Jos "meidän" puoli olisi voittanut sodan niin olisi asiat paremmin tällä hetkellä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos luet lauseeni uudestaan niin huomaat, että en sanonut noin.armoton sanoi:häh? oletko ehkä kännissä vai provoiletko vain huviksesi? pikkuräppärien esikuvatko tekee enemmän rikoksia kuin natsiskinien esikuvat?
Panzerfaust sanoi:Jos "meidän" puoli olisi voittanut sodan niin olisi asiat paremmin tällä hetkellä.
Olet sinä kyllä aika epeli. Perustelisitko minulle?Cthulhu sanoi:Jos nyt verrataan aikaisemmin tässä ketjussa mainittuja rastoja ja oikeita natseja (=siis niitä sodan aikaisia) keskenään niin sanoisin, että kumpikin esikuva on aika huono mutta kyllä rastat ovat huonompia.
Lol mikä idiootti. Tai sitten provoa. Kerro toki miksi asiat olisivat paremmin.Panzerfaust sanoi:Jos "meidän" puoli olisi voittanut sodan niin olisi asiat paremmin tällä hetkellä.
Minä en ainakaan sanonu noin vaan tarkoitin, että suunnilleen samanlaista jengiä "roskasakkiasteikolla". Rapissa esiintyy myös täysin avointa vihaa valkoisia kohtaan ja jostain kumman syystä tuota ei pidetä niin pahana kuin natsien "vihaa"NoPain sanoi:No huhhuh!
Porukka väittää kirkkain silmin, että on pahempaa olla wannabe räppäri kuin skini. Vain toiseen noista aatteista liittyy selkeä viha ja väkivaltaisuus tiettyjä ihmisryhmiä kohtaan
Olisi toisaalta hauska kuulla, että mitä natsilla sitten tarkoitetaan?Se on ihan sama vaikka pikkunatsi olisi kasvanut vaikka Nokian johtajaksi. Hän on silti sisällään pikkunatsi vaikka pilottitakki onkin jäänyt ullakolle pölyttymään.
Oletko huomannut, että jokaisesta rikoksesta missä tekijä on valkoinen ja uhri muun värinen pidetään kauheaa meteliä ja jopa kokoomuksenkin puheenjohtaja ilmaisee huolestumisensa, kun skidit tappelevat pizzerian pihalla.Ja Cthulhu: Voisiko se, ettet ole kuullut natsien tekemistä rikoksista, johtua juuri siitä, että keskityt aika tiukasti löytämään uutisista rikoksia joiden tekijöinä on jonkun muun värinen ihminen kuin sinä.
Eli skinit tekevät rikoksia ihan itse, joten se ei ole niin pahaa kuin se, että jonkun yoyomiehen esikuva ampuu toisia räppäreitä. Sehän ei ole rikos, jos polttaa jonkun pizzerian ja hakkaa omistajan pyörätuoliin. Se on vain oikeudenmukaista, kun vei kuitenkin yhden kotimaisen pizzayrittäjän työpaikan. Eikä ne muunväriset sitäpaitsi ole edes ihmisiä :jahas:
Toimii myös toisin päin. Varsinkin iltapäivälehdissä uutisoidaan herkästi näitä eri kansallisuuksien välisiä kahnauksia, koska niistä on kaikilla jokin mielipide ja ne aiheuttavat kohua. Eli myynti kasvaa.Cthulhu sanoi:Oletko huomannut, että jokaisesta rikoksesta missä tekijä on valkoinen ja uhri muun värinen pidetään kauheaa meteliä ja jopa kokoomuksenkin puheenjohtaja ilmaisee huolestumisensa, kun skidit tappelevat pizzerian pihalla.
Minä hyväksyn täysin ihmisten erilaisuuden mutta olen huomannut, että monet ihmiset ovat erilailla tavalla jota minä en ainakaan kunnioita.Reason sanoi:Mulla oikeasti kiinnostaa mikä ihme siinä on ettei voi hyväksyä erilaisuutta ihmisissä.
Sama viha se on siinäkin. Ainoa vaan, että tuossa rapissa se viha ei ole se kantava voima. Vai miksi myös valkoihoiset voivat olla rappareita? Ei ole sellaisia natseja tai skinejä, jotka ovat mukana touhussa vain jonkun pukeutumisen tai musiikin takia. Aina ja jokaisella on tuo viha mukana.Cthulhu sanoi:Minä en ainakaan sanonu noin vaan tarkoitin, että suunnilleen samanlaista jengiä "roskasakkiasteikolla". Rapissa esiintyy myös täysin avointa vihaa valkoisia kohtaan ja jostain kumman syystä tuota ei pidetä niin pahana kuin natsien "vihaa"
Mielestäni tämä onkin ihan naurettavaa. Ihmiset tappelevat ja sillä selvä. Ei noita ihonvärejä mielestäni tarvitsisi mainita, ellei kyseessä selkeästi ole rasistinen teko.Cthulhu sanoi:Oletko huomannut, että jokaisesta rikoksesta missä tekijä on valkoinen ja uhri muun värinen pidetään kauheaa meteliä ja jopa kokoomuksenkin puheenjohtaja ilmaisee huolestumisensa, kun skidit tappelevat pizzerian pihalla.
