Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hitto mua ärsyttää kun puoli vuotta on kädet kutissut tosi voimakkaasti. Antihistamiini vähän rauhoittaa mutta sitä saa syödä aamuin illoin. En tiedä mille mä reagoin noin voimakkaasti

Se on presidentti Stubb tänään täällä. Hän varmaan mielellään kuulisi kokemuksiani Kannakselta, mutta oma aikatauluni on valitettavan kiireinen.

Mikkelistä onkin tullut jo NATOlaisten pyyntö pienestä luentotilaisuudesta. Ovat hyvin kiinnostuneita aiheesta. Tänne lähtee Masa-kissakin mukaan: Masa-kissa on mikkeliläinen.

Se on presidentti Stubb tänään täällä. Hän varmaan mielellään kuulisi kokemuksiani Kannakselta, mutta oma aikatauluni on valitettavan kiireinen.

Mikkelistä onkin tullut jo NATOlaisten pyyntö pienestä luentotilaisuudesta. Ovat hyvin kiinnostuneita aiheesta. Tänne lähtee Masa-kissakin mukaan: Masa-kissa on mikkeliläinen.
Eilen pyörivät täällä meilläpäin. Kävivät työpaikallakin pyörähtämässä illalla

@maltsu
Oli ehkä viisasta ottaa Pfizer takaisin. Niin se on, että kankitautilääkettä aina menee. Kohta vissiin tulee läskilääkkeetkin.
Jotaki tuolla Ameriitikassa tapahtui, kun kaikki lääkelaput ampaisivat. Tänään näkee pääseekö Google uusiin huippuihin.

vaikka sielä on kyllä hinpunverran vaivaannuttavaa piipahdella yksin #raavaanaMiehenä
Siis käydä eläinkaupassa? Sä taidat ihan itse asettaa tosi omituisia rajoja itselles.
Hitto mua ärsyttää kun puoli vuotta on kädet kutissut tosi voimakkaasti. Antihistamiini vähän rauhoittaa mutta sitä saa syödä aamuin illoin. En tiedä mille mä reagoin noin voimakkaasti
Ihan ekana lähtisin vaihtaa pesuaineet. Vaikka olis jo vuosia käyttänyt tuttua pesu/huuhteluainetta niin niillekin voi yhtäkkiä muodostua herkistys. Mulla ekan vaihdon jälkeen toimi varmaan 6 vuotta noi allergiatestatut mutta muutama vuosi sitten piti siinäkin vaihtaa merkkiä (toiseen hypoallergeniseen). Tuuria tai ei, niin yleensä helpottanut hyvinkin nopeasti vaihdon jälkeen. Ja jos on kädet kädet, eli sormet ja kämmenpöytä niin suosittelen menee ihan ihotautilääkärille. Itse kärsin aikanaan vuoden sormien märkivästä ja kutiavasta ihottumasta ja vasta kun meni spesialistin juttusille ni löytyi oikeat steroidisienikortisolivoiteet ja suolakylvetysohjeet.

Hyh hyh, yli senttimetri lunta maassa, tosin iltapäivästä alkaa päivän mittaiset vesisateet jos ennusteeseen on uskominen. Saattaa olla paikoin liukasta ulkona. Oisko se silti vuoden viimeinen autonhuuhtasu päivä tiedossa, jää nähtäväksi.

Syitäkin voi olla tusina, mutta jos kutina tulee tyhjästä ilman että on entuudestaan ihottumaa niin kyse mitä ilmeisemmin yliherkkyydestä. Kannattaa ensin vaihtaa kaikki hajusteelliset pesuaineet hajusteettomiin.

Itselläni on atooppinen ihottuma joka on pahimmillaan talvi-aikaan kylmä ja kuiva ilma pahentaa oireilua ja pahimmillaan iho verestää. Bemetson oli pahimman ihottuman hoitoon ihan käypä, muuten säännöllinen rasvaus perusvoiteilla. Helpottaa usein kevään tultua, kesällä ei oireile.

Toki yliherkkyydet usein ilmenee melko nopeasti ruoan/pesuaineen käytön jälkeen.

Siis käydä eläinkaupassa? Sä taidat ihan itse asettaa tosi omituisia rajoja itselles.

no sielä semmoisiakin seksibeiejä oli työvuorossa, että tuli hyvin iljettävä setämies olo, kun sielä kävi hiiriä katselemassa ja nuori NAISiminen pyllisteli vieressä tiukoissa pöksyissä

mutta enää ei missään kaupassa ole elävää myynnissä niin ei ole kiusauksia piipahdella: katselemassa

Back
Ylös Bottom