❄️ ICE CAGE FIGHTING ❄️

Meta title: 🔥🥶 ICE CAGE FIGHTING 🥶🔥

Meta description: Räjähtävä pakkanen ja raaka kontakti yhdistyvät – pysy kärryillä kylmimmistä matseista ja tuoreimmista uutisista.

En usko, että tulee ottamaan enää Stagalaa vastaan. Ehkä ennemmin joku samanikäinen vastustaja, jos paluuta miettii. Luulen, että sellaisiakin varmasti Immulle löytyy.

Tämä nyt ei liity ice cageen, mutta voi varmaan rivien välistä lukea että ehkä jonkinlainen haaste tehty, ellei sitten ole vaan joku läppä. Voisiko olla Ice cage 7 ottelu vai jonkun toisen järjestäjän.

View: https://youtube.com/shorts/115js4wo7hw?si=ZpGS2vFK_gYJ5GfF

Matsin lopputulos ei taida olla erilainen sekä Stagala on ehtinyt ja ehtii treenaamaan tässä välissä, joka on Immun kannalta huonompi juttu.

Ja nyt on aika hyvä tilanne etenkin Ice cagella, että ei siellä tarvitse ainakaan tällä hetkellä edes Stagalaa ottelemaan. Theo kiinnostaa tällä hetkellä monia sen verran ja jos hän vielä voittaa parit seuraavat matsit, niin hän on taattu lippu magneetti Ice cagelle.

Nuoresta asti Karimus on harrastanut kamppailulajeja. Hänelle ne ovat olleet mieluinen aerobinen harjoitus voimamieskisojen oheen. Se kun vaatii myös kuntoa ja liikkuvuutta.

– Se on vähän niin kuin crossfittiä, mutta isommilla painoilla.

Karimus uskoo, että kamppailulajeissa bodareita ja voimailijoita kiehtoo hype. Eikä äärimmäiset lajit, joissa yritetään kasvattaa lihaksia, ole terveyttä edistäviä.

– Itse olen isokokoinen jo luonnollisesti, en ole mikään perinteinen bodari. Syntymäpainonikin oli kuusi kiloa. Jo 18-vuotiaana nostin kolmosena 200 kiloa penkistä ilman kiellettyjä aineita.

Puhut vähän paskaa Immusta ja saadaan Immu vs Pakkotoisto moderaattori 2026!

Immu on vasikka!

Joo ehkäpä ei? On kyllä harmi, että omana aktiiviaikanani ei ollut tällaista skeneä. Kun tykkään olla esillä, niin se olisi sopinut minulle oikein hyvin ja loppu-uralla olin jo sen tasoinen, että en olisi nolannut itseäni. Etenkin kun silloin kotimaan yleistaso oli paljon nykyistä alempi ja vaihtoehtoja promoottoreille vähemmän.

Nyt ei kyllä ole oikein innostusta asiaan. Lipunmyyntiin riittävän huomion saaminen vaatisi sitä paitsi sellaista käytöstä, josta olisi haittaa valmentajan työssä sekä treenaajien, näiden vanhempien että muiden seurojen edustajien suuntaan.

En tiiä, mutta tänää kyllä mielenkiintonen ilta. Paineet nousee Theolla jos tänää häviää.

Asiasta viidenteen jos tuo 25e / striimi mitä wildz makso Maxille per rekisteröitynyt asiakaspitää paikkaansa niin Max kyllä veti immu stagala matsista varmaa voittoa jo 7numeroisen summan.

Mielenkiintoista nähdä että Theon imagoa koitetaan kiillottaa urheilullisella käytöksellä Makwan-fiaskon jälkeen.

Toivotaan että Lampinen on edelleen tikissä, ikää on ja ottelutahti on hidastunut sinne eläkkeen kynnykselle. Ja toivottavasti ottelupalkkio on ainakin kohdallaan.

Immu on vasikka!

Joo ehkäpä ei? On kyllä harmi, että omana aktiiviaikanani ei ollut tällaista skeneä. Kun tykkään olla esillä, niin se olisi sopinut minulle oikein hyvin ja loppu-uralla olin jo sen tasoinen, että en olisi nolannut itseäni. Etenkin kun silloin kotimaan yleistaso oli paljon nykyistä alempi ja vaihtoehtoja promoottoreille vähemmän.

