Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lukukokemuksena täysin verrattavissa Volter Kilven Alastalon salissa 🥱

Raamattu muuttuu itse asiassa lukukokemuksena erilaiseksi, jos ei yritä lukea sitä joko Pyhänä Kirjana tai käänteisesti kuin piru Raamattua jokaista älyttömyyttä etsien, vaan ihan neutraalilla mielellä ihmisten kirjoittamana kirjana, miettien siltä pohjalta kulttuuria, kirjoittajia, tapahtumia ja tarinoita, joista kokonaisuus on syntynyt ja kerrostunut. Silloin se on ihan vaikuttava ja mielenkiintoinen opus. Mutta on se silti niin työläs, että uutta lukukertaa ei ole toistaiseksi suunnitteilla.

Molemmat ipoja. Ensimmäinen Deep Fried Beersin In Da Clurb With Eclipse, toinen Fidensin The Warrior. Mukavan samettisia ja paksuhkoja olematta raskaita, eikä ollenkaan viinaisia (molemmat n.8,5%). Miellyttäviä juoda, kumpikaan ei superhedelmäinen muttei tunkkainenkaan. Ei tällä harrastuneisuudella ehkä tämän syvällisempää irtoa.
Aaah. IPAt ei ole ollenkaan mun juttu.

Pils kesällä, stout jossain määrin talvella. Hyvä lager on vaikea tehdä, joten niitä on kiva etsiä.

Ekat kosketukset olueeseen Sveitsissä teininä (16v laillinen ikäraja) oman kylän panimon oluesta. Pulloissa semmoinen muovinen korkki, jonka voi peukalolla vääntää pois. Oli aina niin tuoretta tavaraa, että ei ehtinyt pilaantua :giggle:

Ai saatana, että vituttaisi olla Porsche myyjä Jenkeissä. Ei rahan, vaan ostajien takia.

Olen seuraillut yhtä macanowners -forumia. Pääasiassa jenkkejä, mukana myös euroja, kuten minä.

Ei noi saatanan jenkit edes vaivaudu lukemaan auton käyttöopasta. Se on siis ihan auton apissa saatavilla vaikka kännyssä.

”Voiko tehdä sitä tai tätä, vien auton diilerille, jotta voi vahvistaa asian”. 99% noista selviäisi, kun laittaa hakusanan siihen ohjekirjaan apissa.

Ja myöskin luulevat, että tarttee nelipyöräohjauksen, että saa perän irtoamaan liukkaalla.

“En tiennytkään, että ratin saa lämpiämään taukolämmiryksellä” 😳 RTFM bitch.

”Voiko tehdä sitä tai tätä, vien auton diilerille, jotta voi vahvistaa asian”. 99% noista selviäisi, kun laittaa hakusanan siihen ohjekirjaan apissa.
Oma kokemus liike-elämästä on, että jenkeillä on oppimiskäyrä aika loiva. Oon jonkun kerran ihmetellyt että eihän tollasta voi kysyä tuolla kokemuksella.

Rahatilaus tehty jospa se sattuisi kohdalle, sitähän voisi sitten ykköskaljalla juhlistaa.

Juon vaikkei osuisikin. Kuinka syvällä oikein kynnän?

20260130_211311.webp

Voi nyt saatanan saatanan saatana.

Mikä ihmisiä vaivaa? Osaako nykyvanhemmat pukea edes itseään?

Road manit kulkee -40 tarkoitettuihin canada gooseihin keskellä kesää Kampissa, mutta suomi-äiti kaipaa hallituksen neuvoa lapsen ulkoiluttamisen kylmällä säällä.

Ai että oikein ohjeistusta, koska on liian kylmä.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011783720.html

Viimeksi muokattu:
Oikein nostalgisesti muistuvat mieleen ajat, kun Prodigy ja rap olivat jotain uutta ja hienoa, mitä puski joka tuutista, ja itselläni ne lähinnä särkivät korvia ja aivosolua jo silloin.

Back
Ylös Bottom