Mitäs legendaa siellä heitetty?Jerry cadorette on virallisesti tyhmin kädenvääntäjä mun papereissa oon nyt kattonut sen treenejä ja voi hyvä jumala mitä juttuja!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs legendaa siellä heitetty?Jerry cadorette on virallisesti tyhmin kädenvääntäjä mun papereissa oon nyt kattonut sen treenejä ja voi hyvä jumala mitä juttuja!![]()
Siis kaikki noi sen postaukset selittelyineen ja noi liikkeet mitä se tekee niin ei vaan voi pitää hirveän älykkäänä vaikka kuinka yrittäisiMitäs legendaa siellä heitetty?![]()
Itse arvioisin Suomen raskaan sarjan rankingin seuraavasti. Perustuen etenkin viimeaikaiseen näyttöön ja omaan tietoon. Useiden kohdalla on tainnut olla loukkaantumisiaSuomen top10 oikealla?
+105kg:
Kurtti
Pynnönen
Marjomaa
Sirkkilä
Juvonen
Sluyts
Hukkanen
Aimasmäki
Niskanen
Myös laittaisin mielelläni Hermolan tonne jos kyse supermatseista koska on ilkeä matchup monelle. Toivan laittaisin myös aika korkealle mutta koen että on 105kg mies ennemmin kuin superhw. Tänne tietysti voi laittaa Saaranluoma, Österman, Salminen mutta pysytään painoluokissa
Laittakaa ihmeessä omaa näkemystä listasta. Alle 105kg onkin sitten hankalampi.
Helling / Toiva /
Häkkinen
Saarinen
.......?
95kg
Österman
Salminen
Mikkola
Torkko
Ala-laurinaho
Lindström
Jääskeläinen
Tää on mielenkiintoinen sarja. Olis kiva nähdä kaikki samassa kaaviossa
.....
Juvosella oikea rikki kisoissa!Itse arvioisin Suomen raskaan sarjan rankingin seuraavasti. Perustuen etenkin viimeaikaiseen näyttöön ja omaan tietoon. Useiden kohdalla on tainnut olla loukkaantumisia
1. Kurtti (ylivoimaisen oloinen treenipöydässä Marjomaan kanssa)
2. Marjomaa (vei Pynnösen remmeillä, hävisi kun ei saanut lipsuttua. Tämä sijoitus, jos tekninen virhe on korjattu ja lipsuminen onnistuu).
3. Pynnönen
4. Sirkkilä (oikea on nykyisin vahvempi kuin ennen)
5. Aimasmäki (jotakin oikeassa?)
6. Niskanen
8. Juvonen (Helsinki openissa alhainen sijoitus, joku kipu?)
9. Sorjonen
10. Sluyts (Saaranluoman voitto kaaviossa vei pitkälle, hävisi Moksille ja kauan sitten aloittelevana Emilille)
11. Putkone.n
Pois laskuista: Hukkanen (Pitkä aika kisasta. Priimakunnossa laittaisin korkealle.)
Kunniamaininta: Henkka (pilaa kaikkien kisat)
Oman näkemiseni perusteella uskon Jussi Ala-Laurinahon korkeammalle. Vaatisi kuitenkin supermatseja. En tiedä voittaako vielä Salmista, mutta kehitys on kovaa-95kg OIKEA
1. Österman
2. Salminen
3. Mikkola
4. Ala-Laurinaho
5. Kinnunen
6. Eteläaho
7. Lindström
8. Jääskeläinen
9. Kontinen
10. Muhonen
1 ja 2 selkeät kunnes todistetaan vääräksi. Mikkola legenda statuksensa vuoksi laitan 3 sijalle ja odotan innolla mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Sijat 4-10 voi mennä miten vaan. Nämä kaverit olis kiva nähdä kaikki samassa kaaviossa
edit: Ohan meillä vielä Karppinen heittää tonne
Mikkola on legenda!Oman näkemiseni perusteella uskon Jussi Ala-Laurinahon korkeammalle. Vaatisi kuitenkin supermatseja. En tiedä voittaako vielä Salmista, mutta kehitys on kovaaHaluan nähdä heillä supermatsin vielä. Jussin toproll vaikuttaa Emilille ainakin treenipöydässä tuottavan enemmän vaikeuksia kuin Salmisen. Treenikaverit eivät vain ole niin kiva supermatsipari kun ollaan "samalla puolella". Mikkolan tasosta en vielä tiedä, mutta selvästi on kyse legendaarisesta vääntäjästä puheiden perusteella
Ehkä meidän Santerikin tuonne vielä pian kipuaa kanssa
Karppinen yltäisi myös korkealle, mutta en tiedä onko lopettanut.