En tarkoittanut mitään tiettyä tapausta. Se oli vain esimerkki.Cthulhu sanoi:Hauska pieni esimerkki, ylenpänä mainitusta pizzeriatappelusta nousi kauhea meteli mutta uutinen siitä kuinka pizzerianomistaja huumasi ja raiskasi pikkutytön ohitettiin olankohautuksella,
Panzerfaust sanoi:Jos "meidän" puoli olisi voittanut sodan niin olisi asiat paremmin tällä hetkellä.
NoPain sanoi:Ja vaikka pikkuyoyo ja pikkuhitler kuinka kasvaa aikuisiksi, niin vain toisella jää niiden ulkoisten krumeluurien poiston jälkeen sisälle kytevää vihaa ja ahdistusta. Kumpi ryhmä tämä teidän mielestänne on? Yoyo voi alkaa vanhemmalla iällään kuuntelemaan vaikka sinfonioita. Mitä hänellä jää nuoruuden aatteesta päähän? Kertookaapas se? Pyöriikö päässä vieläkin "I'm gonna bust a cap in yo ass!"
Se on ihan sama vaikka pikkunatsi olisi kasvanut vaikka Nokian johtajaksi. Hän on silti sisällään pikkunatsi vaikka pilottitakki onkin jäänyt ullakolle pölyttymään.
NoPain sanoi:Ei ole sellaisia natseja tai skinejä, jotka ovat mukana touhussa vain jonkun pukeutumisen tai musiikin takia. Aina ja jokaisella on tuo viha mukana.
Siloposki sanoi:Heitä nyt kunnon perustelut niin saa vähän viihdettä iltapäivään. :lol2:
Panzerfaust sanoi:Suomihan oli Saksan liittolainen 1941-44, ja sitä kautta Saksan voitto olisi tarkoittanut myös Suomen voittoa. Ensinnäkin Suomella olisi Viipuri, yhteys Jäämerelle ja sitä kautta alueen öljyvaroihin jne.
Ahvena sanoi:Jep, ja Kongo siirtomaana...
Voisinko mä kysyä ihan :D uteliaisuuttani :D että mitä ihmettä sä luulit tämän (kieltämättä erikoisen) kuvalöydön esittävän? Natsisikaskinityttöjen salibändyjoukkuetta 1930-1990 -luvulta?Tytteli sanoi:Okey, my mistake...No historia ei ollut mun vahvin ala koulussa:D
Duoda duoda, siitähän voidaan olla montaa mieltä, että oliko Speer (ja moni muu) ensinkään natsi minkään luokittelun mukaan, vaiko enempi vaan arkkitehti ja laskutikkumies. Mutta kollektiivinen syyllisyyshän on tietysti aina parempi.pumppis24 sanoi:Täsmälleen mm.Albert Speer:in isä oli aikansa arvostetuimpia arkkitehtejä,kuten myöhemmin myös poikansa.Ja esimerkkejä riittää muitakin.
Täytyy myöntää, että tuo yksityiskohta meni minultakin ohi, vaikka tunnetusti seuraankin tämän aihepiirin asioita kuin hai laivaa. Se tuli kyllä selväksi (siinä vaiheessa kun valtalehdistö vaikeni pizzeriapahoinpitelyt yllättäen kuoliaaksi), että kyse olikin ollut ihan vaan tavallisesta pipariin liittyvästä kahinasta.Cthulhu sanoi:Hauska pieni esimerkki, ylenpänä mainitusta pizzeriatappelusta nousi kauhea meteli mutta uutinen siitä kuinka pizzerianomistaja huumasi ja raiskasi pikkutytön ohitettiin olankohautuksella,
Olet rasistisikaskinhead ja kaiken lisäksi oppimaton sellainen, koska viittaat geenien olemassaoloon, vaikka sen on myöntänyt jo länsimainenkin tiedemies, että geenejä ei ole.ruupert sanoi:Ja räppäreillähän nimenomaan on sellanen geeni että kiinnostuvat isona korkeakulttuurista. Mikäli oikein ymmärsin;) :D .