#virkatehtävissä
Neiti laittoi Black Sabbathia soimaan LP levyltä.
Mitähän tähän sanoisi.
Neiti laittoi Black Sabbathia soimaan LP levyltä.
Mitähän tähän sanoisi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meillä käväs vanhempi koiruuksista vähän eläinlääkärissä oksulla. Tultiin salilta ni roskis revitty auki ja noin 600g pähkinäsuklaakeksejä vedetty niin varuiksi sitten haettu vauhtia päivystyksestä.
Joo, kyllä siellä varmaan on ihan muutenkin puutteita eristyksissä. Valmistunut 2018, ja nyt ekaa kertaa tämä ilmiö, mutta eipä ole etelässä tällaista pakkasjaksoja esiintynyt vähään aikaan.Omaan korvaan ei äkkiseltään kuulosta vain hiirien tekosilta, vaan puutteelliselta eristykseltä poistoputkissa. Tai sitten hiiret on suvun voimin syönyt eristeet. Kulkeekohan putket villojen päällä vai alla ?
Mainittakoon, että hörpin tuossa kokkaillessa jo 2 olutta, niin saattaa vaikuttaa vastauksiin ja aivotoimintaan![]()
Juu, nyt oli kyllä kovat pakkaset ja tietty eläminen vaikuttaa, mutta sinänsä määräykset on samat etelässä, täällä lännessä ja pohjoisessa.Joo, kyllä siellä varmaan on ihan muutenkin puutteita eristyksissä. Valmistunut 2018, ja nyt ekaa kertaa tämä ilmiö, mutta eipä ole etelässä tällaista pakkasjaksoja esiintynyt vähään aikaan.
"Mikään muu ei oo ikinä auttanu kipuun" #opiaattihakuisuus.Tahtoo Tramadolia!
Itse ostaisin ensin käyttöautoksi Volvo V60 T8 AWD hybridin ympärivuotiseen arkikäyttöön.Minä tyccään noista -72 takavalaisimista
kuin myös -68
ja keulastahan nuo kutosella alkavat ovat hienompia
kaikki chevellet kelpais
chevelle ja camaro olisi ne mitkä ensimmäisenä #lottovoittajana
sitten vasta ruvettais miettimään mikä Mercedes olisi ostoslistalla
lottovoittajana
Dodge Challenger, Dodge Charger, Dodge Coronet, Plymouth Cuda, Chevrolet Impala, Chevrolet Camaro, Chevrolet Chevelle, Chevrolet Corvette, Chevrolet El Camino jne. jne.
"Mikään muu ei oo ikinä auttanu kipuun" #opiaattihakuisuus.
No vitsi. Toivotaan, että helpottaa.
Minua houkuttaisi kakkosautoksi vähän käytetty Panamera Sport Turismo.Itse ostaisin ensin käyttöautoksi
lottovoittajana voisi ostaa noi kaikki
50milliä jos voittaisi niin kevyesti kymppimillin voisi törsätä
40 milliä börssiin niin kyllähän sillä eläisi
Se uusi Panamera Turbo S on aivan älytön.Minua houkuttaisi kakkosautoksi vähän käytetty Panamera Sport Turismo.
On jo, puolen tuntia.kai sitä lavvantaina jo tähän aikaan voi?
koska: ei ole muutakaan tekemistä