Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Masa on ottanu sylvin lääkkeet.

olive-politely-asking-for-snacks-v0-hwiakntc336g1.webp

elämme taas sitä aikaa vuodesta kun moottoripyöräkuume on kovimmillaan

helmikuussa se on onnekis jo lähes tyystin ohitettu

Tarviiko varata aika vai sovitaanko aika ja paikka? 🫣 vai onko sille rajat kuka kelepaa? 🤔

Palautuisiko ne puristelemalla uomiinsa 🤔

Saisinko kerrankin puristella naisen tissejä 😍

Pysähdyin tähän toiveeseen. Ei munkaan tissejä oo kukaan kunnolla puristellut yli kahteen vuoteen. Taaskin on mies joka ei malta puristella.

Yllättävän monikin mies ei puristele tissejä

Keräsin kasan lainauksia, mutta oikeastaan Poppiksen viimeinen viesti jo alleviivaa tämän aika hyvin. Tekisi mieli kirjoittaa aika paljon muutakin, mutta jätetään nyt tällä kertaa. Kaikenlaista fyysistä puristelua voisi olla enemmän. Oisin varmaan vähemmän takakireä.

Positiivisempana asiana on 0 % verokortti joulukuulle, kun tuli näpyteltyä vuoden vähennykset verottajalle.

Jos salaa toivoo jotain ja toinen ei osaa lukea ajatuksia, niin kannattaa mennä vauva.fi eikä tänne :).

No joo, toki voi olla muustakin kiinni, mutta kyllä kommunikointi on se mitä ekana kannattaa yrittää.

Koskee sekä, että sukupuolia.

Jos salaa toivoo jotain ja toinen ei osaa lukea ajatuksia, niin kannattaa mennä vauva.fi eikä tänne :).

No joo, toki voi olla muustakin kiinni, mutta kyllä kommunikointi on se mitä ekana kannattaa yrittää.

Koskee sekä, että sukupuolia.

no mutta eihän sitä ny kehtaa sanoa mitä haluaa!

leimataan pian heti pervoksi!

esinmerkikis Minulla olisi senmoisia toivomuksia mistä en tule ikinä keneltäkään toivomaan

Se pätee töissä ja vapaa-ajalla, että jokainen tuntuu olettavan saavan itse kaiken tiedon annettuna, mutta vastaavasti ollaan kovin vähän itse jakamassa eteenpäin. Ollaan siinä oletuksessa, että kyllähän tää nyt tiedetään jne.

Että yksi ihminen ei pysty sitä muutosta yksin tekemään ja viestimään kaikkien puolesta, mutta yksikään ei voi jättäytyä ulos. On ihan äärettömän turhauttavaa kuulla kokoajan, että pitäisi olla enemmän viestimässä, mutta samaan aikaan itse joutuu kysymään ja puristamaan kaiken tiedon ulos.

Kaikkein kuormittavinta on se, että oletetaan jotain tehtäväksi, mutta ei kommunikoida sitä tai perehdytetä. En oo mikään ajatustenlukija eikä mulla esim. ole mitään mahdollisuutta "kahlata" joka paikassa huvikseen lukemassa sitä ja tätä dokumenttia ja kasata niistä jotain palapeliä löytääkseni tehtävän, jonka joku olettaa mun tekevän. Kertokaa. Kertokaa.

Joululoma tule jo.

Back
Ylös Bottom