Ärsyttävät asiat liikenteessä

mutta niiden vitun idioottien pyöräilijöiden jotka ajattelevat että heillä on oikeus paahtaa 30km/h kulman takaa jarruttamatta suojatielle jalkakäytävää pitkin...

Samaan tulokseen pääsee myös laillisesti. Rullaluistimilla/-suksilla. Ne ovat jalankulkijoita ja heillä on suojatiellä etumeno-oikeus. Hankala vaan kun nuo suojatiet tehtiin joskus vuonna miekka ja nahka jolloin niillä ei ollut neljääkymppiä paahtavia fitnesshomoja. Kerran jouduin lukkojarruttamaan tuollaisen takia. Näytti vielä keskaria. Tein u-käännöksen ja lähdin perään. Ehti karkuun.
 
Tuli tänään ajallessani mieleen että mitä sääntöjä pitää osata että saa mopokortin? Edessä ajo joku jätkä skootterilla ja painoin täysillä kolmista tasa-arvoisesta risteyksestä läpi...pisti vaan vähän miettimään
 
Jos siis oikeasit ärsyttävistä asioista liikenteessä puhutaan niin mun mielestä PERSEESSÄ ajaminen on ylivoimaisesti vittumaisinta. Itse ajan aina mittarin mukaan about 10km/h ylinopeutta ja jos se ei prkl riitä niin menee sitten edelle eikä jää siihen takakonttiin katteleen. ja nyt puhun siis sellasista perässä ajoista ettei taustapeilistä enään näe etuvaloja ku ne on jo kontin takana. Ja itelle sattuu kerran viikkoon tollanen ääliö takatuuppariin ja pudotan nopeutta aobut puolen kilsan välein kympillä(vakkari) vaikka nolliin et se ääliö tajuaa mennä edelle.
 
Joo, nyt menee pahasti offtopiciksi! Menkää vaikka tonne auto-threadiin postailemaan noita corollojen kuvia.

Asiaan. On olemassa parkkiruutuja. Parkkiruudut rajoittuvat kahteen viivaan. Tarkoituksena on pysäköidä se saatanan rotisko keskelle parkkiruutua. Onko se perkele niin vaikeaa osua keskelle sitä hehtaariruutua vai onko aina pakko jättää se jompaankumpaan laitaan kiinni niin että vieresen auton ovea ei saa auki??

Asia nro. 2. Onko niin helvetin vaikeaa oppia peruuttamaan? Se on nyt vaan todistettu, että naiset kolaroi siellä parkkiksella helvetin helposti. Oma auto tällä hetkellä maalaamossa kiitos jonkun mamman, joka hienosti kolhi etupuskuria sillä saatanan perheautollaan.
 
1. Perseessä roikkuminen, vittu saa mennä ohi jos haluaa.
2. ohituskaistojen alkaessa ihmiset ketkä ajaneet alinopeutta kiihdyttävät yhtäkkiä ylinopeuteen.
3.Tyypit ketkä saa 2 -3 parkki paikkaa menemään parkkeeramalla päin persettä.
4.Ihan sama vaikka olisi 6m leveät parkkiruudut niin joku vitun Tauno ajaa silti autonsa 30cm päähän toisen autosta.
5.Vesi/lumisade ei tarvitse tulla kun 3tippaa niin jengi alkaa ajaa 10-30km alinopeutta.
 
2. ohituskaistojen alkaessa ihmiset ketkä ajaneet alinopeutta kiihdyttävät yhtäkkiä ylinopeuteen.
3.Tyypit ketkä saa 2 -3 parkki paikkaa menemään parkkeeramalla päin persettä.

Kohta 2:
Itsekin tota ihmetellyt joskus. Mahtaakohan olla joku psykologinen juttu, että kun tie leventyy, niin painaa vaistomaisesti lisää kaasua? Ei niin moni ihminen alkaisi tahallaan tollasta kiusaa tekemään.

