Älyvekotinvapaat salit?

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Muuten ei puhelimet haittaa, mutta en jaksais niitä väistellä kun ovat lattialla ja pyytää siirtämään pois muuten vapaana olevilta penkeiltä ja laitteilta joilla ne välillä lojuu.

Muuten ei puhelimet haittaa, mutta en jaksais niitä väistellä kun ovat lattialla ja pyytää siirtämään pois muuten vapaana olevilta penkeiltä ja laitteilta joilla ne välillä lojuu.
Joo, aika huolettomasti jotkut suhtautuvat kännykkäänsä. Itse en uskaltaisi jättää salin lattialle lojumaan.

Joo, aika huolettomasti jotkut suhtautuvat kännykkäänsä. Itse en uskaltaisi jättää salin lattialle lojumaan.
No hemmetti, sen kerran kun odotin jotain puhelua joskus, niin otin puhelimen varuiksi salille. Kun ei se juuri koskaan mukana ole, niin unohdinkin sen ensimmäisen liikkeen, kyykyn, jälkeen sinne kyykkyräkin viereen. Tajusin sen sitten vähän ennen treenin lopettamista, ja siellä se vielä oli lattialla. Puhelua ei ollut tullut.

Saa kyllä olla asiat huonosti, jos toisten tekeminen ja oleminen haittaa niin paljon, että siitä yleensä edes pistää merkille. Tässäkin ketjussa ihmeen anteeksipyytelevä tunnelma melkein kaikkien osalta. Miksi ketään haittaa mitä muut ihmiset tekevät omalla elämällään, kuhan se ei ketään vahingoita tekemisellään?

Jos ei halua nähdä ihmisillä älypuhelimia kuntosalilla, niin ei varmaan kannattaisi asua Suomen homoimmassa kaupungissa - eli Homocityssa.
En tiedä tarkoitetaanko tässä Oulua vai jotain Pieksämäkeä tai Joensuuta vai mistä kaupungista kyse. Aika vähäisesti kuitenkin liikuttu eripuolella Suomea jos aidosti omaa käsityksen että älypuhelimen tuijottamisessa olisi jotain alueellisia eroja. Ikävä kyllä ei ole. Ikäkysymys on jonkinverran. Vanhemmissa ihmisissä enemmän niitä jotka ei oo jatkuvassa symbioosissa puhelimen kanssa. Kyllä tää demoninen ihmistä tuhoava tapa riivaa koko ihmiskuntaa missä vaan teknologia on ihmisen ulottuvilla

"teeksä tässä vielä" - ottaa napit pois korvista - "ai tä" "NIIN ETTÄ TEETKÖ SÄ TÄSSÄ VIELÄ" - "en, en tee enää.

Ei helvetti kuinka vituttaa, haukkukaa autistiks tai juntiks mutta sen lisäksi että istutaan puhelimella taljassa, niin tää sama saatanan vuoropuhelu toistuu joka salipäivä

Kiitos kommenteista "salilla soi niin paska musa et joo mä niin tykkään kuunnella napeista omaa musaa" mä tarviin niitä, laittakaa tähän alle noita nyt 🙏

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom