IMMUN FIGHT CLUB IFC

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AndyS
  • Aloitettu Aloitettu
  • Featured
Meta title: Mr.

Meta description: 20

Pirttikangas tyrmäs. Hieno takimmainen se oli jälleen. Mutta isot propsit Hakalalle kuitenkin. Tuli taisteleen eikä ollut mikään säkki.
Just näin. Hyvä matsi molemmilta.

Jussin treeneissä kävin tossa joku aika sitten Oulussa ja mainitsikin että tapana ekassa erässä ehkä antaakin hieman siimaa että oppii lukemaan toisen ottelutekniikkaa, kenties tässäkin siitä kyse. Mielestäni Jussia vastaan ei oo muuta strategiaa ku viedä se matossa tai sitten jollain yllärillä lyödä se ulos, koska vääjäämättä se ton takakäden paikan jostain löytää ja sillon käy poikkeuksetta näin

Mitkäs on muiden näkemykset seuraavaan matsiin? Aiempana tosta Maga vs Hyvärinen -matsista olikin jotain keskustelua. En itse ole kovin kummoinen nyrkkeilyanalyytikko, mutta Magahan tuon varmaan tulee viemään. Magalla toki mielestäni suurimmat vahvuudet siellä juuri niissä pystytekniikoissa jotka on nyrkkeilyssä kiellettyjä, eli voi Hyvärisellekin avautua paikka

Mitkäs on muiden näkemykset seuraavaan matsiin? Aiempana tosta Maga vs Hyvärinen -matsista olikin jotain keskustelua. En itse ole kovin kummoinen nyrkkeilyanalyytikko, mutta Magahan tuon varmaan tulee viemään. Magalla toki mielestäni suurimmat vahvuudet siellä juuri niissä pystytekniikoissa jotka on nyrkkeilyssä kiellettyjä, eli voi Hyvärisellekin avautua paikka
En usko että ainakaan niin helppoa on Magalle kuin Jussin kanssa oli. Ehkä 30% mahdollisuus että Maga imaisee nyrkkiä kunnolla, nuoruuden energia ja nopeus vie todennäköisyyden kuitenkin mun mielessä sille että Maga ennen täyttä aikaa vie.

Kertoo taas paljon jengin mielentilasta kun on negattu niin vitusti koko tapahtumaa. Ei muuta kun pipoa kireämmälle ja maanantaina töihin... Kyllä se siitä. Hattu päästä, vaikka parannettavaa aina löytyy. Toki mehän ollaan suomalaisia eli...

Magan perseilyjä lukuunottamatta hyvää nyrkkeilyä. Hyvärisen kokemus rupee näkyy kyllä myöhemmillä erillä kuten itse aiemmin uhosikin. Jännäks menee vielä.

Back
Ylös Bottom