Ärsyttävät asiat liikenteessä

Nyppii ne niin hienot pimennykset takalasissa ja sivuikkunoissa. Onhan se hienoa että on oma K.I.T.T. On niin helppo lähteä esim. peruuttamaan ruudusta tielle, kun et näe sen auton läpi yhtään mitään. Sama jossain ruuhkassa, kun et näe edellä ajavan auton läpi yhtään mitään. Nuo pitäisi kieltää katsastuksessa. Mikä vitun funktio niillä on, paitsi näyttää kunnon teiniautolta. Tai ehkä ne peittää kuskin ruman naaman, joten ihan käytännöllistä sinänsä.

Teiniautolta? :D No voi perkele jos tuo jo sen tekee.

Ja onhan niillä vitun funktio. Esim. muksu tykkää matkustaa takapenkillä paremmin kun se aurinko ei häikäise/kuumota niin helvetisti kokoajan. Samoin itse voin säilyttää kaikkea paskaa ja läppäreitä yms. arvokkaampaa tavaraa ilman että se heti bongattaisiin sieltä.

Ja minkäs teet kun tulee tehtaalta jo valmiiksi tummat lasit.

Tuo tummennusjuttu onkin totta. Joka päivä jurppii. Tulen parkkihallista kadulle, ja siinä kadulla on parkkeerattu tien sivuuna autoja. Normaalisti näkee parkissa olevien autojen lasien läpi että tuleeko sivuilta autoja vai ei. Paitsi jos on tummennetut lasit. Silloin on pakko ajaa nokka ensin puoliksi tielle ennen kuin näkee mitään.

Kaikkein parhaita on SUVit joissa mustat ikkunat.

ai niinku tällaisessa:

gmc.yukon.340.jpg

Nyppii ne niin hienot pimennykset takalasissa ja sivuikkunoissa. Onhan se hienoa että on oma K.I.T.T. On niin helppo lähteä esim. peruuttamaan ruudusta tielle, kun et näe sen auton läpi yhtään mitään. Sama jossain ruuhkassa, kun et näe edellä ajavan auton läpi yhtään mitään. Nuo pitäisi kieltää katsastuksessa. Mikä vitun funktio niillä on, paitsi näyttää kunnon teiniautolta. Tai ehkä ne peittää kuskin ruman naaman, joten ihan käytännöllistä sinänsä.

Eli olisi parempi jos kaikki vaan ajaisivat lavaketuilla tai avoautoilla että sä osaisit peruttaa parkkiruudusta?

Eli olisi parempi jos kaikki vaan ajaisivat lavaketuilla tai avoautoilla että sä osaisit peruttaa parkkiruudusta?

Itse asiassa olisi vielä parempi jos kukaan muu ei ajaisi ollenkaan :dance2: Toisaalta mä yleensä pyrin ottamaan muut autoilijat jotenkin huomioon, ja olisi mukavaa jos ei tarttisi vetää sokkona auton perää toisen auton eteen. Peruuttaminen on kyllä vaikeaa, mutta onneksi oma auto ei näytä yhtä rumalta :hyper:

ai niinku tällaisessa:

Just noin. Kahden tuommoisen välistä on hyvä koittaa liittyvä liikenteeseen. Lisätään siihen vielä korkea rotvalli jonka päältä tielle pitää ajaa. Eli ei voi edes kylmästi painaa kahvaa kaakkoon vaan hitaasti valutella keskelle tietä. Ja sitten katsoa että tuleeko ketään kylkeen.

Itse asiassa taitaa olla pysäköinti kielto ennen/jälkeen ulostuloramppia olevilla paikoilla. Mutta paskat ihmiset niistä. Kun saa vaan auton parkkiin. Ihme ettei kukaan ole parkkeerannut vielä rampin päähän.

Itse asiassa olisi vielä parempi jos kukaan muu ei ajaisi ollenkaan :dance2: Toisaalta mä yleensä pyrin ottamaan muut autoilijat jotenkin huomioon, ja olisi mukavaa jos ei tarttisi vetää sokkona auton perää toisen auton eteen. Peruuttaminen on kyllä vaikeaa, mutta onneksi oma auto ei näytä yhtä rumalta :hyper:

Mites sitten kun sun viereen ajaa pakettiauto? Jäätkö sä odottelee että se lähtee vai käykö vaimo pysäyttää liikenteen että pääset alta pois?