Nyt ei kyllä ole oikein innostusta asiaan. Lipunmyyntiin riittävän huomion saaminen vaatisi sitä paitsi sellaista käytöstä, josta olisi haittaa valmentajan työssä sekä treenaajien, näiden vanhempien että muiden seurojen edustajien suuntaan.

View: https://m.youtube.com/watch?v=QPb9qB38fmY&pp=ygUXQW50dGkgc2FyaW9sYSBzZXBww6Rsw6Q%3D

Mikäs iltama tämä oli aikanaan? Oliko tuolla vain pystyottelua, kun tapahtuman nimi oli Standupwar? Vai oliko tuolla vapariakin, kun häkissä oteltiin?

Tuo oli urani huonoin matsi. En ole koskaan katsonut sitä videolta, enkä katso nytkään. Tuolta kuitenkin näyttää, kun ottelee oikeasti nestehukassa.

Vedin typeryyttäni "varmuuden vuoksi" nesteet (n. 8 kg) jo edellisenä iltana painoihin, olin yön nestehukassa ja aamulla vasta puntari. Noin 8 tunnin väli ei riittänyt imeyttämään nesteitä ja tulos oli kauhea.

Oikeastaan ainoa ottelu, josta olisin halunnut tosissaan uusinnan, mutta Tonilla tuli sitten terveysongelmia, joiden takia hän joutui lopettamaan uransa, niin sekään ei onnistunut. :/

Tapahtuma oli Tampereella ja siellä oli vapaaottelua ja tuota "Standupwaria", joka oli muokatuilla K1-säännöillä tapahtuvaa potkunyrkkeilyä. Nämä säännöt olivat harvinaisen epäonnistuneet, kun clinchiä ei sallittu käytännössä ollenkaan ja tuloksena ainakin Blomin Mikko (mr. Crest siis) diskattiin aivan kummallisesti, kun väkisinhän ottelijat välillä ajautuvat lähekkäin. Muuten tapahtuma oli oikein mukava ottelijan näkökulmasta ja on harmi että niitä pidettiin vain neljä.

Makwankin otteli tuolla, mutta ei muistaakseni samalla kortilla minun kanssani.

Ihan mielenkiinnosta, miten tossa edes onnistutaan, että pitää 8kg pudottaa painoa vuorokaudessa? Ottelu otettu vastaan liian myöhään? Jos kyse siitä, niin mikä pointti kun sen nyt tietää mitä käy jos ei osaa tankata esim letkutankkauksella takaisin nesteitä ja glykogeenejä. Jos taas on ollut aikaa, niin sitten dieettiohjeet jostakin jos 8kg vajaa on päivää ennen.

Ihan mielenkiinnosta, miten tossa edes onnistutaan, että pitää 8kg pudottaa painoa vuorokaudessa? Ottelu otettu vastaan liian myöhään? Jos kyse siitä, niin mikä pointti kun sen nyt tietää mitä käy jos ei osaa tankata esim letkutankkauksella takaisin nesteitä ja glykogeenejä. Jos taas on ollut aikaa, niin sitten dieettiohjeet jostakin jos 8kg vajaa on päivää ennen.

Siis kyllähän sen painon alas saa. Palautuminen tosiaan voi olla ongelma.

Olin edellisessä matsissa noin 3 kk aiemmin tehnyt vastaavan kokoisen pudotuksen ongelmitta. Silloin puntari oli perjantai-iltana ja matsi joskus lauantaina puolen päivän maissa. Ottelu oli yksi parhaitani ja voitin Viron mestarin keskeytyksellä. Siitä ei valitettavasti ole enää videota.

Minulla oli tuolloin perjantaina työvuoro, jota en saanut vaihdettua, joten Tampereelle piti lähteä aamuyöstä. Ajattelin että kyllä tämäkin onnistuu, mutta ei onnistunut.

Olen otellut muutaman muunkin matsin nestehukassa ja osan jopa voitin. Tämä oli kuitenkin selvästi pahin tapaus. Näiden kokemusten perusteella en ota tätä Ice Cagen nestehukka-gatea ihan ilman suolaa.

Back
Ylös Bottom