Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samanlainen kuin ne muut vanhemmat, jotka antaa penskojen hyppiä hattuhyllyllä tai ties missä. Näitä näkee liikenteessä kuitenkin aika usein.Nitsku sanoi:Vuoden ja kolmen kuukauden ikäinen tyttö tipahti liikkuvasta autosta, jäi bussin alle ja kuoli. Ei turvaistuinta, eikä edes turvavöissä, isä kuskina.
Millainen totaali-idiootti lähtee pienen lapsen kanssa autoilemaan ilman mitään turvavarusteita !?
Nitsku sanoi:Millainen totaali-idiootti lähtee pienen lapsen kanssa autoilemaan ilman mitään turvavarusteita !?
Saa varmasti auki, mutta mulla oli kyllä enemmän kuin selvää penskana, että niitä vöitä ei jumalauta kesken ajon availla.Tomppa85 sanoi:Veikkaan että tuossa on monen onnettoman yhteensattuman summa. :(
Muistan kun itse tenavana auoin ovia liikkuvassa autossa, kun ihmettelin että "mitäs vipuja nämä ovat." Ei olisi ollut iso askel aukaista turvavyötä ja sitten se olisin ollut minä lööpissä. Onko kellään edes varmaa tietoa siitä ettei turvavyö ollut kiinni? Kyllä lapsi sen saa auki varsin helposti.
lej sanoi:Saa varmasti auki, mutta mulla oli kyllä enemmän kuin selvää penskana, että niitä vöitä ei jumalauta kesken ajon availla.
Oma pikkusisko on aikoinaan ollut myös 1 v ja 3 kk ja vaikka siitä on jo aikaa niin silti jotain muistan. Ja sukulaisilla on sen verran pieni penskoja, että olen myös nähnyt miten ne turvaistuimissaan ovat.Tomppa85 sanoi:Löytyykö omia lapsia tai erittäin pieniä pikkusisaria?
Sen ikäinen elää 5 min "kuplassa." He toimivat erittäin impulsiivisesti ja jopa vastoin vanhempiensa käskyjä. Ei pikkunapero osaa miettiä seurauksia ollenkaan.
Eli se ääliö olikin lapsi, kun kesken ajon meni (siis jos meni) turvavyön aukaisemaan.lej sanoi:Saa varmasti auki, mutta mulla oli kyllä enemmän kuin selvää penskana, että niitä vöitä ei jumalauta kesken ajon availla.
No hyvinhän sä ymmärsit. Tietysti se on siitä vanhemmasta kiinni kuka sitä autoa ajaa. Mikäli noiden toisten palstojen jutut pitää paikkansa niin kyseessä on perinteinen teini/idiootti-vanhempi, joka ei edes yritä laittaa lapsiaan mihinkään turvaistuimiin kiinni.WTA sanoi:Eli se ääliö olikin lapsi, kun kesken ajon meni (siis jos meni) turvavyön aukaisemaan.
WTA sanoi:Eli se ääliö olikin lapsi, kun kesken ajon meni (siis jos meni) turvavyön aukaisemaan.
Geratherm sanoi:Samanlaiset idiootit kuin se eräs jonka kanssa olin mukana kolarissa. Tyyppi pöräytti vanhalla mazdalla meidän kylkeen taajamassa, vierässään 6v pikkutyttö. Ja ei vöitä kiinni. Tuloksena tytön pään kokoinen reikä tuulilasissa, onneksi selvisi ilman mitään vakavempaa..
Doggoned sanoi:Tämä ei ole sinulle tarkoitettu mitenkään vittuiluna, tiedän mitä ajoit takaa viestilläsi ja samaa mieltä olen. Se ei todellakaan ole ensisijaisesti lapsen vika jos turvavyö aukiaa ja sen perään ovi ja sit ollaan tien pinnassa. Lapselle pitää huomauttaa, ettei turvavyötä saa missään nimessä avata kesken ajon, vaan vasta sitten kun annetaan lupa siihen. Lapsilukko on myös pakko laittaa oveen. Olisi minunkin pikkuveljeni monet kerrat avannut oven mikäli lapsilukkoa ei olisi paikallaan takaovessa.