Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Järkyttävää. Lähikauppani kassoille vievän käytävän varrelle oli myös asetettu tällaisia pyydyksiä.
Valkosuklaaversiotakin.
Isoja rasioita.
Miten tuo voi olla edes laillista.
#unlegalize
Käsittääkseni ei kaikkialla Euroopassa olekaan. Vaan nimenomaan noi hyllyt joiden luona jonotetaan on varattu joillekin terveellisemmille tuotteille.
Tai en mä muista oliko terveellisemmille mutta just noita karkkeja jne ei saanut olla.

Valkosuklaa on järjetön tuote sen ostajalle, maistuu vaan voilta ilman kaakaopavun antioksidantteja ja makua. Veikkaan että kannattava pisnes vs täyttä kaakaota sisältävä tuote, halvempi raaka-aine.

Tästä olen samaa mieltä 100 %. Sokeroitua voita.

Screenshot 2025-11-24 113958.webp

Pitäisi aktivoitua joulusuklaiden ostoon. Asiakkaille, ei itselle virman piikkiin. :rolleyes:
Fazer moments rasia 12,95. Ennen pandemiaa oli 7 egeä väitän. Kohta 100 rosentin inflaatio noista päivistä, köyhdymme lujaa vauhtia.

Pitäisi aktivoitua joulusuklaiden ostoon. Asiakkaille, ei itselle virman piikkiin. :rolleyes:
Fazer moments rasia 12,95. Ennen pandemiaa oli 7 egeä väitän. Kohta 100 rosentin inflaatio noista päivistä, köyhdymme lujaa vauhtia.

Olen innokkaiden kosmetiikkamyyjättärien inhokkiasiakas, kun haluan tutkia tarjontaa ensin omin päin ennen kuin pyydän apua (jos tarvitsen).

Noin 80 % tänään kohdatuista myyjistä ei pystynyt peittämään täysin pettyneitä mikroilmeitään. Ne loput tuumailivat, että "ilman muuta saa katsella ja kysäiset vain, niin tulen auttamaan!" 😊

Toki joulunalusaikaa ja niin edelleen, mutta kyllä minä haluan silti katsella mitä kaikkea mahdollisesti tarvitsen, kun kerran kivijalkaan olen lähtenyt. Minähän muuten saikkaisin postin kanssa!

hasselpähkinä (38%)

Ej!!!

...ja helkkarin savuisia, patsulisia ja taitaa olla valkohankajäkäläisiäkin valikoitui tänään testiin. Vähän seetriä myös.
#vapaapäivä

Liian mausteinen ja lämmin minulle:
Creed, Oud Zarian

Jotenkin piparkakkuinen. Mielenkiintoinen, mutta ei ihan minulle ainakaan nyt.
Creed, Viking

Ruokakauppaan seuraavaksi.

EN OSTA KÄYTÄVÄLLE SIJOITETTUJA ANSOJA.

Viimeksi muokattu:
Järkevintä on ostaa suklaanamit irtokarkkina. Sitten vaan asettelee ne vanhaan konvehtirasiaan! Kilohinnoissa on usean kymmenen euron hintaero. Konvehtirasioissa voi olla 60-70€/kg.😮
Samaa suklaatia se perusteiltaan kuitenkin on. Toimii myös Vihreillä Kuulilla.

Tarkan markan miehenä MÖYKKYNEN osaa varmasti arvostaa tätä. Eilen illalla pengoin taloyhtiön roskakatoksen paperilaatikkoa. Löytyi paljon sanomalehtiä. Luen ne ensin, ja sitten taittelen biojätepusseiksi. Huvi ja hyöty täysin ilmaiseksi.

Lisäksi jouluruokaa kannattaa ostaa vasta joulu- ja tapaninpäivinä. Kaikki on heti aaton jälkeen alessa. Hyvin kuvaa tätä kulutusyhteiskuntaa. Ruoan ja joulutavaran hinnat romahtaa heti H-hetken jälkeen. Sitten tulee kiire päästä niistä eroon - lopulta kauppias varmaan jo maksaa, että pääsee lopuista lanttulaatikoista eroon. Mielipuolista menoa.

Back
Ylös Bottom