Mites sitten kun sun viereen ajaa pakettiauto? Jäätkö sä odottelee että se lähtee vai käykö vaimo pysäyttää liikenteen että pääset alta pois?

Yleensä leikkaan akkukäyttöisellä laikkakoneella siihen ikkuna-aukot. Tummennetuilla laseilla olevista autoista lyön yleensä lasit sisään.

Yleensä leikkaan akkukäyttöisellä laikkakoneella siihen ikkuna-aukot. Tummennetuilla laseilla olevista autoista lyön yleensä lasit sisään.

No toi on tietty tehokas keino, melko aikaa vievän kuuloinen vain...sitten vois vaan tietty peruuttaa siihen ruutuun.

Kuulostaa siltä, että percele on saanut justiinsa suurella vaivalla teipattua teinitummennokset laseihinsa :D

Njet, ihan mielenkiinnosta vaan kyselin kun liikenteestä löytyy ihan oikeasti visaisia juttuja joissa on hyvä olla tarkkana...mutta jos parkkiruudusta pois pääsy kuulu niihin, niin suosittelen lämpimästi julkisia; luontokin kiittää:)

Tää on varmaan miljoonas kerta tässä ketjussa, mut taas ärsyttää puskurissa kiinni ajavat. Joku vitun lehmä ajeli ihan takapuskurissa kiinni piiiitkän matkaa. Kaks kertaa löin liinat kiinni ja toisella kerralla se joutu väistämään kunnolla ettei tullu perään..harmi ku ei ajanu ojaan.. :curs:

Ihmiset jotka ei osaa ryhmittäytyä ja tällä kyvyttömyydellään hidastaa parhainmillaan kymmenien ihmisten matkaa. Ai saatana... pitäis potkia lumpiot ympäri

Mikä vittu siinä on, että 40 alueella on pakko kulkea sitä 100km/h?

Tää on varmaan miljoonas kerta tässä ketjussa, mut taas ärsyttää puskurissa kiinni ajavat. Joku vitun lehmä ajeli ihan takapuskurissa kiinni piiiitkän matkaa. Kaks kertaa löin liinat kiinni ja toisella kerralla se joutu väistämään kunnolla ettei tullu perään..harmi ku ei ajanu ojaan.. :curs:

Sama :curs: Ajoin tiellä, missä nopeusrajoitus oli 100km/h ja ajoin aika tarkkaan satasta. Koko ajan oli joku saatanan idiootti perseessä kiinni. En uskaltanut jarruttaa yhtään, koska yksikin auto ajoi niin lähellä, että melkein kosketti mun (tai no siis mun äidin) autoa.
Tästä päästään toiseen vitutuksen aiheeseen: Onko niiden nopeusrajoitusten edes jonkunlainen noudattaminen tosiaan niin helvetin vaikeaa?? Ja jos on, niin onko pakko ahdistella niitä, jotka ajavat rajoitusten mukaan? Opettelisivat ääliöt lähtemään ajoissa, ettei olisi aina niin kiire.

Sama :curs: Ajoin tiellä, missä nopeusrajoitus oli 100km/h ja ajoin aika tarkkaan satasta. Koko ajan oli joku saatanan idiootti perseessä kiinni. En uskaltanut jarruttaa yhtään, koska ahdistella niitä, jotka ajavat rajoitusten mukaan? Opettelisivat ääliöt lähtemään ajoissa, ettei olisi aina niin kiire.

Itse en viitsi sentään jarruttaa, mutta näpyttelen vakkarista pois alkuun 5 kilsaa, sitten 5 lisää ja 5 lisää jolloin ollaankin jo 95 kilsassa. Yleensä toi riittää ohitukseen tai käsitykseen siitä, että ihan puskurissa seuraamisesta en diggaa.

Back
Ylös Bottom