Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olen nähnyt myös NAISimisiä kuntoilemassa tavan tiisörtti päällänsä ja ovat näyttäneet hyvin hehkeiltä

vai onko se teepaita reenaaminen NAISilla enemmänkin vain voiman ostajien juttu?

kun rupesin miettimään, niin semmoisia ovat tainneetkin olla kaikki, he

eikö tavallinen vitosen teepaita kelpaa? kuten Meille Miehille se on Justiina hyvä, yhtään enempää rautaa en saa nostettua jos laittaisin teknisen asusteen päälle, kyllä se voima jyllää aivam muualla kun vaatetuksessa

ja Minun iholle puuvilla on mukavampi hikoilla kun semmonen keinokuitu, se on iljettävän tuntuinen

Tähän asti olen käyttänyt vanhoja puuvillaisia T-paitoja. Se vika niissä on, että varsinaisen hikijumppailun jälkeen ne tuntuvat kylmältä ja märältä ihoa vasten. Epämiellyttävän tuntuista kävellä jumpan/puntteilun jälkeen pakkasessa kotiin sellainen yllä. Yöks.

Maustoin ton päiväkahvin lusikallisella sokeroimatonta kaakaojauhetta. Hyvä jälkijoulu maku.

Tänään pitäs treenata jalat, kivaa!

Viimeksi muokattu:
Ganglio tyhjennetty, joten nyt kovaa käyttöä kellolla, ennenkuin täyttyy uudelleen.

Ja rintalihakset niin kipeät, että auton ratin kääntäminenkin tuntuu.
No joo, eihän tää kokonaan tyhjentynyt (ganglio siis), ja olisiko jo vähän täyttynyt taas.

Tämä toki oli tiedossa, ja käsikirurgi kertoi ihan saman. Mutta paljon siedettävämpi möhky nyt kuitenkin.

Edit. Nyt sentään istuu kello, vaikka on se hienosäätö kiinni, eli ei ihan pisimmillään. Kello ei ajassa.

IMG_0350.webp

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom