POWERLIFTING Kyykky only

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 KYYKKYVIDEOITA – Rauta liikkuu 💥

Meta description: Jaetaan parhaat kyykkyvideot: tekniikkaa, PR-nostoja, syviä toistoja ja huumoria samassa paketissa.

Hyvinkin voi. Enempi toi on sitten kiinni siitä, haluaako tuollasia pistekuormia kyynärtaipeilleen. Muut nostot kuitenkin sitä luokkaa, ettei tuossa kummemmin tarvi aitoutta epäillä.

Olen tänään nostamassa kyykkymaksimin. Kysyin tekoälyltä miten pitäisi tehdä noi lämmittely- ja noususarjat arvioituun 220 kg maksimikyykkyyn.

Se neuvoi näin eli todella isoilla nousuilla, mutta on tässä kyllä ihan ajatustakin:

10x20 kg, 10x20 kg, 5x90 kg, 3x130 kg, 2x165 kg, 1x185 kg, 1x210 kg, 1x220 kg ja jos meni niin 1x225 kg

Miltä toi vaikuttaisi?

Olen tänään nostamassa kyykkymaksimin. Kysyin tekoälyltä miten pitäisi tehdä noi lämmittely- ja noususarjat arvioituun 220 kg maksimikyykkyyn.

Se neuvoi näin eli todella isoilla nousuilla, mutta on tässä kyllä ihan ajatustakin:

10x20 kg, 10x20 kg, 5x90 kg, 3x130 kg, 2x165 kg, 1x185 kg, 1x210 kg, 1x220 kg ja jos meni niin 1x225 kg

Miltä toi vaikuttaisi?
Aivan hyvältä näyttää ja jos kroppa tuntuu lämpimältä ja valmiilta niin sehän riittää.
Mä tein edelliset kyykkymaksimit joulukuussa näin:

Liitteet

• Screenshot_20260220-194441.webp
    Screenshot_20260220-194441.webp
    30,7 KB · Katsottu: 13
Aivan hyvältä näyttää ja jos kroppa tuntuu lämpimältä ja valmiilta niin sehän riittää.
Mä tein edelliset kyykkymaksimit joulukuussa näin:
Joo tein tänään ton mukaan 210 kg asti mikä oli nyt isoin minkä kyykkäsin kisasyvyyteen ilman voimanostovyötä SBD 7 mm polvilämppäreillä. Olin vaan jo unohtanut miten tärkeetä on se paineiden otto ennen tangon irroitusta telineestä, tangon rauhoittaminen, uudet paineet pakittamiseen kahdella askeleella ja taas tangon rauhoittaminen. Sitten vasta se kyykkääminen kun on taas kunnon paineet. Mulla meni kovasti voimaa hukkaan kun painot/tanko heilui ja koko ukko heilui mukana… :ROFLMAO: Kunnon Anatoly kyykkyjä Youtubessa kun se feikkaa että painaa liikaa vaikkei painakaan. No lisää opeteltavaa vaan kun ei ole 8 vuoteen ollu enempää kuin 180 kg kyykyssä. 185 kg ei vielä tehny tota mutta 210 kg niin se kisasyvyinen kyykky meni kunnon ”shake baby shake” tyylillä… salinomistaja sanoi että mun jaloissa kyllä voimaa riittää.

Back
Ylös Bottom