Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muutama tutun tuttu tuola, pari pienten lasten kanssa. Järkeilee mitenkä himatsuun kun ei lentoja.

Ei oo koskaan veri vetäny dubaihin. Enkä varmasti koskaan menekkään, ellei tule joku pakottava tarve. Dohassa poikkesin kerran indoneesiaan mentäessä. Kamala paikka sekin, jokapuolella kaapuja ja rättejä. Järkeili sillonkin että jos ei joku muu pommita tätä mestaa niin keskenään pommittavat.

edit. epyktissäkin käyny kaks kertaa, ekan ja vikan.
Eräs kaverini kävi myös Egyptissä joskus.
Kommentoi reissua lauseella "En enää ikinä astu jalallani Afrikan mantereelle"

Hitsin kätevää kun tarvii vaan hakea vähän villaa ja rappuset kellarin puolella on kohta eristetty.
Tänään haen 6 rll tapettia ja seuraavaksi on yläkerran aula mintissä, mä saan sitten maalata porraskäytävän seinät että voi sanoa että oon edes jotain tehnyt itse 😁

Mun olis pitänyt hommata oma remonttireiska jo aikoja sitten.

Toki mä maksan sille palkkaa sitten luonnossa mutta mikäs sen mukavampaa kun aina saan itsekin ja saa katsella lihaksikkaat kroppaa samalla 😎

20260302_110353.webp
Masa-kissalla näyttäisi olevan asiaa.

Joko @maltsu kanisterit täynnä löpöä ettei benari vaan jätä mihinkään ghettoon kun menovesi loppuu, tai maksaa sen 3eurua.
Nyt näytti olevan 98 jo yli 2!!

Se on kyllä ihme juttu etteí bentsiini halpene reilusti kun maailmanmarkkinahinta ihan pohjamudissa, mutta korottavat kyllä heti kun rättipäät riehuvat. Ja helevatun perkule katselin just Postin laskua yks pidempi lava Poriin 273 eurua alv 0 ja polttoainelisäkin oli melkein viiskymppiä.

Se on kyllä ihme juttu etteí bentsiini halpene reilusti kun maailmanmarkkinahinta ihan pohjamudissa, mutta korottavat kyllä heti kun rättipäät riehuvat. Ja helevatun perkule katselin just Postin laskua yks pidempi lava Poriin 273 eurua alv 0 ja polttoainelisäkin oli melkein viiskymppiä.
Juu se halpa öljy tulee rahtilaivalla, kestää, kestää kestää.
Kallis öljy teleportataan säiliöihin.

Back
Ylös Bottom