Äänestätkö Eu -vaaleissa ?

Liittynyt
28.12.2006
Viestejä
12 893
Olen varmaan äänestänyt melkein joka vaaleissa mutta nyt saa riittää. Varsinkin tämä EU poliitikkojen pelleily jossa poliitikot lähinnä keskittyvät kahmimaan hyviä etuja ja palkkaa itselleen mutta muuten eivät saa päätöstä aikaa yksinkertaisimmastakaan asiasta.

Joo, tiedän kyllä että on lapsellista jättää äänestämättä mutta se on kannanottoni nyky touhua vastaan. Eli ei, en äänestä Eu vaaleissa. Ylpeänä voin sanoa etten edes kykene nimeämään juuri ketään ehdokasta enkä tiedä milloin äänestyspäivä on :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No tarkennuksena kaikille.

Suomessa vaalipäivä on sunnuntai 7.6.2009 ja ennakkoäänestys toimitetaan kotimaassa 27.5.-2.6. ja ulkomailla 27.-30.5. Ennakkoäänestystä ei toimiteta helluntaipäivänä sunnuntaina 31.5.

Ei muuten, mutta kun itse olen ennakkoäänestyksessä toimitsijana, niin pidän ihmiset informoituina! ;)
 
Kävin torstaina(?) ennakkoäänestyksessä siinä toivossa että Turkki pysyisi ulkona unionista. Unelma tosin olisi että itä-Euroopan rutiköyhät persläpimaat ja Puola saataisiin vielä potkittua pois.
 
Tämä oli tuolla repeilykuvien ketjussa.
7066.jpg


Huonojen ehdokkaiden joukossa on varmasti se jaffapää, joka menee R.P eläkeläisen äänellä läpi. - Ellei kukaan äänestä vastaehdokasta. Turha valittaa Lasse Lehtisen laiskottelusta ja muiden meppien härskistä rahastuksesta, byrokratiasta, typeristä direktiiveistä, siirtolaisten tulvasta yms. ellei edes vaivaudu äänestämään sitä vähemmän huonoa vaihtoehtoa. Pakkoruotsia ja vierastyövoimaa intoilevan puolueen äänestäjät ovat ainakin aktiivisia, kun niiden ainoan ehdokkaan läpimeno on aivan veitsenterällä. Kotiin jääneet äänestäjät olisivat voineet estää Hitlerinkin valtaannnousun.:whip:
 
Itse pistin menemän 199
 
Äänestän ehdottomasti. On vaan tosi kumma kun noista ehdokkaista ei ole juuri puhuttu mitään, eikä koko vaaleista. Ei mikään ihme ettei suomalaiset EUsta mitään tiedäkkään, kun niin hämäräperäistä hommaa. Vaikka olen jossain määrin valveutunut politiikan suhteen, niin enpä kovin montaa suomalaista meppiä osaa nimetä. Mutta mun ääni menee Jyrki Kasville. Jos se vaikka sais jotain järkevää aikaan brysselissä.
 
En äänestä,samanlaisia hymyilijä-kusettajia noi kaikki kuitenki on.
 
Äänestämällä lunastan valitusoikeuteni...Olen äänestänyt aina, enkä aio lopettaa nyt. Turha niiden ei äänestävien on sitten valittaa mistään, kun eivät edes vaivaidu kansalaisoikeuttansa käyttämään...
 
Eilen tuli käytyä äänestämässä. En löytänyt mielestäni kovin hyvää ehdokasta, mutta kun jos jättää äänestämättä niin se on lähes sama kuin ääni RKP:lle. Suomenruotsalaisten kannattajat kun ovat aktiivisia äänestäjiä ja RKP täten hyötyy alhaisesta äänestysprosentista.
 
Äänestän ehdottomasti. On vaan tosi kumma kun noista ehdokkaista ei ole juuri puhuttu mitään, eikä koko vaaleista. Ei mikään ihme ettei suomalaiset EUsta mitään tiedäkkään, kun niin hämäräperäistä hommaa. Vaikka olen jossain määrin valveutunut politiikan suhteen, niin enpä kovin montaa suomalaista meppiä osaa nimetä. Mutta mun ääni menee Jyrki Kasville. Jos se vaikka sais jotain järkevää aikaan brysselissä.

pitää paikkansa, itekki ajattelin äänestää.
 
Enpä äänestä ihmisiä, joilla ei loppupeleissä ole mitään hajua tavallisen kansan ongelmista. Kova palkka sokaisee silmät. Naurettavaa byrokratiaa en tue, paperit siirtyy pöydältä toiselle, ja yksinkertaisimmistakin asioista kestää päättä vähintään se yksi istuntokausi.
 
Aion äänestää ja suosittelen muillekkin että äänestävät. Juuri sen takia että ne lahopäät tuntuu olevan aktiivisimpia nykyään.

Mut ketäs meinasitte äänestää? Ja mikä tärkeintä, miksi?

Täältä lähtee, näillä näkymin, ääni Sampo Terholle. Syinä vois mainita sen että kannattaa Eu-armeijan luomista kansallisten armeijoiden rinnalle, vastustaa Turkin jäsenyyttä ja kunnioittaa internet-vapautta. Muutenkin vaikuttaa oikein täyspäiseltä henkilöltä. Ja sitten on vielä se koko maahanmuuttokriittisyys juttu. :david: (mainittakoon että se että hän on perussuomalainen ei ole mulle mitenkään tärkeetä)
 
Äänestämällä lunastan valitusoikeuteni...Olen äänestänyt aina, enkä aio lopettaa nyt. Turha niiden ei äänestävien on sitten valittaa mistään, kun eivät edes vaivaidu kansalaisoikeuttansa käyttämään...

Oikein.

Tänään täytyy tehdä päätös siitä ketä äänestän. Huomenna sitten ääni uurnille.
 
tekis mieli äänestää mut en tiiä ketä.
 
Koska Halla-aho ei ole ehdolla, niin ääni menee kokoomukselle. Luonnollisesti Pöntisen Kaitsulle: http://www.kaipontinen.fi/

Sampo Terho olisi myös ollut ehdokkaana hyvä, mutta kokoomus vie puoluepolitiikassa tällä kertaa.
 
Back
Ylös Bottom