Olen koittanut nostaa suolan määrää ja 2-3 kertaa päivässä ottaa elektrolyyttejä, syön lisäksi vähintään 3kananmunaa päivässä ja avocadon jne. mutta ehdottomasti kokeilen kaliumlisää.Kuulostaa kaliumin puutteelta. Veritestillä selviää, mutta voihan sitä alkaa vain syömään gramman päivässä purkista ja katsoa auttaako asiaan.
Loppusyksystä olin VHH valiolla ja hiilareita meni n.100g päivässä ja treenit kulki ja uni oli mittauksineen todella hyvää. Ongelmat alkoivat oikeastaan sen jälkeen ja joulukuun alussa otettiin EKG mikä sen 2minuutin otannalla oli ok. Sen jälkeen tein myös 3päivän vesipaaston ja nyt tammikuun alussa taas vähensin hiilareita ja kuun lopussa vedin täysin ketolle. Ensiviikolla 24h verenpaineseuranta jotka ovat olleet hieman koholla, mutta nyt taas kotimittauksissa laskusuunnassa, sen jälkeen verikokeita.
Muuten olo on mitä mainioin ja vuosia lähes kateissa olleet aamustondikset ovat tehneet comebackin ja ovat oikeastaan joka aamuisia nyt jne. Mieltä ylentäviä kokemuksia 50v ikää lähentelevälle
Ketoosia olen testannut jo varmaan reilu 20v sitten Atkinsin kirjan myötä ja ennen varsinaista karppausboomia ja jo sieltä on kokemukset mahtavia ja nyt menee vielä hieman ehkä ns. järkevämmällä tavalla ainakin rasvojen myötä jne.
Myös täällä menee oliiviöljyä että olisi Italian mamma ylpeä