu koko ajan vaikka ideana on päästä piiloon ja pakoon.
- Jos yöllä ulkoa pimeydestä kuuluu ääniä, on parasta tarkistaa asia sytyttämällä valot ja katsomalla sitten ulos. Valaistusta huoneestahan tunnetusti on helpointa katsoa pimeään pihalle.
- Jos joku näkee painajaista, siitä herätessä kimmahtaa automaattisesti istuma-asentoon. Painajaisen aikana ei tule kuitenkaan juuri pyörittyä, koska kimmahtaessa peitto on sopivasti nivusten tietämille viikattuna niin että se jää siihen nätisti mankelisileänä.
- Rakastelukohtauksissa lakana lepää silkinsileänä pariskunnan päällä, vaikka on niin ohutta satiinia että imeytyy naispääosanesittäjän jokaiseen kurviin.
- Jos toimintaleffassa joku sivuosan esittäjä näyttää elokuvan alkupuolella lompakostaan valokuvaa vaimosta/lapsista, kyseinen kaveri kuolee 100 % varmuudella.
- Jokaiselta vihulaiselta löytyy eilen myönnetty ajokortti. Kun rosmon tiedot etsitään koneelta, rekisteristä paukahtavassa passikuvassa parransänkikin on täsmälleen samanlainen kun kaverilla tänä päivänä. Kenenkään passikuva ei ole 10 vuotta vanha ja hiton huono.
- Rumasta naisesta tulee uskomaton kaunotar, kun hän ottaa silmälasit pois ja avaa ponnarin.