❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

No Immu tuntuu mallintavan Cagen konseptia omassa tapahtumassaan että on sillä nyt sikäli merkitystä.

Aika näyttää mitkä näistä tapahtumista jää henkiin ja mitkä kuolee pois. Uskon että lopullinen kisa käydän Immun ja Maxin välillä ja Cage on jo pois pelistä. Se on selvää että tällaista määrää iltoja ei Suomen kokoiselle markkinalle mahdu. Täällä on niin vähän ottelijoita ja niin pieni potentiaalinen katsojamassa että yksi iso toimija mahtuu operoimaan kerrallaan. Show- ja pellematsitkin on todennäköisesti ohimenevä ilmiö kuten ne oli ysärilläkin.
Mun mielestä Immu taas ei mallinna Cagen konseptia. Cagen konsepti on ns. salonkikelpoinen kamppailu-urheilutapahtuma. Immulla on enemmän Ice Cagen konsepti kummelimatsia pääottelussa ja pressiä youtubessa jne..

Mun mielestä Immu taas ei mallinna Cagen konseptia. Cagen konsepti on ns. salonkikelpoinen kamppailu-urheilutapahtuma. Immulla on enemmän Ice Cagen konsepti kummelimatsia pääottelussa ja pressiä youtubessa jne..
Mun piti kans kysyä että mitä "Cagen konseptia" tämä Immun uusi promootio nyt kopioi, itse en keksi mitään sellaista asiaa joka olisi tässä kopioitu tai ei pätisi isoon osaan kamppailupromootioista.

Se mitä on kopioitu, on Cagen kulta-ajan ja Fight Festivalin konsepti. Eli että UFC:ta tavoitteleville ottelijoille tuodaan UFC-veteraania tai muuten nimekästä mutta voitettavissa olevaa tyyppiä vastaan.

Tai varsinaisestihan tästä on nimitasolla ilmoittanut vain Ice Cage, mutta ennakkopuheiden perusteella tämä olisi tavoite myös Immulla Omarin ja Omranin suhteen. Cagessa ja Fight Festivalissa ei tietenkään koskaan ollut mitään Immu vs. Manninen -matsiin verrattavaa osuutta.

Modernia Cagen konseptia on kopioinut lähinnä 03 Fight Night.

Max rakentaa todella kovaa korttia vuoden loppuun. Kolehmainen, Brännfors, Santalahti, tuore potkiksen maailmaan mestari Noora Al-Saffu... saas nähdä miten Immu pistää paremmaksi 😎

Muuttuipa kertaheitolla paremmaksi tuo ottelu, Matias on loistava paikkaaja. Roger-TestoTimo oli sekin kohtuullisen hyvä match-up, mutta kyllä tämä on nyt kiinnostavampi, kun Matias on lähtökohtaisesti Timoa urheilullisempi ja kovempi haaste Rogerille. Vaikka kyseessä on show-ottelu, on tämä urheilullisestikin kiinnostava, enkä kutsuisi ihan Kummeli-matsiksi. Noin 100 kertaa kiinnostavampi tämä on kuin Immu-Manninen.

En olisi uskonut, että Matias lähtee moiseen lihamyllyyn näin lyhyellä varoajalla. Ylipäätään ajattelin, että Rogerille on vaikea saada paikkaajaa, ei ole mikään mukava iltapuhde kenellekään ottaa jättiläisen moukkuja vastaan. Onkohan Max kaivanut sitten kunnolla kuvetta..

Mikäli Matias odotetusti häviää Rogerille, voisi sitten ottaa keväällä Stagalaa vastaan. Stagalaahan kaavailtiin Niemeä vastaan jo F2F:ssä, kun Karalahden markkinointi ei oikein sujunut, vai mikä siinä nyt olikaan ongelmana. Joka tapauksessa Matias-Stagala toisi varmasti perseitä penkkiin.

Viimeksi muokattu:
Jos olette rehellisesti tuota mieltä että Matiaksella paremmat mahdollisuudet voittaa, niin kannattaa käydä lyömässä vetoa.
Kertoimet tällä hetkellä about 1.20 Karimus - 3.75 Niemi
Testotimon kanssa oli kertoimet n. 1.5 Karimus ja 2.25 Timo.

Siitä että uskoo Niemellä olevan paremmat mahdollisuudet kuin Testotimolla, ei mitenkään välttämättä seuraa että 3,75 olisi ylikerroin Niemelle.

Itse olen sitä mieltä, että Rogerin 1,5 Testotimoa vastaan oli selkeä ylikerroin.

Näiden kotimaisten matsien veikkaamisella saattaisi jopa päästä voitolle, koska merkittävä osa vedonlyöjistä on erittäin heikosti informoituja ja tekee päätöksiä tunnepohjalta somevideoiden perusteella.

Jos olette rehellisesti tuota mieltä että Matiaksella paremmat mahdollisuudet voittaa, niin kannattaa käydä lyömässä vetoa.
Kertoimet tällä hetkellä about 1.20 Karimus - 3.75 Niemi
Testotimon kanssa oli kertoimet n. 1.5 Karimus ja 2.25 Timo.
No edelleen on ainakin mun arvioissa Roger niin vahvoilla että ilmanmuuta pelaan vain Rogeria jos pelaan. Mutta nyt sentään tulee jonkinnäköinen ottelu, oon aika varma että Timon kanssa ei oikein olisi tullut. Niin alkutekijöissään hänen nyrkkeily.

Siitä että uskoo Niemellä olevan paremmat mahdollisuudet kuin Testotimolla, ei mitenkään välttämättä seuraa että 3,75 olisi ylikerroin Niemelle.

Itse olen sitä mieltä, että Rogerin 1,5 Testotimoa vastaan oli selkeä ylikerroin.

Näiden kotimaisten matsien veikkaamisella saattaisi jopa päästä voitolle, koska merkittävä osa vedonlyöjistä on erittäin heikosti informoituja ja tekee päätöksiä tunnepohjalta somevideoiden perusteella.
Entäs millä perusteella vedonlyöntitoimiston edustaja ts. pelinrakentaja päättää alustavat kertoimet?

Millä perusteella niemi on parempi kuin testotimo?
Molemmat oisko vuoden treenanneet ja yks matsi takana.
Niemi ei onnistunut lopettamaan karalahti matsia, timo ehkä suoriutui paremmin muumia vastaan.
Rogerista kyvyistä varmaan kukaan tiedä, itse en odota liikoja.
Iso koko ni luultavasti kondis loppuu puolen erän jälkeen, jos näin niin molemmolla niemellä ja timolla hyvät mahdollisuudet voittaa.
Toki roger saattaa voittaa alussa mutta sekin että ihan eriasia lyödä säkkiä kuin ottelussa, jotenki luulen että sparritkin olleet aika vähissä.

Asetelma on sama, kun Halme vs Boogie Mustonen. Nyt tässä 2000-luvun versiossa on tämän sukupolven Halme vs Temu Boogie Mustonen vai pitäiskö sanoo Temu PT Vatanen. Rogerin ei tarvi välittää Matiaksen lyönneistä, niissä ei ole mitään tehoa.

Back
Ylös Bottom