Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä olen katsonut niin plajon LHalisen videoita juutubesta, että ei sähköautoilu kinosta pätkääkään

on se hankalaa &kallista!

Onko Masan vai Sylvin pohjefileet? :unsure:
Mr Pink

ura-sumo.gif

Kirjanpitäjä motkottaa, liikaa rahaa tilillä. :cautious:

SättiGeePeeTee ehdottaa:

“Yksityinen tekonivel-taidegalleria”​

Rakennuta futuristinen yksityismuseo, jossa:
  • Näyttely koostuu titaanisista lonkka- ja polviproteeseista, jotka on päällystetty kullalla, platinalla ja timanteilla
  • Jokainen implantti on suunniteltu eri huippumuotoilijan toimesta (veistostaide + lääketiede)
  • Keskellä salia pyörii hitaasti valtava kineettinen veistos: 2 metriä korkea polvinivel hiilikuidusta
  • Vieraille tarjotaan samppanjaa samalla kun he kuuntelevat luentoja biomekaniikasta ambient-musiikin säestyksellä
  • Lahjatavarakaupassa myydään mini-titaaniniveliä paperipainoksi
💰 Budjetti: 5–20 miljoonaa €
🤯 Hyöty: ei mitään
😎 Ego: maksimaalinen

My friend a son of former general in Nigeria has several millions of dollars in Swiss bank all he needs is loan of 0,5 millions from you to get it out. You get great reward!

Has also contacts to female Japanese sumo wrestlers for romantic relations, only need to pay little money to him for information.

Olen käsittänyt että Cayman-saarilta löytyy tilejä joista ei kukaan kysele. Taino verottaja saattaa jotain kysellä mutta sitten voi vastata kuten maltsu danhammer eli "Juuri tästä asiasta en muista kertakaikkiaan mitään"

Minulla vielä ohjelmassa ruokailu ja hampaiden pesu

sitten voin vaikka mennä pötköttelemään

Back
Ylös Bottom