Tahtoisin kuulla mielipiteitä ihan normaalista punnertamisesta. Onko jokapäiväisestä punnertamisesta hyötyä, jos tahtoo kestävämmät ja ehkä vahvemmatkin rintalihakset, vai haittaako tämä palautumista tms?
Vanha treenikaverini punnersi joka aamu ja ilta 1x80 ja on kova penkkaaja, eikä kuulema haittaa mitään, kunhan tohon tottuu. Ko. kaverilla onkin tosin suurimmat rintalihakset mitä olen nähnyt, mutta en tiedä onko se sitten ton punnerruksen ansiota vai ei. :D
Vanha treenikaverini punnersi joka aamu ja ilta 1x80 ja on kova penkkaaja, eikä kuulema haittaa mitään, kunhan tohon tottuu. Ko. kaverilla onkin tosin suurimmat rintalihakset mitä olen nähnyt, mutta en tiedä onko se sitten ton punnerruksen ansiota vai ei. :D
. Eli käytännössä jos nyt ajatellaan että jos vaikka 100 kiloinen kaveri vetää sen 100 punnerrusta yhtä helposti kuin minä niin onhan se nyt ihan helvetisti mua vahvempi. Eli jos nyt alat sitä samaa punnerrus ohjelmaa vääntämään kun kaverisi niin jos olet kevyempi kuin hän ei ne punnerrus määrät joita hän tekee, tee sinusta yhtä vahvaa kuin hän. Toivottavasti ymmärsit pointin.