kyhnysanonko mikä on aina muotissa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyhnysanonko mikä on aina muotissa
Näin.Järkevintä on olla ostamatta suklaata tms ihan vuodenajasta riippumatta.
Old Spice?sanonko mikä on aina muotissa
Mites mennen?Minä haistelin salilla, että Le Male on taas junnujen suosiossa.
Joku saattaisi huolestua jos kaataa kokoajan yhteensuuntaan.Huimaa vaikkei edes käytä huimausaineita, aikalailla epäreilua sanoisin.
Oikeniskohan tuo sivulle vetäminen sitten huimausaineilla?
Vai tullen? #vitsiMites mennen?
esim mobile.demistähän sen löytäsi?
Josta tuli mieleen. Toisilla kissoilla on pinkit ja toisilla tummat anturat. Lieneekö niillä ihonväri samanlailla kuin ihmisillä? Selviäisi varmaan jos sheivaisi koko mirrin.
Eikö niillä ole iholla sama kuvio kuin turkissa? Jostain olen tämmöisen käsityksen saanut..En tiedä. Kokeneemmat mirrin ajelijat tietänee.Josta tuli mieleen. Toisilla kissoilla on pinkit ja toisilla tummat anturat. Lieneekö niillä ihonväri samanlailla kuin ihmisillä? Selviäisi varmaan jos sheivaisi koko mirrin.

Jäsen G on p-tieteen tohtori, hänellä ehkä faktat hallussa.Eikö niillä ole iholla sama kuvio kuin turkissa? Jostain olen tämmöisen käsityksen saanut..En tiedä. Kokeneemmat mirrin ajelijat tietänee.
e:
Jotenkin näin?
katso liitettä 275635
Vai erottuuko vaan tummemmat karvatupet? emt
Ei täsmää ainakaan noissa meidän herrojen tassuissa. Mikä tässä nyt on kun pienennettyä kuvaakaan ei saa enää liitettyä.Eikö niillä ole iholla sama kuvio kuin turkissa? Jostain olen tämmöisen käsityksen saanut..En tiedä. Kokeneemmat mirrin ajelijat tietänee.
e:
Jotenkin näin?
katso liitettä 275635
Vai erottuuko vaan tummemmat karvatupet? emt