Tarkennetan että oikean kyynärpää oli hiukan rikki ennen kisoja. Kisoissa ei mitään dramaattista, paitsi ettei mihinkäänJuvosella oikea rikki kisoissa!
joko olis aika alkaa toproll? ;)Tarkennetan että oikean kyynärpää oli hiukan rikki ennen kisoja. Kisoissa ei mitään dramaattista, paitsi ettei mihinkään![]()
Se on jo "joka suuntaan Juvonen"joko olis aika alkaa toproll? ;)
Siis mä otin muutaman toprolli voiton tossajoko olis aika alkaa toproll? ;)
Uran edetessä kaikki huiput on siirtynyt hook -> toproll -> open toproll. Evolution baby!!Siis mä otin muutaman toprolli voiton tossaMut huomasin että kun ei voi oikeen agressiivisesti mennä sivulle, ni on se pirun vaikeeta. Etenki kun oma luontainen tyyli ei oo yhtään semmonen.
Larratti, Cypi, Hermola.. No joo ohan toi kyllä tottaUran edetessä kaikki huiput on siirtynyt hook -> toproll -> open toproll. Evolution baby!!
Ei mua kannata laskea tuohon porukkaan kun ei ole vertailukohtaa ja niin pitkään kisaamattaSuomen top10 oikealla?
+105kg:
Kurtti
Pynnönen
Marjomaa
Sirkkilä
Juvonen
Sluyts
Hukkanen
Aimasmäki
Niskanen
Myös laittaisin mielelläni Hermolan tonne jos kyse supermatseista koska on ilkeä matchup monelle. Toivan laittaisin myös aika korkealle mutta koen että on 105kg mies ennemmin kuin superhw. Tänne tietysti voi laittaa Saaranluoma, Österman, Salminen mutta pysytään painoluokissa
Laittakaa ihmeessä omaa näkemystä listasta. Alle 105kg onkin sitten hankalampi.
Helling / Toiva /
Häkkinen
Saarinen
.......?
95kg
Österman
Salminen
Mikkola
Torkko
Ala-laurinaho
Lindström
Jääskeläinen
Tää on mielenkiintoinen sarja. Olis kiva nähdä kaikki samassa kaaviossa
.....
Äijällä siis supermatsi Pynnöstä vastaan Porissa seuraavaksi. Kuitti.Ei mua kannata laskea tuohon porukkaan kun ei ole vertailukohtaa ja niin pitkään kisaamatta![]()
Mua kiinnostaa enemmän ulkomaiset jutut, turhaa suomalaiset keskenään taistelee kun ois tarkoitus saada suomea näkyville maailmallaÄijällä siis supermatsi Pynnöstä vastaan Porissa seuraavaksi. Kuitti.
Jessellä ehdottomasti kannattaa ottaa ulkomailta matsi kun on rahkeita siihenMua kiinnostaa enemmän ulkomaiset jutut, turhaa suomalaiset keskenään taistelee kun ois tarkoitus saada suomea näkyville maailmalla![]()
Juu tietysti näin. Joku toinen supermatsi ilta sittenMua kiinnostaa enemmän ulkomaiset jutut, turhaa suomalaiset keskenään taistelee kun ois tarkoitus saada suomea näkyville maailmalla![]()