Mä sain 110,olisin ehkä saanut enemmän mutta muistin että kysymyksiä oli 28 ja jaoin ajan sen mukaan.En kyllä heti koita uudestaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain tulokseksi 117, joka on korkeampi kuin 87,1% väestöstä. En pidä itseäni minään ruudinkeksijänä, mutta en nyt ihan ääliönäkään ainakaan kaikilla elämän osa-alueilla.
Vaatis motivaation. Suoritan parhaiten asioita, joista nautin edes 1%, tai pidän merkityksellisinä.
Erilaiset muodot yms. palikkatestit ei oo my idea of good time. Jos Mensaan pääsee vastaavalla, ni en halaja tähän salaperäisten palikkamestareiden, pyhään liittoumaan .
Varsinkin kuin itse olen usein ympäristössä missä rationaalinen ajattelu on sitä "älykkyyttä" ja tuottoisaa, ja tunteet ovat pelkästään negatiivinen asia, niin helposti olen ajautunut ajattelemaan että tunteet ovat lähinnä heikkous. Jos joku keksii miten niinsanottu "tunneäly" on millään muulla tapaa tuottavaa kuin moraalisissa ja tunnekeskeisissä asioissa(esim. parisuhteet ym.), niin olen valmis kuuntelemaan :D
Ihmisen älykkyyden kartoitus ja mittaus on kyllä sikäli mielenkiintoinen aihe. Itse mietin että älykkyys on aika monialueinen asia, mikä vaatii mm. adaptoitumista. Eli vaikka esim. älykkään keskustelijan on oltava adaptoituva keskustelun ympäristöön.