Hellurei, ihmiset. Tääs 4-kymppinen äiti-ihminen kyselee neuvoa uuteen elämään. Salilla tulee käytyä 2-3 kertaa viikossa, 1 kerran sählyä tai lentistä, loput kävelyä. N. yksi lepopäivä
viikossa. Nyt pitäis saada painoa reippaasti pois :whip:(169 cm ja 86 kg =(( ). Jotain muuta neuvoa kuin "enemmän liikuntaa ja vähemmän ravintoa".Tarkotus olis saada sitä rasvaa pois ja muotoa kroppaan. Salilla olen käynyt n. 5 vuotta mutta tehnyt sellasta naisten tavallista kokokropan treeniä. Odottelen opsatusta!p.s. sali meillä on kohtuu hyvä, ei kylläkään levytankoja, ruokavalio on ollut sellaista "diabetesliiton suosittelemaa", jossa paljon puuroa, perunaa ja leipää.
viikossa. Nyt pitäis saada painoa reippaasti pois :whip:(169 cm ja 86 kg =(( ). Jotain muuta neuvoa kuin "enemmän liikuntaa ja vähemmän ravintoa".Tarkotus olis saada sitä rasvaa pois ja muotoa kroppaan. Salilla olen käynyt n. 5 vuotta mutta tehnyt sellasta naisten tavallista kokokropan treeniä. Odottelen opsatusta!p.s. sali meillä on kohtuu hyvä, ei kylläkään levytankoja, ruokavalio on ollut sellaista "diabetesliiton suosittelemaa", jossa paljon puuroa, perunaa ja leipää.

. Kaikesta hyvästä ei tarvitse kieltäytyä, vaan pysyä määrissä kohtuudessa. Pystyt kyllä laihduttamaan ja pääsemään hyvään kuntoon, jos sinulta löytyy tahtoa ja motivaatiota tehdä asioille jotain. Se on hyvin pitkälti siitä kiinni. Kun on motivaatiota, niin pienet mutkat, esteet ja kiusaukset matkan varrella ei horjuta päätöstäsi saada itsesi kuntoon. Kun muutoksia alkaa tapahtumaan olossasi ja kehossasi, niin se palkitsee sinua ja motivoi jatkamaan. Tsemppiä sinulle kovasti
15v. sitten ollut raskausdiabetes nämä kilot jätti. Onneksi teen liikkuvaa työtä (siivooja),työpiste kolmessa kerroksessa, ei hissiä, en omista ajokorttia eikä meidän paikkakunnalla ole "julkista liikennettä". Siis pakko kävellä paitsi isännän kyydissä isoille ruokaostoksille. Viime vuoden aikana on jo pudonnut 10 kg, mutta edelleen on tekemistä sellaisen "huvittelusyömisen kanssa ja se se taitaa olla mun ongelmani.Siis siitä eroon!
Tavoitteeni ei kuitenkaan ole mikään missbody, vaan ihan hyvä kunto ja kohtuu paino.