Kohta 3:
Työkaverille on joskus tullut murahdettua, kun se vetää uuden pösön lähes aina keskelle kahta parkkiruutua ettei kukaan tule ihan vireen ja kolhi autoa. Mahtava asenne, saatana. Muutenkin on vähän paikkoja ja yksi vetää auton parkkiin kunnon minäminä-asenteella.
 
Työkaverille on joskus tullut murahdettua, kun se vetää uuden pösön lähes aina keskelle kahta parkkiruutua ettei kukaan tule ihan vireen ja kolhi autoa. Mahtava asenne, saatana. Muutenkin on vähän paikkoja ja yksi vetää auton parkkiin kunnon minäminä-asenteella.

Siihen tarvis vierelle jonkun pistää kans auto samalla tavalla. Viivan päälle. Kai se on muillekin sallittua :D
 
Kohta 2:
Itsekin tota ihmetellyt joskus. Mahtaakohan olla joku psykologinen juttu, että kun tie leventyy, niin painaa vaistomaisesti lisää kaasua? Ei niin moni ihminen alkaisi tahallaan tollasta kiusaa tekemään.

Eikös useimmiten juuri ennen ohituskaistoja nouse rajoitus esim 80 -> 100, jolloin moni kiihdyttää vauhtinsa siihen 100-110 kieppeille. Perässä tuleva saa siis kepittää jo vähän reippaammin, jos ohi haluaa. Varsinkin nuhapumppu autolla alkaa v*tuttaa toi, kun ei pääse ohi noista.
 
Eikös useimmiten juuri ennen ohituskaistoja nouse rajoitus esim 80 -> 100, jolloin moni kiihdyttää vauhtinsa siihen 100-110 kieppeille. Perässä tuleva saa siis kepittää jo vähän reippaammin, jos ohi haluaa. Varsinkin nuhapumppu autolla alkaa v*tuttaa toi, kun ei pääse ohi noista.




sama perskeleen kiihdytys into tuntuu olevan vaikka olisi 100 rajoitus koko ajan,
ja vituttaa se vaikka olisi ripeämpikin auto kun joudut vetäsee jonkun 140km/h mittariin että pääset tyypistä ohi, Paska säkä kun on niin tota on sitten kiva selitellä poliisille.

Ai niih 1 unohtu vielä tosta listasta
Peltipoliisit ja niiden sijoittelu, Muutaman kerran törmännyt peltipoliiseihin mitkä on laitettu juurikin ohituskaistan loppu päähän voitte vaan kuvitella minkälaista haitariliikettä ja vaaratilanteita noi aiheuttaa.,
 
sama perskeleen kiihdytys into tuntuu olevan vaikka olisi 100 rajoitus koko ajan,
ja vituttaa se vaikka olisi ripeämpikin auto kun joudut vetäsee jonkun 140km/h mittariin että pääset tyypistä ohi, Paska säkä kun on niin tota on sitten kiva selitellä poliisille.
Näin on. Tuo on niin saatanan ärsyttävää, ettei mitään järkeä. Meinaa pää räjähtää kun edes ajattelee tota asiaa.:curs::curs:
 
Kännykkään puhujat. Vaikuttaa hyvin monella tasaisen nopeuden ylläpitämiseen. Ohitus on taas niin helppoa, kun nopeus heittelee koko ajan. Siinä vaiheessa kun olet rinnalla, niin painetaan taas kaasua. Nuo tunnistaa jo kaukaa, ja aina on ollut puhelin toisessa kädessä.
 
Kännykkään puhujat. Vaikuttaa hyvin monella tasaisen nopeuden ylläpitämiseen. Ohitus on taas niin helppoa, kun nopeus heittelee koko ajan. Siinä vaiheessa kun olet rinnalla, niin painetaan taas kaasua. Nuo tunnistaa jo kaukaa, ja aina on ollut puhelin toisessa kädessä.

