Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
abcd sanoi:Tässä voiskin kysellä,että löytääkö kukaan sitä kuvaa Greg Kovacsista missä se on syömässä keltainen hihaton paita päällä ja maha roikkuu vissiin polvissa :D ?
Yks yö ainankin 2h etin sitä kuvaa pakkikselta mut ei löytyny..
Ulkki sanoi:mä oon jo jonkin aikaa etsinyt sitä kuvaa, missä on kaksi puuceetä päällekkäin, ja ylemmän ovessa lukee management ja alemman workers tai jotain sinnepäin.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/images/avatars/efuman.gifRRKalle sanoi:No perkele jos täsä aletaan pyyteleen kuvia niin mä haluaisin mielelläni sen kuvan mikä oli takavuosina efumanin logona, hillitön prätkähorkkabodiläski. Hain vartin pakkotoistolta enkä löytänyt, käännyin siis teidän apuunne.
amf sanoi:

kiitos. Ja laittakaa tilinumero perään niin siirrän palkkani teille kun mä en tee rahalla enää mitään.Tos on toi video kuvia haetaan...Belmondo sanoi:Ai saako pyytää mitä vaan?
No muutama vuosi sitten oli MTV Movie Awardsit, joissa oli juontajana Sarah Michelle Gellar. Juontajat näytteli uusiksi joitain kohtauksia Spidermanista, ja siinä kohtauksessa jossa [Kirsten Dunstin hahmo] suutelee ylösalasin roikkuvaa Hämymiestä hämyisellä kujalla, SMGllä oli märkä paita ja sen nännit nöpötti sieltä läpi. Niin nikiitos. Ja laittakaa tilinumero perään niin siirrän palkkani teille kun mä en tee rahalla enää mitään.
Belmondo sanoi:Kokki nyt naidaan!
Ja EIKÄ OO MUOVINÄNNIT!

ironchef sanoi:Hmmmm... ei taida ollakkaan. Kun vertaa http://blogsimages.skynet.be/images/000/368/048_sarah_michelle_gellar_nipple.jpg , niin aika samanlaiset ketunnokat. Niin Eikä muuten naida. Tai siis ainakaan toisiamme.![]()

RRKalle sanoi:Kokki on kyllä kova jätkä. Seuraavaksi mä pyydän kaikkia postaamaan niitä kulttuuriministerin vanhoja eroottishenkisiä mallikuvia. Muistan joskus kersana kattelleeni noita iltalehdestä ja tiedätte kyllä mitä.