SIC-
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Makhakille, mikä maa on se ainoa, joka on Suomelle turvallisuusuhka. Se ainoa, jota varten olemme varustautuneet 40-luvulta lähtien. Mitä varten Suomi käänsi nopeasti kelkkansa -22, että haemme NATON jäsenyyttä, vaikka sekä Tasavallan Presidentti, sekä pääministeri olivat olleet hieman aiemmin epäileväisiä NATOon liittymisen suhteen. Pro-russia porukat voisivat hakea puolestani turvapaikkaa ryssistä yhdessä Anon kanssa....
Sä menit kovin hiljaiseksi jo etätyö aiheessa argumenttien kohdalla niin ei varmaan kannata määkiä sitä vanhaa typerää päätä joka paikassa?Mitkä ovat ne "eliitin omat intressit??". Mitkä olivat vaikkapa Niinistön tai Marinin omat intressit, kun Suomi vietiin NATOon, turvaan ryssän halaukselta....
Jos tuntisit minua edes vähän, et varmaan pitäisi maailmojen halaajana. Olet aika lailla väärässä tuossa kirjoituksessasi, no pelle ja ryssä olet varmaan muidenkin mielestä, mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia... Sinullehan ei kannattaisi varmaan edes vastata, mutta vastataan silti.
Luulen että olen tehnyt sinua enemmän Suomen puolesta jo nyt, 52 vuotiaana edelleen sijoitettuna reservissä, veikkaan ettei jääkärit, kuten sinä ole enää tässä iässä ole kuin nostoväkeä...
Mitkä ovat ne "eliitin omat intressit??". Mitkä olivat vaikkapa Niinistön tai Marinin omat intressit, kun Suomi vietiin NATOon, turvaan ryssän halaukselta....
Jos tuntisit minua edes vähän, et varmaan pitäisi maailmojen halaajana. Olet aika lailla väärässä tuossa kirjoituksessasi, no pelle ja ryssä olet varmaan muidenkin mielestä, mutta annetaan kaikkien kukkien kukkia... Sinullehan ei kannattaisi varmaan edes vastata, mutta vastataan silti.
Luulen että olen tehnyt sinua enemmän Suomen puolesta jo nyt, 52 vuotiaana edelleen sijoitettuna reservissä, veikkaan ettei jääkärit, kuten sinä ole enää tässä iässä ole kuin nostoväkeä...
En jaksanut alkaa vääntämään kanssasi etätyöstä, varsinkin kun tapanani on mennä ajoissa nukkumaan. Voitko kertoa kuitenkin typerästä ryssän päästäsi ne eliitin intressit, se kai sinut tähän herätti. Sinun profiilisi tässä Pakkotoistossa on kuitenkin olla pro-russia. Sen kai typeränä tiedät itsekin...Sä menit kovin hiljaiseksi jo etätyö aiheessa argumenttien kohdalla niin ei varmaan kannata määkiä sitä vanhaa typerää päätä joka paikassa?
Tähän en viitsi kommentoida sen enempää, kuin että enemmistö suomalaisista kuitenkin oli taatusti Natoon menemisen puolesta. Oliko se tarpeellista vai ei, sitä emme koskaan tule tietämään, kun menimme ja taaksepäin ei varmastikaan käännetä. Ja jatkossa veli venäläinen ei edes haaveile, kuin hybrisi-iskuista Suomeen. No niitä hybridi-iskuja kyllä tulee, se on varmaa, mutta niissä ei onneksi kuole suomalaisia.Kirjoittelen ehkä paremmalla ajalla noista poliitikkojen Nato kiemuroista, nyt ei kerkeä jaksa.
Lyhyesti Natosta, se ei ole tuonut turvaa eikä rauhaa suomelle, päinvastoin. Heikentyneestä turvallisuudesta me maksamme tulevaisuudessa about 14-16 miljardia/vuosi (eikä sillä paranneta suomen puolustusta)= huippudiili, kuten eräs tuulitukka asian ilmaisisi.
Naton myötä Suomen armeijaa johdetaan Norfolkista, eikä se tule ajamaan suomen etuja.
Ai taas hiljeni? wowEn jaksanut alkaa vääntämään kanssasi etätyöstä, varsinkin kun tapanani on mennä ajoissa nukkumaan. Voitko kertoa kuitenkin typerästä ryssän päästäsi ne eliitin intressit, se kai sinut tähän herätti. Sinun profiilisi tässä Pakkotoistossa on kuitenkin olla pro-russia. Sen kai typeränä tiedät itsekin...
, siihen etätyö kyllä sopii ....Ryssien armeija näyttää tosiaan joltain post-apokalyptiseltä pultsarijengiltä modernin armeijan sijaan.
View: https://x.com/Tatarigami_UA/status/1988126678858473734
Ja sitten ukrainalaiset teurastaa noi droneilla.
View: https://x.com/NOELreports/status/1988011320369701096
Ja ukraina ei voi voittaa silti...
Viimeksi ukrainan voitto sinulle oli ryssien vetäytyminen kokonaan pois... maalitolpat vaihtuneet ihan uusiksi?Ukraina on jo voittanut sodan. Ukraina säilyttää itsenäisyytensä. Jos mietitään sodan alkua, missä Venäjä hyökkäsi Kiovaan, Hersoniin ja Harkovaan ja tavoite oli vallata koko Ukraina, niin Venäjä on epäonnistunut tavoitteessaan.