Jossain oli just otsikko, että "kännykkään puhuminen kaksi kertaa vaarallisempaa kuin rattijuoppous".

Rattijuoppous: xxpv sakkoa, xx kk ehdollista ja xxkk ajokieltoa
kännykkä: 50euroa
 
Jossain oli just otsikko, että "kännykkään puhuminen kaksi kertaa vaarallisempaa kuin rattijuoppous".

Rattijuoppous: xxpv sakkoa, xx kk ehdollista ja xxkk ajokieltoa
kännykkä: 50euroa

Milläköhän ihmeen perusteella kännykkään puhuminen on tosiaan KAKSI KERTAA vaarallisempaa kuin rattijuoppous, taitaa olla kuitenkin niin että lähes kolmannekseen kuolonkolareista on syynä rattijuopumus.
En tarkoita että kännykkään puhuminen olisi fiksua mutta tossahan sanotaan suurin piirtein niin että mielummin ajetaan kännissä kun puhutaan puhelimeen :wtf:
 
Vituttaa kun ihmiset eivät ymmärrä sanaa KIIHDYTYSkaista vaikka satasen rajoitus olisi niin silti joku saatanan älykääpiö pysähtyy kilometrin mittaisen KIIHDYTYS kaistan päähän katselemaan josko sitä johonkin väliin kerkeisi mutta eihän sitä siittä paikaltaan sillä 0.8L suzuki altolla kerkeä vaikka olisi 500m väliä autoilla.
 
Perässäroikkuminen muuten aiheuttaa aika helvetin usein omalla kohdalla ylinopeuteen ajamisen. Eli vituttaa se roikkuminen, varsinkin motarilla jos alat ohittamaan, niin eikös sieltä joku tule 150kmh ja on ihan perässä kiinni. Sitten sitä pitää vetää raivolla itse jonnekin 170kmh, että pääsee runkkarin alta pois.
 
Aikoinaan kun oli oman kotikerrostalon edessä rajattu määrä merkitsemättömiä parkkipaikkoja vitutti aivan suunnattomasti kun samat autot kerta toisensa jälkeen veivät kahdesta kolmeen paikkaa. Joutu aina välillä ajamaan vittumaisen alamäen kadun päässä jossa oli myös paikkoja ja sit tietenkin kiipeämään sen ylös esim kauppakassien kanssa.
 
2 vitutus aihetta lissää.

1 se ettei pysty käyttää vakionopeuden säädintä kun porukan vauhti seilaa 10 km/h säteellä.
2 tasanopeuden ajajat elikkäs ajetaan 80 alueella 90 ja 100 alueella 90 aiheuttaa sen etta 100 alueella ajat ohi ja 80 alueella tää tulee perseeseen kiinni tai vetää ohi.
 
tasanopeuden ajajat elikkäs ajetaan 80 alueella 90 ja 100 alueella 90
Tämä on aivan järkyttävän ärsyttävää. Muutaman kerran ajanu jonkun papan perässä, jotka ei oikeasti reagoi millään tavalla nopeusrajoituksen muuttumiseen. Jos ei niitä liikennemerkkejä näe tai pysty niiden merkitystä käsittämään, niin pitäiskö vaan mennä bussilla.:curs:
 
Perässäroikkuminen muuten aiheuttaa aika helvetin usein omalla kohdalla ylinopeuteen ajamisen. Eli vituttaa se roikkuminen, varsinkin motarilla jos alat ohittamaan, niin eikös sieltä joku tule 150kmh ja on ihan perässä kiinni. Sitten sitä pitää vetää raivolla itse jonnekin 170kmh, että pääsee runkkarin alta pois.


Kunpa noin toimisivat myös kaikki ne, jotka hinaavat hyvissä olosuhteissa sitä 80 km/h:n vauhtia 100 km/h:n tiellä, jossa on vaikea ohittaa. :rolleyes:
 
Back
Ylös Bottom