Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla tainnut olla vaatekoko larke jo yli 30vvuotta

ei ole vaikea etsiä vaatekasoista oikeankokoista, kun kaikki ovat taatusti samaa kokua

Vaatekoko ei ole standardisoitu kuten kengännumerot, vaan valmistajalla/tilaajalla on täysi vapaus keksiä ne itse, toisin kuin tuuma- ja cm-mittaiset kuten farkut ja hatut. Kokonumerointia myös muutellaan. Itselläni on vaatteita M-XL ja 40-44. Osa samasta kaupastakin ostettuja - aina on sovitettava. Sairaalassa sain syksyllä vaatteet kokoa S 😮

Vaatekoko ei ole standardisoitu kuten kengännumerot, vaan valmistajalla/tilaajalla on täysi vapaus keksiä ne itse, toisin kuin tuuma- ja cm-mittaiset kuten farkut ja hatut. Kokonumerointia myös muutellaan. Itselläni on vaatteita M-XL ja 40-44. Osa samasta kaupastakin ostettuja - aina on sovitettava. Sairaalassa sain syksyllä vaatteet kokoa S 😮

jokatapauksessa, kun ostan teepaidan kokoa larke, se on aina soppivampi kun em tai exel

en siis etes sovita, otan aina aivam ulkonäön/hinnan perustella ja koko larke!

larke verhoaa Minua aina

Screenshot_20260105_044938_Facebook.webp

jos kävisi kävelyllä #ajankuluksi

liian kalsea #ajankulukso polkupyöräilyyn, siksi siis kävely

ja pyöräillessä tulee niin kaamea hiki näillä säillä että joutuisi heti suhkuun, kävelyn suoritteen jälkeen voi sitten virutella munat vasta ehtoolla

ulkoiltu, tein sn jaloin

tiskattu, tein se käsin

ruoka valmistumassa uunissa, teen sen pörssisähköllä

ja pyöräillessä tulee niin kaamea hiki näillä säillä että joutuisi heti suhkuun, kävelyn suoritteen jälkeen voi sitten virutella munat vasta ehtoolla
Pyöräily on siitä jännä laji että voi helposti olla jopa kylmä ja hiki yht’aikaa.

Tietty jos satsais että vastteet olis edestä tuulenpitävää ja takaa suunnilleen verkkoa niin varmaan toimisi.

ja ulkolaiset jotka eivät tunne mikä korva on niin

Pyöräily on siitä jännä laji että voi helposti olla jopa kylmä ja hiki yht’aikaa

kesällä joo, talvella ei ole vaivannu ikinä
minun jokainen pyörä ainakin on niin kankeita polkea kovemmilla pakkasella ettei varmana tule kylmä

talvella suurin ongelma hyötypyöräilyssä juuri onkin päästä perille ennen kun hikoilukynnys on ylitetty törkeästi

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom