Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mennään askel eteenpäin jos tuohon lisätään esim proteiinia lisää tai hiilaria onko kyse edelleen vaan solujen täyttymisestä hiilarilla eli se on nestettä enemmän täynnä kuten keho kisoissa pyritään tekemään.Kyllä ketollakin voi lihasta tehdä, se vain on vaikeempaa. Ite en kokemuksillani voi suositella kellekään tosissaan lihasta haluavalle ketoosia.
Me ei pystytä mittaamaan montako lihassolua muodostuu tavalla tai toisella.
Suurin osa mun veikkauksen mukaan pudottaa hiilaria ja rasvaa dieetin edetessä. Tankkaus tehdään tyhjään kroppaan, eli glykogeenit täyteen, 1g hiilaria sitoo 4g vettä ja se näkyy selvästi.Ja mennään askel eteenpäin jos tuohon lisätään esim proteiinia lisää tai hiilaria onko kyse edelleen vaan solujen täyttymisestä hiilarilla eli se on nestettä enemmän täynnä kuten keho kisoissa pyritään tekemään.
Onko Mike kukaan kisa prepin lopulla sinun tiedossa mitannut keto aineita? Luulen että osa on varmasti jonkin asteisessa ketoosissa kun energia määrät on matalat kun proteiinit ja rasvat on edelleen vakioitu tai jopa nostettu?
Valitettavasti näin. Muuten me voitaisiin tarkasti sanoa johtuiko tutkimusten kehitys nestekertymästä eli turvotuksesta vai onko kehitys selkeästi lisättyjä soluja.
Se olisi mielenkiintoinen tietää että moniko kilpailija sekasyönnillä on ketoosissa kun kulutus on kovaa ja ravinto niukkaa että haihtuuko hiilari kuin kusi lumeen loppu vaiheessa. Tai olisiko jopa fiksumpaa tässä kohtaa pyöräyttää keto carni puolelle olisiko olot ja jaksaminen parempaa?Suurin osa mun veikkauksen mukaan pudottaa hiilaria ja rasvaa dieetin edetessä. Tankkaus tehdään tyhjään kroppaan, eli glykogeenit täyteen, 1g hiilaria sitoo 4g vettä ja se näkyy selvästi.
Bodauksessa kisavalmisteluissa äärimmäinen ketoosi ei ole mun mielestä kovinkaan hyvä idea. Se varastointikyky glykogeeneissä heikkenee mitä pidempään ollaan oltu ihan tyhjänä. Muistan kun Peter dieetillä otti syömäpäivän ja tankkasi 10t kaloria, paino vain putosi ja mies hikoili kaikki lämpönä, vasta toinen päivä putkeen 10t tankkasi lihakset. Istuttiin iltamyöhään Hietsun Nesteellä mussuttamassa aakkosia että sais jotain lihaksiinkin.Se olisi mielenkiintoinen tietää että moniko kilpailija sekasyönnillä on ketoosissa kun kulutus on kovaa ja ravinto niukkaa että haihtuuko hiilari kuin kusi lumeen loppu vaiheessa. Tai olisiko jopa fiksumpaa tässä kohtaa pyöräyttää keto carni puolelle olisiko olot ja jaksaminen parempaa?
No joo se on totta että mitenkä tankkaus onnistuu mutta toki eihän sen carni keto pätkän tarvitse välttämättä monia kuukausia kestää.Bodauksessa kisavalmisteluissa äärimmäinen ketoosi ei ole mun mielestä kovinkaan hyvä idea. Se varastointikyky glykogeeneissä heikkenee mitä pidempään ollaan oltu ihan tyhjänä. Muistan kun Peter dieetillä otti syömäpäivän ja tankkasi 10t kaloria, paino vain putosi ja mies hikoili kaikki lämpönä, vasta toinen päivä putkeen 10t tankkasi lihakset. Istuttiin iltamyöhään Hietsun Nesteellä mussuttamassa aakkosia että sais jotain lihaksiinkin.
Jaa?Valitettavasti näin. Muuten me voitaisiin tarkasti sanoa johtuiko tutkimusten kehitys nestekertymästä eli turvotuksesta vai onko kehitys selkeästi lisättyjä soluja.
