Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä Immu taas ei mallinna Cagen konseptia. Cagen konsepti on ns. salonkikelpoinen kamppailu-urheilutapahtuma. Immulla on enemmän Ice Cagen konsepti kummelimatsia pääottelussa ja pressiä youtubessa jne..No Immu tuntuu mallintavan Cagen konseptia omassa tapahtumassaan että on sillä nyt sikäli merkitystä.
Aika näyttää mitkä näistä tapahtumista jää henkiin ja mitkä kuolee pois. Uskon että lopullinen kisa käydän Immun ja Maxin välillä ja Cage on jo pois pelistä. Se on selvää että tällaista määrää iltoja ei Suomen kokoiselle markkinalle mahdu. Täällä on niin vähän ottelijoita ja niin pieni potentiaalinen katsojamassa että yksi iso toimija mahtuu operoimaan kerrallaan. Show- ja pellematsitkin on todennäköisesti ohimenevä ilmiö kuten ne oli ysärilläkin.
Mun piti kans kysyä että mitä "Cagen konseptia" tämä Immun uusi promootio nyt kopioi, itse en keksi mitään sellaista asiaa joka olisi tässä kopioitu tai ei pätisi isoon osaan kamppailupromootioista.Mun mielestä Immu taas ei mallinna Cagen konseptia. Cagen konsepti on ns. salonkikelpoinen kamppailu-urheilutapahtuma. Immulla on enemmän Ice Cagen konsepti kummelimatsia pääottelussa ja pressiä youtubessa jne..
Jep ja ketä hyötyy?Max rakentaa todella kovaa korttia vuoden loppuun. Kolehmainen, Brännfors, Santalahti, tuore potkiksen maailmaan mestari Noora Al-Saffu... saas nähdä miten Immu pistää paremmaksi![]()
Lajiväki ja katsojat hyötyy, toivottavasti myös promoottorit koska vain silloin hommalla on jatkuvuutta!Jep ja ketä hyötyy?
ME!!
No edelleen on ainakin mun arvioissa Roger niin vahvoilla että ilmanmuuta pelaan vain Rogeria jos pelaan. Mutta nyt sentään tulee jonkinnäköinen ottelu, oon aika varma että Timon kanssa ei oikein olisi tullut. Niin alkutekijöissään hänen nyrkkeily.Jos olette rehellisesti tuota mieltä että Matiaksella paremmat mahdollisuudet voittaa, niin kannattaa käydä lyömässä vetoa.
Kertoimet tällä hetkellä about 1.20 Karimus - 3.75 Niemi
Testotimon kanssa oli kertoimet n. 1.5 Karimus ja 2.25 Timo.
Entäs millä perusteella vedonlyöntitoimiston edustaja ts. pelinrakentaja päättää alustavat kertoimet?Siitä että uskoo Niemellä olevan paremmat mahdollisuudet kuin Testotimolla, ei mitenkään välttämättä seuraa että 3,75 olisi ylikerroin Niemelle.
Itse olen sitä mieltä, että Rogerin 1,5 Testotimoa vastaan oli selkeä ylikerroin.
Näiden kotimaisten matsien veikkaamisella saattaisi jopa päästä voitolle, koska merkittävä osa vedonlyöjistä on erittäin heikosti informoituja ja tekee päätöksiä tunnepohjalta somevideoiden perusteella.