Ärsykkeen vaihtelu viikolla

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nyt tehny 1-jakoisella salia 3kk ja tekis mieli vaihtaa nyt 2-jakoiseen niin miltä kuulostais tämmönen:

MAANANTAI
Rinta,etureisi,olkapäät,ojentajat

penkki 2 x 10-12
tasapenkki kp 2 x 10-12
kyykky 3 x 10-12
Reiden ojennus 3 x 10-12
Vipunostot sivuille 2 x 10-12
Pystypunnerrus kp 2 x 10-12
Ranskalainen punnerrus 3 x 10-12

TIISTAI
Selkä,takareidet,pohkeet,hauis ja epäkkäät

alatalja 3x 10-12
ylätalja 3 x 10-12
sjmv 3 x 10-12
Pohkeet istuen 4 x 10-12
Hauikset tangolla 3 x 10-12
Kohautukset 2 x 10-12
Selän ojennus 3 x 10-15

KESKIVIIKKO
Välipäivä

TORSTAI
Rinta,etureisi,olkapäät,ojentajat

eli sama reeni ku MA mutta penkki muuttuu vinopenkiksi, kyykky prässiksi, ranskalainen taljaojentajiin
ja toistot tippuu 6-8 ja myös tietty painot kasvaa vähän.

PERJANTAI
Selkä,takareidet,pohkeet,hauis ja epäkkäät

sama ku TI mutta alatalja muuttuu kulmasouduksi, ylätalja leukojen vedoksi, kohautukset rannekäännöksi, hauis tangolla scott hauikseksi ja toistot 6-8.

Eli onko hyvää tuommonen toistojen vaihtelu? tavallaan loppuviikko vähän rankempaa ja liikkeet vaihtuu vaan siksi ettei tekisi aina samoja samalla lihakselle että saisi vähän erilaista ärsykettä lihakselle. Olisin kiitollinen jos sais kommentia ja vielä SE että suurin osa näistä reeneistä tapahtuu aamulla klo 6-7 koska työpäivät pitkiä ja aamusali oikeastaan paras vaihtoehto

Mielestäni ihan hyvä ohjelma

Kukas mie oon neuvomaa mut ite tekisin ton pystypunnerrus KP ainaki sillontällön pystypunneruksena seisten ja tangon kera, siinä ku "heität" ittes tangon alle ni tulee kivassti takaolkapäät mukaa leikkii :) Korjatkaa työ kokeneemmat jos oon vääräs.

joo, kyllä mie meinasinki välillä vaihtaa noita liikkeitä senki takia että ottais hieman erilailla lihakseen, olin vaan mielenkiintoinen siitä että kannattaako tommonen vaihtelu, omaan korvaan ja silmään tuo tuntuu tosi hyvältä. tarvis saada vaan tämä flunnsa pois niin pääsis toteuttamaan

Ihan hyvältähän toi näyttää. Muista kuitenkin että kun teet 2-jakosella 4x viikos ni ei hirveen usein kannata vetää noita sarjoja loppuun asti. Jätä melkein aina pari toistoo vajaaksi ni ei mee kroppa tukkoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom