Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Herramunjee että oli ärhäkkä rouva salilla.

Kun ihan ystävällisesti käy kysymässä kuinka paljon hän vielä aikoo tehdä, niin papatus alkaa, kuinka hän on sen ja sen ikäinen ja kuinka tärkeää hänellekin harjoittelu on. Niin, eihän kysymys sitä millään tavalla koskenut 🙄 Vielä hänen piti lähtiessään oikein erikseen tulla minulle kertomaan, kuinka vempele on nyt vapaana minulle - olin siirtynyt toiseen paikkaan tekemään muuta 😆

Olen saanut itselleni vihollismummelin, joka tästä lähtien lienee mulkoilee minua paheksuen. En ole tietääkseni ollutkaan koskaan aiemmin kenenkään sali-inhokki.

Herramunjee että oli ärhäkkä rouva salilla.

Kun ihan ystävällisesti käy kysymässä kuinka paljon hän vielä aikoo tehdä, niin papatus alkaa, kuinka hän on sen ja sen ikäinen ja kuinka tärkeää hänellekin harjoittelu on. Niin, eihän kysymys sitä millään tavalla koskenut 🙄 Vielä hänen piti lähtiessään oikein erikseen tulla minulle kertomaan, kuinka vempele on nyt vapaana minulle - olin siirtynyt toiseen paikkaan tekemään muuta 😆

Olen saanut itselleni vihollismummelin, joka tästä lähtien lienee mulkoilee minua paheksuen. En ole tietääkseni ollutkaan koskaan aiemmin kenenkään sali-inhokki.
Mulle tuli kerran vanhempi rouva valittamaan maven kolinasta.
Olin vasta lämmittelemässä.
Naureskelin, että en oo oikeastaan edes aloittanut vielä.
No vetelin sitten niin pienellä kolinalla kun pystyy.

Vapautin vetopaikan, niin tuli seuraava sitten normaalikolinalla lämmittelemään.
Rouva poistui ovet paukkuen, ei mennyt enää valittamaan tälle :).

Back
Ylös Bottom