Jos muu ei auta, niin sinnikkääseen iho-ongelmaan on lienee parasta kokeilla eksorkismia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Luulisi että kutiaisi koko kroppa jos pesuaineetSiis käydä eläinkaupassa? Sä taidat ihan itse asettaa tosi omituisia rajoja itselles.
Ihan ekana lähtisin vaihtaa pesuaineet. Vaikka olis jo vuosia käyttänyt tuttua pesu/huuhteluainetta niin niillekin voi yhtäkkiä muodostua herkistys. Mulla ekan vaihdon jälkeen toimi varmaan 6 vuotta noi allergiatestatut mutta muutama vuosi sitten piti siinäkin vaihtaa merkkiä (toiseen hypoallergeniseen). Tuuria tai ei, niin yleensä helpottanut hyvinkin nopeasti vaihdon jälkeen. Ja jos on kädet kädet, eli sormet ja kämmenpöytä niin suosittelen menee ihan ihotautilääkärille. Itse kärsin aikanaan vuoden sormien märkivästä ja kutiavasta ihottumasta ja vasta kun meni spesialistin juttusille ni löytyi oikeat steroidisienikortisolivoiteet ja suolakylvetysohjeet.
Käytätkö käsidesejä? Monilla aiheuttaa jänniä tuntemuksia. Tai jotain tiettyä saippuaa käsienpesuun?Luulisi että kutiaisi koko kroppa jos pesuaineetmulla kutiaa vaan kädet, eli sormet ja kämmenet sekä välillä jalkapohjat. Ihossa ei oo mitään, ei ihottumaa tai mitään.
En sitten tiedä vaikuttaako ne lievästi alakanttiin olevat munuaisarvot tähän.
Tai sitten reagoin kaneille jotka on ollut saman katon alla tuon puoli vuotta
Ei kiitos koskaan enää, se armoton kutina yöaikaan etenkin aamuyöstä, kutisi kaikkialta. Päivällä itseasiassa oli oireeton.Ja tietty #claccinen käsien kutisuttaja, syyhy, mitä joku aika (muutama vuosi) sitten oli paljonkin liikkeellä.
En käytä käsidesiä. Erilaisia saippuoita, riippuu oonko kotona vai töissäKäytätkö käsidesejä? Monilla aiheuttaa jänniä tuntemuksia. Tai jotain tiettyä saippuaa käsienpesuun?
Etkö kehunut että seksielämä on taas villiä?Hitto mua ärsyttää kun puoli vuotta on kädet kutissut tosi voimakkaasti. Antihistamiini vähän rauhoittaa mutta sitä saa syödä aamuin illoin. En tiedä mille mä reagoin noin voimakkaasti
Ei kai niitä trikoohousuisia NICEihmisiä lemmikkieläinkaupoista niin ostetakaansiis vain katselemassa, ikinä en mitään ostanut
Toivottavasti enEtkö kehunut että seksi elämä on taas villiä?
Jos sä olet tullu vehkeelle allergiseksi?
Desiä ulkoisesti vai sisäisesti käytettynä?Käytätkö käsidesejä? Monilla aiheuttaa jänniä tuntemuksia. Tai jotain tiettyä saippuaa käsienpesuun?
Sen verran että ensimmäinen kerta vuosikymmeneen...tai puoleentoista ettei itse ole listoilla.. #virmanpiikkiinJoko on verokone jyllätty läpi?
Tällä kertaa poikkeuksellisesti ulkoisesti.Desiä ulkoisesti vai sisäisesti käytettynä?
Päässä voi kait olla myös toiminnallisia vikoja, ei välttämättä tarvi olla rakenteellinenEi pään sisäisiä kuvissa näkyviä vikoja. Missä se vika sitten on?
Minun duunin toimarin tulot oli noussu 180k€ vajaaseen miltsiin. Lomautukset alkaa sitten joulukuussaJoko on verokone jyllätty läpi?
Oman pomomiehen tienestit on tippuneet niin pal, että lienee syytäkin minunkin kiinnostua muistakin virmoista. Ei näytä siltä, että isompaa kehitystä olisi tiedossa sinne kasvun suuntaan.
Olen istunut saunan lauteilla ko. henkilön kanssa.Minun duunin toimarin tulot oli noussu 180k€ vajaaseen miltsiin. Lomautukset alkaa sitten joulukuussa