Kasvaahan ihokin lisää soluja tarvittaessa ei lihakset sitä kautta ole niin paljon eri. Mutta laskemaan niitä soluja ei pystytä aina mitataan poikkipinta ala (cross section area) ja sitä voidaan helposti manipuloida mm nestetasapainon kanssa.Jaa?
Silloin kun mä olin näistä viimeksi kiinnostunut niin totuutena pidettiin ettei solumäärä lisäänny murrosiän jälkeen.
Tasvasolujen määrä vakioitui jo aiemmin.
Tosin Flexissä epäiltiin Arnoldin treenanneen niin kovaa että tämän käsissä tapahtui ultra harvinainen ”cell splitting.”
Hyvin letkuttaa.Tänään oon syönyt hiilaria ja tässä ilman treeniä käsi. Mä voin ottaa tossa 3 päivän päästä uudestaan kuvan miltä näyttää kun kaikki nää hiilarit on pois.
katso liitettä 276865
Mä nyt droppaan kaikki tyydyttyneet pois joten ei lihaa kuukauteen ollenkaan.Hyvin letkuttaa.toinen mitä voisit myös kokeilla että tälläät julmetun määrän lihaa koneeseen joku päivä? Tuleeko lähellekään sama efekti? Aika viive voi olla eri mutta mielenkiintoista dataa olisi tuo.
Miltä hapot tuntuu? Mulla alkaa kymmenen toiston jälkeen olla jo aika epämiellyttävä polte, en kyllä ihan hirmu päätyyn oo viime aikoina treenannu muutenkaan mutta ehkä jotain havaittavissa.Mä en löydä oikein mitään hyödyllistä ketoosista mitä tulee treeniin. Voimat laskee, jaksaa kyllä treenaa, mutta lihastuntuma on onneton ja pumppi sitä sun tätä.
No kokeillaan vielä kun en ymmärrä, ehkä sit oon vähän yksinkertanen.
Lihaksen kasvattamiseen tarvitaan kaloriylijäämä = onnistuu ketolla / carnivorella helposti kun tietää mitä tekee.
Lihomiseen tarvitaan sama kaloriylijäämä. Tämä ei enää onnistukkaan ketolla / carnivorella, tai onnistuu jos vetää 400 kiloa tonnikalaa.
Eli miksi niitä ylimääräsiä kaloreita on helppo saada kun kasvatetaan lihasta, mutta ei lihomiseen?
Joo se voi olla että kroppa ei ota määräänsä enempää vaan vastaan eli vähemmän useampana päivänä voisi toimia paremmin. Kuitenkin hiilaria imeytyy luokkaa 60g/h. Ja se ei ole riippuvainen hiilarin pilkkoutumisesta vaan kuljetin entsyymin tai proteiinin vuoksi.Mitä tulee ketoosiin ja treenaamiseen, mullahan on kokemusta kaikki aikaisemmat vuodet isoilla hiilareilla ja nyt sitten 3kk ilman hiilaria. Mä en löydä oikein mitään hyödyllistä ketoosista mitä tulee treeniin. Voimat laskee, jaksaa kyllä treenaa, mutta lihastuntuma on onneton ja pumppi sitä sun tätä. Se on hiilareihin tottuneena vähän ärsyttävää kun sitä painetta ei enää tule. Palautuminen on kanssa hitaampaa, se ei tosin haittaa kun loivensin frekvenssiä. Energiaa on kyllä treenaa ja olo on yleisesti loistava, mutta jos tuijotetaan vaan treeniä, niin ei se ole laisinkaan sama asia.
Oon koittanut kaikki suolat ja typpioksidit, mutta ei samaa painetta saa sitten niin millään. Sitten kun taas syön hiilaria enemmän kerran 7-10 päivään, niin se ei suoraan siirry treeniin, letkuttaa kyllä heti samana päivänä ilman treeniä, mutta treenissä ei vaikutusta. Painokin nousee vain 0.5kg ja kun yksi päivä tankkauksesta on kulunut, mun paino putoaa alemmaksi kuin ennen tankkausta, niin mulla varmaan käy niin, ettei se yksi päivä tankkaa kunnolla, vaan ne sitten menee hukkaan.
Miksi näin?Mä nyt droppaan kaikki tyydyttyneet pois joten ei lihaa kuukauteen ollenkaan.