munkkeja vai Munkkeja..Jumpat meni huonosti, onneksi oli munkkeja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
munkkeja vai Munkkeja..Jumpat meni huonosti, onneksi oli munkkeja.
Munkkejamunkkeja vai Munkkeja..
Ehtottomasti. Kyllähän tuo nuori Mieslääkäri laittoi Mustaa pitkää letkua Sylvin ns. kakkoseen. Tosin letkun Paksuudesta(tai paremminkin ohuudesta ) voi Asiakas olla montaa mieltä.Kyllä tuo Sylvin kohdalla voidaan laskea saamiseksi.
Ja tähystyslkr oli tietysti komea nuorimies![]()
Ehtottomasti. Kyllähän tuo nuori Mieslääkäri laittoi Mustaa pitkää letkua Sylvin ns. kakkoseen.
Sinäkään et muuta osaa ajatella, kuin sitä yhtä vaan![]()
Eilen pyörivät täällä meilläpäin. Kävivät työpaikallakin pyörähtämässä illallaSe on presidentti Stubb tänään täällä. Hän varmaan mielellään kuulisi kokemuksiani Kannakselta, mutta oma aikatauluni on valitettavan kiireinen.
Mikkelistä onkin tullut jo NATOlaisten pyyntö pienestä luentotilaisuudesta. Ovat hyvin kiinnostuneita aiheesta. Tänne lähtee Masa-kissakin mukaan: Masa-kissa on mikkeliläinen.
Hitto mua ärsyttää kun puoli vuotta on kädet kutissut tosi voimakkaasti. Antihistamiini vähän rauhoittaa mutta sitä saa syödä aamuin illoin. En tiedä mille mä reagoin noin voimakkaasti
Sekään ei oikein auta. Jotain kortisonivoidetta oon kokeillutHydrokortisonia?
Siis käydä eläinkaupassa? Sä taidat ihan itse asettaa tosi omituisia rajoja itselles.vaikka sielä on kyllä hinpunverran vaivaannuttavaa piipahdella yksin #raavaanaMiehenä
Ihan ekana lähtisin vaihtaa pesuaineet. Vaikka olis jo vuosia käyttänyt tuttua pesu/huuhteluainetta niin niillekin voi yhtäkkiä muodostua herkistys. Mulla ekan vaihdon jälkeen toimi varmaan 6 vuotta noi allergiatestatut mutta muutama vuosi sitten piti siinäkin vaihtaa merkkiä (toiseen hypoallergeniseen). Tuuria tai ei, niin yleensä helpottanut hyvinkin nopeasti vaihdon jälkeen. Ja jos on kädet kädet, eli sormet ja kämmenpöytä niin suosittelen menee ihan ihotautilääkärille. Itse kärsin aikanaan vuoden sormien märkivästä ja kutiavasta ihottumasta ja vasta kun meni spesialistin juttusille ni löytyi oikeat steroidisienikortisolivoiteet ja suolakylvetysohjeet.Hitto mua ärsyttää kun puoli vuotta on kädet kutissut tosi voimakkaasti. Antihistamiini vähän rauhoittaa mutta sitä saa syödä aamuin illoin. En tiedä mille mä reagoin noin voimakkaasti
Yliherkkyys päälle jalkovälissä.Pitäskö miettiä allergioita?
Siis käydä eläinkaupassa? Sä taidat ihan itse asettaa tosi omituisia rajoja itselles.