Viitsu
VIP
Niitä kai kutsutaan homoiksYllättävän monikin mies ei puristele tissejä
En kykene käsittään heteromiestä joka ei pitäis tisseillä leikkimisestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niitä kai kutsutaan homoiksYllättävän monikin mies ei puristele tissejä
Mä kyllä tuon tissejä esille ihan kotonakinMenee jo melkein toisen ketjun aiheeksi mutta siihen nähden miten kivat naisen tissit on ja miten niitä seksualisoidaan somessa, niin aika harva nainen tuo niitä mukanaan makkariin. Tarkoitan että tuntuu monesti naisilla olevan sellainen "no nä nyt on vaan tälläiset" vaikka "tytöt" voisi rohkeasti valjastaa mukaan leikkeihin, näytille ja näykittäväksi. Se mies on varmasti tehnyt valinnan olla just sun kanssa siinä tilanteessa ja varmasti sun tissit kelpaa sellaisena kuin ne on!
Rauhaa ja rakkautta kaikille rinnoille tasapuolisesti.
Täällä muistaakseni muitakin entisiä nokialaisia, niin YT kokemuksia löytyy.Kaverin työpaikalla on jo menossa kolmas YT tänä vuonna. Ensimmäinen oli keväällä, jolloin henkilöstöä lomautettiin. Alkusyksystä sekä lomautettiin että irtisanottiin porukkaa. Arveli, että laitetaanko nyt lappu luukulle. On stressaavaa![]()
On hyviäkin asioita, joita voi olla liikaa. Tissit eivät ole yksi näistä. On vain liian vähän.Mä kyllä tuon tissejä esille ihan kotonakinmutta onko liikaa liikaa
Kaveri aikoinaan seurusteli nymfomaanin kanssa. Alkuun oli nuoren miehen unelmaa, mutta sitten alkoi työstä käymään. Sanoi että oli ihan hirveää. Jatkuvasti olisi pitänyt olla panemassa. Ei vaan jaksa. Alkoi keksiä menoja ja tekosyitä ettei tartteisi olla niin paljoa kotona. Nainen sitten kävi hoitelemassa puutettaan vieraissa ja ero viimein tuliVarmaan joillekin on raja siinäkin vaikka tuntuu käsittämättömältä. Vuosia sitten tännekin kirjoittelin kun sinkkuna heilastelin yhden itse itseään nymfomaaniksi kutsuman naisen kanssa ja hän sanoi että vaikka miten miehet on alussa innoissaan niin aina tulee raja vastaan hänen kanssa.
EiMä kyllä tuon tissejä esille ihan kotonakinmutta onko liikaa liikaa
Kysehän on vaan siitä kohtaako halut. Toiset miehet haluu usein, toiset todella harvoin.Varmaan joillekin on raja siinäkin vaikka tuntuu käsittämättömältä. Vuosia sitten tännekin kirjoittelin kun sinkkuna heilastelin yhden itse itseään nymfomaaniksi kutsuman naisen kanssa ja hän sanoi että vaikka miten miehet on alussa innoissaan niin aina tulee raja vastaan hänen kanssa.
YLE on muuten kuullut Vokotin protestin, ja Oxenin loput jaksot tulleet Areenaan.
Todellinen nymfoushan on sairaus
Tähän se shellin kahvion miesten vakioläppä :onkohan siihen lääkettä?
Miehillehhän on se jaarukiisseli keksitty jo
Todellinen nymfoushan on sairaus si, mikä ei ole sama asia kuin et haluis paljon.
Ketjussa on yksi p-alueen tohtorismies, tulee varmaankin kertomaan asian laidan.toimiiko, onko ketjussa kokemusasiantuntioita?